LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorstel

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kaal koppie

Voorstel

Ongelezen bericht door Kaal koppie »

Ik ben een Eega-leaser met een restschuld van € 45.000,00 ik ben om de bekende redenen niet akkoord met het Dexia voorstel.

Wel heb ik in één van mijn brieven een tegenvoorstel gedaan, namelijk om het contract niet 3 jaar maar oneindig te verlengen met slecht een mogelijkheid om het op te zeggen van mijn kant. De jaarlijkse rente zou dan het tarief moeten zijn wat Dexia als inkooprente heeft (ongeveer 2,5%) De 3 jaar is absoluut te kort om de ingestorte koersen te laten herstellen.

Ik sta nog steeds achter Eegalease, maar wilde niet stil blijven zitten en dacht een goed voorstel voor veel van ons te doen. Dexia is hier niet echt op ingegaan, maar ik denk dat mijn positie bij een rechtszaak wel versterkt.

Als ik nu naar de koersen kijk zou mijn restschuld na 7 maanden al € 14.000,00 verlaagd zijn.

Wie denk hier ook zo over?? Is het iets wat we aan de commissie kunnen doorspelen als onderhandeling richting Dexia of is mijn voorstel te simpel voor de hoge heren???

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Voorstel

Ongelezen bericht door pallu »

misschien wel een goed voorstel maar zij hebben alle contracten die verlopen zijn al lang verkocht
dus te laat zou ik zeggen

Kaal koppie

Re: Voorstel

Ongelezen bericht door Kaal koppie »

Weet je dat heel zeker?

Overigens heb ik dat voorstel van mijn kant gedaan als reactie op het Dexia voorstel en derhalve voor afloop van het contract.

Gast

Re: Voorstel

Ongelezen bericht door Gast »

pruik :roll:

Gast

Re: Voorstel

Ongelezen bericht door Gast »

je moet voor dit soort vragen bij Henk zijn

groeten

Gast

Gast

Re: Voorstel

Ongelezen bericht door Gast »

Dexia gaat niet in op tegenvoorstellen

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Voorstel

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Er zijn door gedupeerden meerdere en betere voorstellen gedaan dan het veel besproken "aanbod" van Dexia vorig jaar.
Dexia reageert echte nergens op, moet eerst nog een paar rechtszaken goed verliezen, dan zullen ze wel snel bijdraaien om te voorkomen dat ze ALLES moeten vergoeden.

Natasja
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 sep 2003 21:58

Re: Voorstel

Ongelezen bericht door Natasja »

Dat zou mooi zijn dan kunnen ze Aegon gaan aanpakken. :shock:

Gesloten