LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] absurde prijsverhoging telefoonkosten tele 2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rabbi1954

absurde prijsverhoging telefoonkosten tele 2

Ongelezen bericht door rabbi1954 »

In december 2010 betaalde ik voor regionale gesprekken 68 stuks met een tijdsduur vantotaal 06:48:51 een bedrag van € 24.71 In februari 2011 betaal ik voor 65 gesprekken met een toaal van 06:40:29 een bedrag van € 38.76.
Dit is maar liefst ca €14.00 meer. Een prijsverhoging van ca 55 %. Dit wordt je gewoon maar in je schoenen geworden. Kan dit zomaar ????

HTCHenk007

Re: absurde prijsverhoging telefoonkosten tele 2

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Dat is afhankelijk of dat in je contract vermeld wordt. Anders zou ik de website van Tele2 even afzoeken of daar iets staat over een prijsverhoging.

MVG,

Henk

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

rabbi1954 schreef:In december 2010 betaalde ik voor regionale gesprekken 68 stuks met een tijdsduur vantotaal 06:48:51 een bedrag van € 24.71 In februari 2011 betaal ik voor 65 gesprekken met een toaal van 06:40:29 een bedrag van € 38.76.
Dit is maar liefst ca €14.00 meer. Een prijsverhoging van ca 55 %. Dit wordt je gewoon maar in je schoenen geworden. Kan dit zomaar ????
Misschien meer naar mobiel gebeld?

Agilhard

Ongelezen bericht door Agilhard »

Tele2 heeft zijn vaste telefonie tarieven per 1 februari gewijzigd. Bellen naar mobiel is van 17 cent naar 8 cent per minuut verlaagd. Bellen naar vast is van 4,4 cent naar 8 cent verhoogd. Ook zijn sommige prijzen bij de abonnementen zelf gewijzigd. Daarmee is Tele2 goedkoper dan de KPN.
Misschien een goede tip voor u: ga over naar BellenGratis altijd. Voor 28 euro per maand belt u dan altijd gratis naar alle vaste nummers in Nederland. Ze kunnen de wijziging voor u in 1 telefoongesprek regelen.

Een Tele2 medewerker.

w5904

Ongelezen bericht door w5904 »

Daar komt nog het volgende bij. De aangegeven prijs op de website is niet zoals aangegeven 8 cent per minuut maar ca. 8,4 cent per minuut.
Ik ben daar vandaag achter gekomen toen ik mijn rekening controleerde.
Door een telefoongesprek met de administratie werd mij duidelijk dat er een ander tarief wordt gehanteerd.

Als de aangegeven 8 cent niet klopt dan zou ook de 4 cent kunnen gelden.
Vriendelijke mensen van het webcare team van tele2 : hoe zit dat?

groet W

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Meerdere, ook KPN heeft de tarieven aangepast, Mobiel is bij vele goedkoper geworden en daar was reclame voor, en achteraan stond dat vaste bellen duurder zou worden......

Vele lezen goedkoper dus leuk en vergeten einde van dit verhaal.
Bij de meeste providers moet je €10,- per maand extra betalen voor gratis onbeperkt bellen naar vaste nummers en daar hopen ze op.

Verder gingen vele van mobiel naar mobiel bellen, Aldi en Kruidvat waren zelfs prepaid goedkoper dan jou vaste toestel en daarom moesten ze wel.
Elke Telecom en/of Internet aanbieder wil winst maken en daarom moesten ze wel iets aanpassen, anders worden de aandeelhouders boos.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste w5904,

Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het zit met de tarieven. Zou je je postcode en huisnummer en/of klantnummer naar [email protected] o.v.v. w5904/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

fkerkhoff

Ongelezen bericht door fkerkhoff »

Tja, Tele2. Wij gebruiken "tele2" tegenwoordig als scheldwoord thuis. Mijn contract loopt as augustus af bij tele2 en ik kan na 2 jaar niet wachten om deze zeer slechte organisatie de rug toe te keren. Wij hebben alles in één pakket met film en eredivisie live en betalen per maand zo'n €160! Daarnaast ontvan ik maar een signaal van tussen de 2-3 Mb, dus met twee tv en 2 computers kun je wel nagaan dat ik nooit de doelpunten kan zien en of er nou wel of geen tsunami is geweest: beeld staat om de klipklap stil en internet ligt er dagelijks uit. Monteurs van tele2 en KPN over de vloer gehad. Kabels allemaal goed, maar signaal is te zwak. Tele2 wil eenvoudigweg niet behulpzaam zijn. Service is oorverdovend slecht. Iedereen zou maar beter bij tele2 kunnen vertrekken!

Tele2 Webcare

Beste w5904,

Ik heb je gegevens ontvangen! Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hier z.s.m. bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste fkerkhoff,

Vervelend om te horen dat je facturen zo hoog zijn en je niet tevreden bent over het abonnement. Graag zou ik dit voor je op willen pakken. Zou je me je postcode en huisnummer en/of klantnummer naar [email protected] o.v.v. "fkerkhoff/ trosradar" kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

w5904

Tele2 Webcare schreef:Beste w5904,

Ik heb je gegevens ontvangen! Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hier z.s.m. bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Ik ben inderdaad door een van je collegae gebeld. Dat is inmiddels weer een paar dagen geleden.
Hij gaf aan dat er inderdaad sprake zou kunnen zijn van een mogelijk verkeerde methode van berekenen.
Ik zou worden teruggebeld , na onderzoek. Tot nu toe oorverdovende stilte. Het call nr 13845278

Tele2 Webcare

Beste w5904,

Ik heb van mijn collega vernomen dat zij 's middags op 2 april heeft geprobeerd contact met je op te nemen. Helaas was dit niet gelukt en kon zij ook geen voicemailbericht achterlaten. Ik zal m'n collega vragen om de belpoging te herhalen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste w5904,

Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat er uitleg is gegeven over de tarieven.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

w5904

Beste Danielle, leuk om te weten maar op 2/4 heb ik geen uitleg gehad!

Er is wel contact geweest , ik heb een call nummer ontvangen en men zou eea verder uitzoeken betreffende de eerdere posting van 0,084xxxxx per minuut.
Dus......ik wacht verder af.

w5904

w5904 schreef:Beste Danielle, leuk om te weten maar op 2/4 heb ik geen uitleg gehad!

Er is wel contact geweest , ik heb een call nummer ontvangen en men zou eea verder uitzoeken betreffende de eerdere posting van 0,084xxxxx per minuut.
Dus......ik wacht verder af.

Inmiddels is er gebeld. Kort samengevat wordt aangegeven dat de genoemde bedragen op de webpagina worden afgerond.--->Alle tarieven zijn afgerond naar 2 decimalen.<---
http://se.tele2.nl/internet-bellen/tarieven.html

Ik snap de uitleg maar transparante prijspolitiek is anders.
Het controleren van een nota wordt zo tot een onmogelijke taak.
Klantenbinding ziet anders uit. Ik nodig de directie van Tele2 uit om hier een toelichting te geven.

Tele2 Webcare

Beste Fkerkhoff,

Een hele tijd geleden, in maart, heb ik je om je gegevens gevraagd. Helaas heb ik toen geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen en zal de case hier sluiten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html of via 0900-2411602.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Sorry hoor tele2 maar wat heeft het nu voor een
zin om alle tele2 topic's weer 'omhoog' te halen !?

Gesloten