LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MyCom.nl die hun beloofd niet nakomt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

MyCom.nl die hun beloofd niet nakomt

Ongelezen bericht door MinhTuan »

op de website van MyCom.nl hebben ze geschreven als je voor 21:30 uur besteld dan wordt morgen bezorg.

dus ging ik een linksys e4200 router bij hun bestellen, met verwachting dat ik de volgende dag binnen krijg.
heledag gewacht, geen bestelling gezien. belde MyCom op, toen zei ze dat iets mis met de bestelling en ze zouden rechttrekken en beloofd dat ik vandaag het produkt krijg.
weer heledag gewacht, bestelling wederom niet gezien, weer bellen naar MyCom, weer een verhaal kreeg te horen dat een foutje in administratie zit, en wederom weer beloven dat morgen bij mij thuis afgeleverd.
ik heb aan hen gevraagd, hoe zeker dat ze mij kan garanderen dat ik werkelijks morgen het produkt krijgt, maar garanderen kunnen ze niet.
Dit is schandalig??

MAXIEM

Re: MyCom.nl die hun beloofd niet nakomt

Ongelezen bericht door MAXIEM »

MinhTuan
Op de website van MyCom.nl hebben ze geschreven als je voor 21:30 uur besteld dan wordt morgen bezorg.
Juist de internetshops die dit op hun site zetten, moet je mijden als de pest.

Maxiem.

edwinknight

Re: MyCom.nl die hun beloofd niet nakomt

Ongelezen bericht door edwinknight »

MAXIEM schreef:MinhTuan
Op de website van MyCom.nl hebben ze geschreven als je voor 21:30 uur besteld dan wordt morgen bezorg.
Juist de internetshops die dit op hun site zetten, moet je mijden als de pest.

Maxiem.

Mijden als de pest??? Dan blijven er niet veel internetshops over hahaha.
Mijn ervaring met Mycom is wel positief, laptop speaker besteld en volgende dag netjes in de bus. 2de keer een bestelling gedaan maar zelf opgehaald bij aangegeven vestiging en lag ook weer klaar.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: MyCom.nl die hun beloofd niet nakomt

Ongelezen bericht door dhc »

MAXIEM schreef:MinhTuan
Op de website van MyCom.nl hebben ze geschreven als je voor 21:30 uur besteld dan wordt morgen bezorg.
Juist de internetshops die dit op hun site zetten, moet je mijden als de pest.

Maxiem.

Stel je niet zo aan, puntendrukker!
Waar gaat het over? Een router! Is echt van levensbelang en er vallen dooien als dat ding niet op tijd geleverd wordt?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: MyCom.nl die hun beloofd niet nakomt

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MinhTuan schreef:op de website van MyCom.nl hebben ze geschreven als je voor 21:30 uur besteld dan wordt morgen bezorg.

ik heb aan hen gevraagd, hoe zeker dat ze mij kan garanderen dat ik werkelijks morgen het produkt krijgt, maar garanderen kunnen ze niet.
Dit is schandalig??
Jammer maar helaas.
Het is een leuke kreet - niet meer dan dat.
Als je echt een product hard nodig hebt - is het het beste om in een echte winkel deze op te halen. Je weet dan zeker dat je het ook op tijd hebt.

Wel is het vervelend dat als een bedrijf een dergelijke belofte doet - zij deze niet nakomen, en afdoen met 'foutje' en 'administratief probleem' ... zet het dan niet op de site...

Gesloten