miss-mirel schreef:nou ik heb mn geld terug gestort gekregen ..bas zei omdat ik rader benaderde ofzo en ik hun niet vertrouwde hebben ze de bestelling geannuleerd..
verder zei hij niks van at ze op radar maar kletsen ofzo.. maar goed gelukkig heb ik mn geld terug ..
verder iemand nog wat besteld ?? gr
je laatste 2 postings waren verwijdert, was dit door jouzelf gedaan of niet ?
ik kom hier omdat ik er niet meer uitkom.
ik ben een allenstaande moeder en had wat gespaard voor leuke kleding,
ik kwam terrecht bij just better en heb voor bijna 200euro besteld,
enige tijd later binnen gekregen maar oh wat een ramp kleding tranen schoten in me ogen.haast niks paste en het was zo;n slechte kwaliteit.
2 dingen gehouden rest geretourneerd binnen de tijd.
toen elke keer gemaild,en kreeg ok mails terug.
alleen tot op heden niks meer gehoord.dacht pas ik zal weer eens mailen.
krijg ik foutcode bestaat het mailadres nietmeer,gegoogeld,site ok weg.
verder googlen dit forum en sylwear???
heel erg vreemd voor mij is het zoveel geld en ik wil het graag terug.
kan dat zomaar een site opheffen en niks aan je klanten laten horen.
heb netjes aan al hun voorwaarden gedaan,en dan nog niks terug gehad.
ben ten einde raad want wil graag mijn geld terug.
ben echt instaat om elk programma dat er is te mailen,ook dat is je goed recht.
ik heb al hun mails bewaard,en nu benaderd via syl wear.
ik ga het afwachten en ik hoop snel mijn geld terug tehebben.
als iemand me raad kan geven graag
Mijn inschatting is, dat je er ernstig rekening mee moet houden, dat je je geld niet terug krijgt. Dit soort shops verschijnen even snel als dat ze verdwijnen omdat de buit binnen is.
bas de haan schrijft dat hij zich aan de wet houdt dus wie weet.
ik heb joy een pm gestuurd.
dit soort bedrijven zijn meestal snel uitgeschakeld. kwestie van tijd en ze vallen om of worden opgepakt. voor de consument is het snel te zien of het rommel is of niet.
eerder in deze thread las ik al goeie adviezen.
- is het te goedkoop om waar te zijn, dan is het meestal nep/rommel.
- buitenlandse bedrijven zijn bijna niet aan te pakken.
- boven aan de pagina een bedrijf die het wel goed aanpakt en waar je geen risico loopt.
- betaal alleen via creditcard, daar kun je via terug boeken.
- meeste bedrijven hebben opruim hoekjes waar je toch goedkoop echte merk artikelen kunt aanschaffen.
voor joy hoop ik dat ze haar centen terug krijgt en ze een goeie les geleerd heeft.
hallo allemaal!ik zou graag hulp willen of een werkend email adres of zo van syl wear!
ik heb 1 februari een carnavals pakje besteld.
ik had eigenlijk meteen toen ik las dat de verzendtijd zo lang duurde mijn vraagtekens er bij moeten zetten maar helaas heb ik dit niet gedaan.
Ik probeer ze al dagen te mailen via hun website,maar helaas tot nu toe geen enkele reactie of mail terug.
Mijn bestelling staat nu al vanaf 1 februari in behandeling en daar wordt niets aan veranderd.
carnaval komt langzaam aan dichterbij en zelfs hun telefoon nemen ze niet op terwijl die toch die 2 uur te bereiken zou moeten zijn.
ik ben maar gaan googlen en toen kwam ik allemaal berichtjes tegen op hyves van mensen die blijkbaar voor syl wear werken over carnavals pakjes.
ik heb ze allemaal een bericht op hyves gestuurd maar of ik wat ga terughoren?ik baal echt hier heel erg van,het zag er zo professioneel uit maar reageren op mails of de telefoon ho maar wie heeft er tips wat ik kan doen want zou er vreselijk van balen als hierdoor mijn carnaval mooi in het water valt!!!!
Ik heb een paar maanden geleden voor de kest een jurkje besteld. Ik heb 3 weken moeten wachten voordat ik het kreed. Kreeg ik het eindelijk, was het iets totaal anders. Het leek er niet eens op. Dus ik heb een brief geschreven en kreeg alleen van die standaard mailtjes terug in plaats van een reactie op mijn mail die ik verstuurd had. Nou uit eindelijk kon ik hem terug sturen kreeg ik een nieuwe. De verzend kosten zou ik terug krijgen. Een maand later kreeg ik het juiste jurkje aan maar het was te klein dus ik wilde hem terug sturen en me geld terug vragen. Ook omdat hij te klein was maar ook omdat de kerst allang voorbij was, en ik het dus niet meer nodig had. Toen ze het ontvangen hadden zeiden ze dat ze maar €35,75 zouden vergoeden. Terwijl het jurkje die prijs had & ik ook nog eens ongeveer €15,- aan verzend kosten heb betaald. Nou ik had me er bij neer gelegd dat ik maar €35,75 kreeg. Het was een tegoedbon dus ik wilde iets anders gaan bestellen. Het is anders ook zo zonde om hun ook nog eens winst te laten maken terwijl ze mij oplichten.
Sinds ik hun mailtjes stuur over dat ik iets nieuws wil bestellen, en allerlei andere informatie zijn ze van de aardbodem verdwenen! Ik heb dus €50,75 weg gegooid!
ik wou nog eventjes reageren!mijn pakje is uiteindelijk na 22 dagen binnen gekomen.
op zich ziet ie het zelfde er uit als op het plaatje maar het is een andere stof heel glimmend ipv mat en hij valt enorm kort.
ik bestel iig geen tweede keer bij sylwear
Een half jaartje geleden heb ik hier 3 artikelen besteld,
Heb dit wel allemaal netjes gekregen.
Helaas waren 2 dingen inderdaad te klein zoals ik hierboven al zie
Stond bij maat 36/ 38
en de cup was echt heeeeeel klein.
Dat was wel erg jammer, koste gelukkig maar 5 euro per stuk,verder geen problemen met deze site ondervonden.
Bestellen zou ik niet snel meer doen een normale cup past nergens in.
GRoetjes
Hallo,
Ik heb 23 dagen geleden een carnavalskostuum besteld bij sylwear.nl maar heb nog steeds niets ontvangen, ik heb al gemailt maar krijg het idee dat ik aan het lijntje word gehouden omdat ze mij steeds vertellen dat het later word verzonden. Ik heb ook gezocht naar een telefoonnummer maar dat is nergens te vinden. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
ik heb er toen ook wat besteld hoorde hier hoe en wat.. heb er alles aan gedaan om of te annuleren of mn geld terug.. kreeg ze niet te pakken alleen als ene molly.. naar hun had gebeld..
toen kreeg ik van sylwaer een mail omdat ik hun wantrouwde en berichten hier op had gezet dat ze de bestelling hadden geannuleerd em mn geld terug hadden gestort nou gelukkig.... ik vertrouw ze echt niet ze proberen zich ook niet te verdedigen of iets en na 5 mails ofzo nog niks..
als het via creditcard of paypal gedaan is dit terug laten boeken. paypal geeft de website 7 dagen de tijd om aan te tonen dat je wat ontvangen hebt (dus niet verzonden aan jou maar ontvangen door jou) als ze dat niet kunnen omdat ze niets hebben opgestuurd of omdat het kwijt is etc etc. dan krijg je je geld terug. zelfde is van toepassing voor creditcard maatschappijen.
als je per ideaal hebt betaald heb je dikke pech. en het is een buitenlands bedrijf dus je kunt ze bijna niet aanpakken. aangifte doen heeft ook weinig zin, ze zitten in malaga.
dan is er een link met Nederland. via een betaal provider of Nederlandse bank direct. via die weg kun je een klacht indienen. als er een provider achter zit is makkelijker via de algemene voorwaarden maar ze hoeven je niet te helpen.
Ik heb eind Januari bij sylwear een carnavalsjurk besteld. Deze jurk stond op Engelse sites te koop voor 120 euro en bij sylwear voor 35. Misschien te mooi om waar te zijn maar ik heb hem toch besteld. In eerste instantie kreeg ik geen trach en trace nummer, had extra betaald voor UPS, en het duurde ook langer dan de beloofde 10 dagen voordat de jurk binnen was. Na wat heen en weer gemail kreeg ik alsnog het track en trace nummer en toen zag ik dat de jurk ook daadwerkelijk onderweg was. Aangezien de kleding helemaal uit Spanje moet komen kan het eigenlijk nooit binnen 10 dagen binnen zijn. Reken daar dus niet op. Na iets minder dan 3 weken heb ik hem binnen gekregen en hij zag er schitterend uit. Was ook een groot succes met carnaval en heb er ook veel complimenten op gehad. Ik zou niet snel grote bedragen bij deze site uitgeven maar voor dit soort prijzen durf ik het nog wel te proberen. Ondervind je problemen stuur dan een nette mail. Ik heb gemerkt dat daar wel op gereageerd wordt.
Ze bestellen het pas als ze een aantal bestellingen krijgen van klanten....daarom duurt het zo lang, want het is normaal in 2 a mx 3 dagen hier. Vaak zijn dingen ook op bij de groothandel en dan als klant bestel en betaal je en uiteindelijk na een paar weken hoor je dat ze het niet hebben. [Off-topic tekst verwijderd door de moderator.]
vaak zijn dingen op bij de groothandel ?
groothandels hebben bijna altijd alles op voorraad alleen is het inderdaad zo dat het soms voorkomt dat een artikel even niet leverbaar is. volgens mij moet je dan als retailer je klanten op de hoogte brengen van reden waarom iets langer duurt. bij jb en HH moet het uit china komen en dat duurt ook even. als ze dan orders opsparen om in china in inkoop te doen kan het even duren. lead time van een chinese leverancier is van 2-6-8 weken. veel bedrijven in nederland verzenden direct vanaf hun groothandel door en dan hebben consumenten het binnen 24-48 uur binnen. veilig, snel en met grote zekerheid.
Ja ik bestel bij een aantal groothandels waar zij ook bestellen. Als daar nieuwe dingen op de site komen dan moet je er snel bij zijn, ze zijn in no time uitverkocht.
Mij is verteld door iemand dat ze zelf zeggen het pas in te kopen zodra een klant besteld en van die groothandels weet ik dus dat het vaak niet meer te krijgen is. Ze willen geen voorraad hebben en doen het daarom op die manier. En wij kopen ook wel eens schoenen in china en die komen binnen 5 dagen na het bestellen aan bij ons...dat hoeft geen weken te duren.