LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rente verhoogd na vertraging in afspraak door fout ING

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
NeeltjeZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 21:21

Rente verhoogd na vertraging in afspraak door fout ING

Ongelezen bericht door NeeltjeZ »

Na een telefonische afspraak in december met een hypotheekadviseur ING ivm een verbouwing moest ik naar zijn idee toch een adviseur langs laten komen omdat ik wilde weten of het de moeite was de hele hypotheek over te sluiten, dit kon hij niet berekenen. Het was wel heel druk in de agenda's... 20 jan. kon er eindelijk iemand langs komen. Deze heel aardige meneer was echter relatiebeheerder en kon mij helaas niet echt verder helpen. Duizend maal excuses namens ING en weer een nieuwe afspraak gemaakt 15 februari. Ook was ik 18/1 bij de Rabobank geweest en hierdoor was mij inmiddels duidelijk dat oversluiten voor ons niet lucratief was. De hyp. adviseur ING die 15/2 langs kwam heeft ons e.e.a. voorgerekend, maar toen ik hem vroeg waarom rente zoveel hoger was dan mijn afspraken in januari was het antwoord dat rente afgelopen 4 weken behoorlijk verhoogd was. Als ik echter op 20/1 de goede persoon had getroffen had ons dit veel gescheeld! Adviseur geeft aan dat ze niet naar lagere rente van voor verhoging terug kunnen. Wie weet of ik hier iets mee/tegen kan?

AlexLieHapPo
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2011 21:30

Re: Rente verhoogd na vertraging in afspraak door fout ING

Ongelezen bericht door AlexLieHapPo »

Je kan hier zeker wat mee. Heel boos worden en een korting eisen. De klanten die de meeste herrie maken krijgen de meeste korting. Zo werkt het helaas. Haal desnoods een leidinggevende erbij.
Succes!

Alex Lie-Hap-Po

bolleke
Berichten: 228
Lid geworden op: 20 nov 2006 00:05

Re: Rente verhoogd na vertraging in afspraak door fout ING

Ongelezen bericht door bolleke »

werkt het ook anders om als en een afspraak gemaakt is op een X datum en rente was een X % en op de werkelijke afspraakdatum is de rente lager dat de bank maar moet gillen dat ze jou de hogere rente aanbieden??

lijkt me niet toch?? :?: :wink:

AlexLieHapPo
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2011 21:30

Re: Rente verhoogd na vertraging in afspraak door fout ING

Ongelezen bericht door AlexLieHapPo »

Bank kan aanbieden wat ze willen.

Gesloten