Ik heb op 12-01-2004 een breedbeeld tv van Deawoo gekocht bij de "IT'S!" hij is pas op 4-02-2004 binnen!
Bij de aanbetaling werdt mij verteld dat hij binnen zou zijn op 22-01-2004.
Ik belde op 22-01 om te vragen of hij al binnen was en er werdt mij verteld dat hij 27-01 zou komen.
Ik belde vandaag (27-01) weer en nu is hij pas op 4-02 binnen!
Ik heb dus al een aanbetaling gedaan van 50 euro omdat ik dacht dat hij binnen 10 dagen in de woonkamer zou staan, niet dus...
Kunnen ze dit zo maar doen? Is het mogelijk ze te dwingen een schadevergoeding te geven of iets dergelijks? Hoe kan ik er voor zorgen dat ze me op 4-02 niet vertellen dat ik weer moet wachten?
Ik begrijp hoe ze het gedaan hebben trouwens; Ze zetten 3 weken lang de tv in de aanbieding en mensen gaan aanbetalen en als ze genoeg aanbetalingen binnen hebben gaan ze bestellen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "IT'S!" Deawoo TV aanbieding pas na 22 dagen binne
Re: "IT'S!" Deawoo TV aanbieding pas na 22 dagen binne
vaak is het de schuld van de fabrikant die niet op tijd levert na een bestelling
Re: "IT'S!" Deawoo TV aanbieding pas na 22 dagen binne
Uit ervaring kan ik je vertellen dat leveranciers vaak beloven op een bepaalde datum te kunnen leveren. Daar worden folders dan al vast op samen gesteld. Een folder wordt dan ook 6 weken van te voren gepland. In die 6 weken kun je dus vervolgens het product al vele malen verkocht hebben en als je leverancier vervolgens niet op tijd kan leveren dan heb je een probleem!