LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezamenlijk actie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door Jan »

Beste Mensen,

De aanval is de beste verdediging. In navolging van de actie van Actiefront stel ik voor om met een groep gezamenlijk een advocaat in te schakelen. Gaat om Eegalease gevallen met een WVD (looptijd 3 jaar) waarvan het contract afliep in mei 2003. Als we op de stichtingen moeten wachten zijn we 3 jaar verder.

Plaats hier je reactie en mail mij. Zodra we een groepje van ongeveer 10 hebben, zal ik in contact treden met een advocatenkantoor in Rotterdam.

Kom in actie!

Jan

mestreech
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 dec 2003 19:54

Re: Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door mestreech »

Beste Jan

Ik geef je weinig hoop zelf heb ik ook geprobeert om een aantal mensen bijelkaar te krijgen waardoor de kosten een stuk minder zouden zijn bij de advocaat.
Het is op niets uitgelopen.

Ik wenst je toch veel succes

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door Jan »

Zie laatste bericht onderaan voor actuele situatie.
Laatst gewijzigd door Jan op 04 feb 2004 04:54, 2 keer totaal gewijzigd.

jeanie
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 dec 2003 14:06

Re: Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door jeanie »

Beste Jan

Mijn man heeft 9 februari een afspraak bij Mevr Sjoerts in Rotterdam.
Wij zijn ook eegalease en het contract was van begin december.
Mevr Sjoerts heeft al meer dexia zaken in behandeling,dus misschien voor jou een idee om ook is te bellen en wat informatie op te vragen misschien wil ze ook wel meerder contracten van dezelfde tijd in behandeling nemen zodat de kosten inderdaad niet zo hoog worden .


Groetjes Jeanie

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door pallu »

ik denk niet dat zij dat wil
ook ik heb haar dat gevraagd en daar was zij toen niet voor in.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door Jan »

Zie laatste bericht onderaan voor actuele situatie.
Laatst gewijzigd door Jan op 04 feb 2004 04:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door Jan »

Kom op mensen laat van je horen! Wacht niet to Dexia je dagvaardt. Nu heb je de gelegenheid omf zelf te bepalen wanneer, hoe en wat het je gaat kosten om je eigen geld terug te krijgen.

' k heb inmiddels gesproken met een kantoor in Rotterdam en die hebben in overweging of ze een groep gedupeerden kunnen ondersteunen in een zelf aan te spannen rechtszaak. Dit zal de kosten aanzienlijk kunnen drukken.

Gaat de goede kant op!

De mensen die zich reeds bij me hebben aangemeld via de email hou ik natuurlijk op de hoogte

Jan.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Gezamenlijk actie

Ongelezen bericht door Jan »

Er hebben zich 10 serieuze kandidaten aangemeld. Onze gezamenlijk Eegaleaseactie (procedure bij de Kantonrechter) gaat dus van start. Bijeenkomst op het advocatenkantoor: 13 februari.

Je kunt je nu nog steeds bij ons aanmelden en wat aan je eigen situatie doen. Voordat Dexia je dagvaardt en je er in je eentje voor staat.

Jan

Gesloten