LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webwinkel Mediamarkt, waardeloze sevice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
BrutalForce

Webwinkel Mediamarkt, waardeloze sevice

Ongelezen bericht door BrutalForce »

Ook wij hebben een slechte ervaring achter de rug met de webwinkel van Mediamarkt.

in de eerste week van februari ging ik in op een aanbod van de webwinkel, een GSM toestel LG Cookie Purple. aangezien Valentijn voor de deur stond, heb ik het toestel op 10-2-2011 besteld, en betaald via ideal. kreeg netjes de factuur via email, evenals de track en trace code van TNT. de status gecheckt, en zou in de sorting liggen om verzonden te worden. die melding bleef een aantal dagen zo staan en er werdt steeds niets geleverd via TNT. Valentijnsdag kwam steeds dichter bij, dus ben ik gaan bellen met de helpdesk van Mediamarkt. Die gaf aan nog even geduld te hebben. in tussen was valentijnsdag een feit en geen telefoon, laat staan een reactie of er al wat meer bekend was omtrend de levering. Toch wel raar als je een leveringstijd vermeld van 48 uur.

Wederom maar weer met de helpdesk gebeld voor opheldering over de verzending. Hierbij werd mij duidelijk gemaakt dat men een onderzoek ging starten waar het betaalde artikel was gebleven. intussen al weer 2 weken verder.
na herhaaldelijk over en weer bellen en mailen, kwamen uiteindelijk tot een oplossing, en er zou een andere worden verstuurd. een dag erna wwerd mij gemeld dat de telefoon niet meer op voorraad was, en dat mijn geld werd terug gestort. wederom alweer met de helpdesk gebeld, en kwam met de oplossing dat ik de GSM op kon halen in een ander filiaal 45 minuten rijden vanaf mijn woonplaats. Kreeg dan ook een bericht terug van mediamarkt dat ze het filiaal in breda op de hoogte hadden gesteld, waar de gsm nog wel op voorraad was.
Ik was dus hartstikke blij ondanks het fit, dat het nu 3 weken verder is.

Ik spring in de auto rijd naar breda, meld me bij de service balie waarop ik 3 copieeen mee kreeg om het gewenste toestel boven in de winkel op te halen.

En jahoor! heel wat cookies purple lagen gewoon op voorraad in een grote mand op de telecom afdeling. met de drie copieeen liep ik naar de eerst de beste medewerker op de afdeling. die geeft me het toestel mee, en vroeg aan mij om hier mee naar het infocenter te gaan om de administratie af te wikkelen.

Toen begon wederom de ellende. MM zocht contact met de webservice, of ik daar wederom nog eens 64 euro wou aftikken!
Toen schoot het echt in m'n verkeerde keelgat. en legde uit dat ik daar niets voor voelde aangezien ik de factuur al had betaald inclusief verzendkosten notbene.

Na een lang gesprek met de medewerker, die het op laatst ook niet meer wist, is toen naar zijn directe chef gegaan en kwam met het bericht: "omdat u zoveel
problemen heeft gehad omtrend de levering van het toestel mag ik u deze aan bieden voor 49 euro". ik wees hem nogmaals op de afspraken die gemaakt zijn met mediamarkt webshop en mediamarkt breda. en dat ik hier geen trek in had om nog eens 49 euro te gaan betalen. Nu ik net binnen stap van mijn werk, blijkt de webshop eeneens mijn geld terug te gaan storten terwijl hier geen afspraken zijn gemaakt via de telefoon. Duidelijke afspraak was: MM geld behouden en verrreken met MM Breda, ikzelf daar de telefoon ophalen.

Ik ben dus weer met lege handen, zonder geld of GSM terug naar huis gegaan.

Nee sorry, Geen Mediamarkt meer voor ons. liever wat meer betalen voor een goede en snelle service, dan de farce van MM.

Tot zover mijn verhaal.

Met vriendelijke groet,

Peet & Anja

MAXIEM

Re: Webwinkel Mediamarkt, waardeloze sevice

Ongelezen bericht door MAXIEM »

BrutalForce

Het verbaasd me niets dat je deze ervaringen hebt opgedaan. Vorige week ben ik nog letterlijke de winkel uitgezet in Rotterdam, omdat ik naar de chef vroeg. Voor mij ook: nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer MediaMarkt.

Maxiem.

werder2200

Ongelezen bericht door werder2200 »

ook ik heb niets met de MM. niet alleen met de slechte service! maar goedkoop zijn ze allerminst! :lol:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

MAXIEM schreef:BrutalForce

Het verbaasd me niets dat je deze ervaringen hebt opgedaan. Vorige week ben ik nog letterlijke de winkel uitgezet in Rotterdam, omdat ik naar de chef vroeg. Voor mij ook: nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer MediaMarkt.

Maxiem.
Die jongens van de beveiliging daar zijn wel erg groot hé ? :mrgreen:

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

MAXIEM schreef:

Maxiem.

Nou ik heb al vaker naar de chef gevraagd en ben nog nooit uit de winkel gezet.
Misschien was je vraag niet netjes! :lol:

Gesloten