LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cookies wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
papaduck
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jan 2010 04:43

cookies wehkamp

Ongelezen bericht door papaduck »

Goedemorgen,vanmorgen was ik aan het surfen toen me opviel dat kleding die ik bekeken had bij wehkamp in 1 keer in mijn webbrowers stonden als plaatje, nu blijkt dat zowel wehkamp als neckerman ongevraag gegevens verzameld over mijn surfgedrag, ik wilde deze cookies verwijderen maar daar moet je onderhand hoge school voor hebben daarnaast had ik al eens aangegeven dat ik dit niet wilde en deze cookies verwijderd maar ze zijn ongemerkt weer terug bedankt wehkamp mij zie je niet meer op jullie site

groet papaduck

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: cookies wehkamp

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat heb je met heel veel sites, bij bijna alle webshops houden ze met cookies bij waar je naar hebt gekeken... Dus ik neem aan dat je dan nergens meer koopt en kijkt?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: cookies wehkamp

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Je kan een programma gebruiken om cookies te verwijderen (ccleaner) of via de browser de cookies verwijderen.

Internet Explorer : Bij de Internet Opties, tabblad algemeen kan je je surfgeschiedenis wissen en de browser zo instellen dat deze dat doet bij afsluiten.

Cookies zijn gewoon een middel om ervoor te zorgen dat een winkel meer verkoopt - omdat je herinnerd word aan Artikel A bij winkel B - en mischien tot aankoop overgaat.

Als dit een probleem is, is daar maar 1 oplossing voor - en dat is niet meer van internet gebruik maken - daar cookies ondertussen zo algemeen zijn....

edwinknight

Re: cookies wehkamp

Ongelezen bericht door edwinknight »

ccleaner ind goed proggie, welke ook goed is en klein is windows cleanup.
praktisch alle sites houden cookies bij, doe je niks aan. Proggies regelmatig opstarten is een goede remedie.

http://www.computeridee.nl/windows-cleanup

s6

Gesloten