LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.trendboxx.eu
www.trendboxx.eu
Hallo allemaal,
ik houdt graag van shoppen maar ik vertrouw niet altijd iedereen
daarom heb ik een vraag aan jullie of deze site wel echt is www.trendboxx.eu
daar heb je namelijk heel veel mooie kleren online staan, vooral kleren die ik zelf graag ook in nederland koop maar men kan tegenwoordig oo via internet bestellen.
ik heb 1 x via duitsland wat kleren besteld en dat is ook goed gegaan, maar deze site is nieuw en dat ken ik niet,
kan iemand mij helpen of het wel echt vertrouwd is www.trendboxx.eu ?
ik houdt graag van shoppen maar ik vertrouw niet altijd iedereen
daarom heb ik een vraag aan jullie of deze site wel echt is www.trendboxx.eu
daar heb je namelijk heel veel mooie kleren online staan, vooral kleren die ik zelf graag ook in nederland koop maar men kan tegenwoordig oo via internet bestellen.
ik heb 1 x via duitsland wat kleren besteld en dat is ook goed gegaan, maar deze site is nieuw en dat ken ik niet,
kan iemand mij helpen of het wel echt vertrouwd is www.trendboxx.eu ?
Re: www.trendboxx.eu
leroy1984
De kortingpercentages zijn belachelijk hoog. Voor mij is dat een signaal om bij zo'n bedrijfje geen bestelling te plaatsen.
Maxiem.
De kortingpercentages zijn belachelijk hoog. Voor mij is dat een signaal om bij zo'n bedrijfje geen bestelling te plaatsen.
Maxiem.
het is ook te verleidend, maar in den bosch hebben ze ook een winkel met al deze merken,dus dan ga ik nog veel liever naar de winkel dan via een site bestellen, dankje wel
-
- Contacteer:
Tja, behalve het feit dat ze Duits en Engels door elkaar heen schrijven, zie ik niet echt veel problemen.
Ze bestaan ook al sinds december 2007.
Overigens zijn dit hun gegevens;
Alpha Impex
Waldemar Strack
Pforzheimer Str. 176 / 1A
76275 Ettlingen
Tel: +49-7243-5247-0
Fax: +49-7243-5247-11
E-mail: [email protected]
USt-identnummer:
DE252850282
En ze zijn wel erg goedkoop, ik denk dat ik eens een proefbestelling ga plaatsen.
Ze bestaan ook al sinds december 2007.
Overigens zijn dit hun gegevens;
Alpha Impex
Waldemar Strack
Pforzheimer Str. 176 / 1A
76275 Ettlingen
Tel: +49-7243-5247-0
Fax: +49-7243-5247-11
E-mail: [email protected]
USt-identnummer:
DE252850282
En ze zijn wel erg goedkoop, ik denk dat ik eens een proefbestelling ga plaatsen.
Als ik zie wat voor merken ze verkopen tegen wat voor prijzen, dan zou ik op z'n minst een beetje argwanend zijn.
De meeste van deze merken stellen nogal hoge eisen aan hun distributiekanalen. Wat me ook opviel is dat de logo's zijn allemaal in het donkergrijs, terwijl de meeste merken strenge regels hebben over hoe hun logo moet worden weergegeven.
Het zou een soort van outlet kunnen zijn, maar het zou me ook niet verbazen als het imitatieproducten zijn.
Maar goed, je kunt het altijd proberen.
De meeste van deze merken stellen nogal hoge eisen aan hun distributiekanalen. Wat me ook opviel is dat de logo's zijn allemaal in het donkergrijs, terwijl de meeste merken strenge regels hebben over hoe hun logo moet worden weergegeven.
Het zou een soort van outlet kunnen zijn, maar het zou me ook niet verbazen als het imitatieproducten zijn.
Maar goed, je kunt het altijd proberen.
klopt, het kan zijn dat de site echt is, maar toch, ik had meer gehoopt dat er toch 1 iemand was die deze site al kon en ooit een keer had besteld, dan pas heb ik vertrouwen, want ik keek nu eens verder en zag idd kleren die van 250 naar 50 gaan, ja sorry dat is wel een erg groot verschil kwa iets verkopen via outlet,
ik had al een bestelling gedaan maar nog niet betaald, toen ik verder kwam moest ik een bank kiezen en normaal kom je er snel door heen, hij was aan het laden maar dat duurde al meer dan 10 min, dan zou je denken, waarom zo lang, als je bij de wehkamp besteld dan gaat het zo snel, en men kan niet zeggen, ja dat komt omdat je via het buitenland besteld, nou ik heb het al een keer gedaan en dat ging allemaal goed, en super snel, deze site staat ook bij google als advertentie gele vak,
ik wil zo graag bestellen hahaha maar ik wacht tot dat er 1 iemand is die er ooit heeft besteld
ik had al een bestelling gedaan maar nog niet betaald, toen ik verder kwam moest ik een bank kiezen en normaal kom je er snel door heen, hij was aan het laden maar dat duurde al meer dan 10 min, dan zou je denken, waarom zo lang, als je bij de wehkamp besteld dan gaat het zo snel, en men kan niet zeggen, ja dat komt omdat je via het buitenland besteld, nou ik heb het al een keer gedaan en dat ging allemaal goed, en super snel, deze site staat ook bij google als advertentie gele vak,
ik wil zo graag bestellen hahaha maar ik wacht tot dat er 1 iemand is die er ooit heeft besteld
op een gegeven moment geef ie dit aan bij www.trendboxx.eu
normaal blijft de www / http gewoon staan maar nu geeft ie dit aan
een waarschuwing
het pictogram wordt weergegeven als Google Chrome op pagina's onbeveiligde inhoud met hoge risico's ontdekt, zoals JavaScript, of wanneer de site een ongeldig certificaat aanbiedt. De 'https' in de URL wordt in dit geval ook doorgestreept.
De identiteit van deze website is niet geverifieerd.
Er zijn problemen met het certificaat van de site. De site kan zich voordoen als een andere site zodat u persoonlijke of andere gevoelige gegevens op deze site deelt. Wees voorzichtig.
dat geeft google chrome aan
http://www.google.com/support/chrome/bi ... 5617&hl=nl
dus wat houdt het in, dat het niet veilig is ,toch?
zodra ik bijv een bestelling heb staan dan veranderd er opeens iets bij de zoekmachine pffff
normaal blijft de www / http gewoon staan maar nu geeft ie dit aan
een waarschuwing
het pictogram wordt weergegeven als Google Chrome op pagina's onbeveiligde inhoud met hoge risico's ontdekt, zoals JavaScript, of wanneer de site een ongeldig certificaat aanbiedt. De 'https' in de URL wordt in dit geval ook doorgestreept.
De identiteit van deze website is niet geverifieerd.
Er zijn problemen met het certificaat van de site. De site kan zich voordoen als een andere site zodat u persoonlijke of andere gevoelige gegevens op deze site deelt. Wees voorzichtig.
dat geeft google chrome aan
http://www.google.com/support/chrome/bi ... 5617&hl=nl
dus wat houdt het in, dat het niet veilig is ,toch?
zodra ik bijv een bestelling heb staan dan veranderd er opeens iets bij de zoekmachine pffff
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=50952
kijk op deze forum, ook al mensen die opgelicht zijn pffff ,
het is maar goed dat ik nog niks heb besteld, slappe zakke,
kijk op deze forum, ook al mensen die opgelicht zijn pffff ,
het is maar goed dat ik nog niks heb besteld, slappe zakke,
Beste mensen,
Op zaterdag 19 maart heb ik een bestelling gedaan bij trendboxx en vandaag heb ik pakketje in goede orde thuis ontvangen dus jullie kunnen hier rustig bestellen.
Je krijgt netjes bericht van hun zodra zij de betaling hebben ontvangen en wanneer het pakket wordt verzonden. Het is dus niets mis mee. Erg mooi spul trouwens.
Op zaterdag 19 maart heb ik een bestelling gedaan bij trendboxx en vandaag heb ik pakketje in goede orde thuis ontvangen dus jullie kunnen hier rustig bestellen.
Je krijgt netjes bericht van hun zodra zij de betaling hebben ontvangen en wanneer het pakket wordt verzonden. Het is dus niets mis mee. Erg mooi spul trouwens.
Ik heb ok besteld, ben benieuwd,
Het is een betrouwbare site. Ik bestel er al vanaf 2009 en het gaat altijd goed. Trendboxx biedt spullen goedkoop aan omdat de meeste kleding kleine productiefoutjes bevatten, dit melden ze ook bij het desbetreffende kledingstuk. De kleding die geen fouten hebben zijn over het algemeen ook duurder, 50% goedkoper. Het gaat over collectie van eerdere jaren.
Leroy1984, Ben benieuwd of het wat geworden is met je bestelling?
Supergoed deze site hoor! Ik heb al verschillende keren iets besteld bij trendboxx.eu maar altijd oke!
De lage prijzen zijn omdat het vaak om b-artikelen gaat, dus er kan een kleine produktie-fout in zitten.
Wat mij betreft: ik heb goeie ervaring met trendboxx, alles wordt keurig afgehandeld, je kan met PayPal betalen, en ik heb alle keren mijn bestelling binnen 3á4 werkdagen in huis gehad! toppertje!!
De lage prijzen zijn omdat het vaak om b-artikelen gaat, dus er kan een kleine produktie-fout in zitten.
Wat mij betreft: ik heb goeie ervaring met trendboxx, alles wordt keurig afgehandeld, je kan met PayPal betalen, en ik heb alle keren mijn bestelling binnen 3á4 werkdagen in huis gehad! toppertje!!
Hai! Wederom afgelopen vrijdag bij Trendboxx een bestelling gedaan, maandag een mailtje dat de spulletjes verstuurd zijn, en nu-woensdagmiddag- de bestelling al perfect in huis!!! Supergoed die Trendboxx! 2mega-merkjeans voor een prijs waar je hier in Nederland er nauwelijks 1 voor bij C&A koopt! Wat mij betreft: Geweldig, die Trendboxx!!!