Alex, je vergeet nog wat.... minimaal op vrijdag avond een fles whisky drinken, dan absoluut je eventuele bull bedrijfskunde de prullebak in donderen. Niet vergeten om je domme koeienpak aan te trekken een paar gepeperde dreigmails sturen en dan pas telefonisch in contact treden met pc4everyone.Alex400 schreef:thanks maxiem voor je antwoord!
Ik heb al met mijn rechtsbijstand gepraat. De zaak ga ik overdragen als ik binnen 5 dagen niets hoor. Vandaag is de aangetekende officiele in gebreke stelling verstuurd.
Als ik vandaag niets hoor van PC4everyone, ga ik sowieso aangifte doen van oplichting.
Maar ik zet het door via mijn rechtsbijstand. Net een gesprek mee gehad en ze hebben gezegd dat ze deze zaak sowieso kunnen behandelen.
Van 2 gerechtsdeurwaarders heb ik ook al toezegging gekregen dat ze de zaak willen doen. Maar via rechtsbijstand heb ik geen kosten als pc4everyone alsnog failliet gaat.
Ik wil zsm mijn geld terug. En ik hoop dat ik geld krijg voordat ze failliet gaan.
En anders dat ik beslag kan leggen voordat ze failliet gaan.
Gezien de uitzending van Trosradar doet heel Nederland dat.
Elke klant is dronken, dom, kan niet met geld omgaan, weet niets van bedrijfsvoering (gelukkig is dat geen probleem, dat weten de heren daar óók niet), en moet het normaal vinden dat je minimaal 3 maanden wacht op je geld of je product.
Ben benieuwd welke studie de heren van Pc4everyone gevolgd hebben, conflictbeheersing en klantenbinding zat toen zeker niet in het pakket.