Ik ben in 11 februari 2011 naar acda en de munnik geweest in nijmegen concertgebouw.
Lekker avondje uit dacht ik, ookal moesten we 3 uur rijden.
Nu het volgende:
Ik heb helaas niks kunnen zien van de uitvoering, want de stoelen waren gelijkvloers en er zaten grote mensen voor me. Dit heb ik gemaild en binnen 4 weken zou ik bericht krijgen. De kaartjes kosten samen 50 euro. Dit is hetzelfde als bijvoorbeeld in Alkmaar theater waar je wel wat kan zien.
Dit kreeg ik terug vandaag:
Geachte Sylvia Hooiveld,
We vinden het erg vervelend dat het u - door de zichtlijnen
- zo tegen gevallen is.
Omdat de zaal van De Vereeniging vlak is, kan het inderdaad gebeuren dat uw zicht minder is dan in een oplopende theaterzaal. Dit is helaas niet te vermijden. Soms kan dit ook samenhangen met eigen lengte en lengte van bezoekers voor u. De stoelen in de zaal staan verspringend om dit enigszins te ondervangen, maar een garantie op vrij zicht heeft u feitelijk alleen op rij 1.
Acda en De Munnik stonden in de concertzaal van De Vereeniging geprogrammeerd juist omdat het een concert was, dus meer georiënteerd op luisteren dan op zien. Hun shows die meer theatraal van inslag zijn, worden normaal gesproken geprogrammeerd in de schouwburg, die wel een oplopende zaal heeft.
Nogmaals, erg vervelend, maar het is inherent aan de zaal.
Dit heb ik terug gestuurd vandaag:
Hallo,
Ik vind dit antwoord niet normaal.
Wij komen uit de buurt van Alkmaar theater de vest.
Hier zijn we ook geweest voor 25 euro per kaartje, dat is net zo veel als in uw theater.
Maar hier konden we gewoon kijken.
U had dan bij het de kaartverkoop neer moeten zetten dat er 25 euro gevraagd werd, maar met slecht zicht.
Het was in uw theater niet de moeite waard en had gedacht minstens de helft van mijn geld terug te krijgen.
Als ik naar een concert ga wil ik ook wat zien ipv luisteren dat kan naar de radio ook.
Ik ben erg teleurgesteld in uw reactie, zal bezinnen wat voor verdere stappen ik kan ondernemen, want ik neem hier geen genoegen mee.
Sylvia hooiveld
Wat kan ik nu nog meer doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Theater de verenigingen Nijmegen
-
Re: Theater de verenigingen Nijmegen
Niks! Ze hebben aan hun verplichting voldaan, jou een concert laten bijwonen.Wat kan ik nu nog meer doen?
Dat je te klein bent is niet hun probleem! En je kunt wel roepen dat je hier geen genoegen mee neemt, je begint echt aan een kansloze missie!
Koop de dvd!
En anders de volgende keer een kinderverhoger meenemen, zoals ze die ook in de bioscoop hebben.
Heb even op de site van het gebouw gekeken. Daar kunt u zien dat de stoelen allemaal gelijkvloers staan. dus dat had u van de voren kunnen weten. En aan uw lengte kunnen ze daar ook niets doen. Heb ik zelf ook last van. ben ook klein. ik denk dat u zich er bij neer moet leggen en de volgende keer van te voren kijken hoe de zaal eruit ziet. meestal is dit te vinden op de site van het concert/theater gebouw.
-
Wat een kul.
Even een situatieschets: iemand zit in een rolstoel en wil naar een concert in de HMH in Amsterdam.
Er is een rolstoelpodium, alleen staat dit logischerwijs achterin de zaal.
Gevolg, je ziet een stel mieren optreden op een podium erg, erg ver weg.
Dan ga je toch achteraf je geld (of de helft) niet terugvragen?
Je bent bij het concert geweest, je hebt de sfeer geproeft!
Ik vind de reactie van de Verenigingen heel beleefd en netjes.
Even een situatieschets: iemand zit in een rolstoel en wil naar een concert in de HMH in Amsterdam.
Er is een rolstoelpodium, alleen staat dit logischerwijs achterin de zaal.
Gevolg, je ziet een stel mieren optreden op een podium erg, erg ver weg.
Dan ga je toch achteraf je geld (of de helft) niet terugvragen?
Je bent bij het concert geweest, je hebt de sfeer geproeft!
Ik vind de reactie van de Verenigingen heel beleefd en netjes.