LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aurora Amsterdam
Aurora Amsterdam
topwinkel qua product maar zelden zulk onbeschoft en arrogant personeel gezien als daar. Kennis is prima, maar de neerbuigende houding jegens de klant is niveau Huro/Playco...en ze roken gewoon in de sjop!
Re: Aurora Amsterdam
Sorry voor de bump van dit topic, maar topicstarter heeft gelijk. Ik wou er geen nieuw topic voor aanmaken, omdat de strekking van mijn tekst haarfijn aansluit.
Als een artikel na aanschaf defect blijkt te zijn, proberen ze je met een smoesje of intimidatie de winkel uit te zetten. Grof taalgebruik of fysiek contact wordt daarbij niet geschuwd. De vestiging in Hoofddorp kent (gelukkig) wat socialere types, waar je dan in elk geval nog over een kwestie van gedachten kunt wisselen, maar in Amsterdam is dit onbegonnen werk.
Ik kan deze winkel daarom alleen maar sterk afraden. De service en houding op een gemiddelde rommelmarkt is al snel beter en vriendelijker.
Cameo
Als een artikel na aanschaf defect blijkt te zijn, proberen ze je met een smoesje of intimidatie de winkel uit te zetten. Grof taalgebruik of fysiek contact wordt daarbij niet geschuwd. De vestiging in Hoofddorp kent (gelukkig) wat socialere types, waar je dan in elk geval nog over een kwestie van gedachten kunt wisselen, maar in Amsterdam is dit onbegonnen werk.
Ik kan deze winkel daarom alleen maar sterk afraden. De service en houding op een gemiddelde rommelmarkt is al snel beter en vriendelijker.
Cameo