LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2, wat moet je er mee
Tele2, wat moet je er mee
Wij wilden een alles in 1 pakket. Tele2 had een leuke actie. En toen ging alles mis. Wel elke maand betalen, natuurlijk, maar digitale televisie? Nee dus! Mensen die ons vragen: hebben jullie een nieuw telefoonnummer, we kunnen jullie niet te pakken krijgen! De computer, telefoon en televisie die geregeld op zwart komen te staan. En de oorzaak was niet te vinden. Heel veel telefoontjes en monteurs later kwamen we mét Tele2 tot de conclusie dat het niet werkte en wij mochten ons abonnement opzeggen en het abonnementsgeld van de afgelopen tijd zouden we terug krijgen. Nou, dat klonk ok. Maar dat was begin januari. Nu is het 8 maart en staat het geld nog steeds niet op onze rekening! Wel een brief ontvangen dat het goeld overgemaakt zou worden op 3-3, vandaag gebeld, want het zou nu toch wel op de rekening moeten staan. Nee, die brief had niet verzonden moeten worden. Het geld zal, als daar weer een andere afdeling naar gekeken heeft, niet voor 26 maart op onze rekening gestort worden. Tele2, je wordt er zo moe van!
Re: Tele2, wat moet je er mee
je krijgt tenminste je geld terug , velen hebben dat niet gekregen.
Re: Tele2, wat moet je er mee
, die brief had niet verzonden moeten worden. Het geld zal, als daar weer een andere afdeling naar gekeken heeft, niet voor 26 maart op onze rekening gestort worden
Bovenstaande lijkt me toch enigzinds afwijzend, men veegt onderling bij Tele 2 de matten schoon en de klant snakese zit met de gebakken peren
Bovenstaande lijkt me toch enigzinds afwijzend, men veegt onderling bij Tele 2 de matten schoon en de klant snakese zit met de gebakken peren
Re: Tele2, wat moet je er mee
Henri42 schreef:
Bovenstaande lijkt me toch enigzinds afwijzend, men veegt onderling bij Tele 2 de matten schoon en de klant snakese zit met de gebakken peren
dat doet elke provider Henri
Re: Tele2, wat moet je er mee
In elk geval in meer of mindere matetiptoo schreef:Henri42 schreef:
Bovenstaande lijkt me toch enigzinds afwijzend, men veegt onderling bij Tele 2 de matten schoon en de klant snakese zit met de gebakken peren
dat doet elke provider Henri
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 05 nov 2010 14:31
Re: Tele2, wat moet je er mee
November 2010 heb ik ALLES in één van UPC voor een bedrag van €45, - /mnd excl. gebruik telefonie. Op de website wordt geadverteerd gratis installatie.
Wat schetst mijn verbazing toen de eerste rekening viel, kosten van installatie.
Na vele aangetekende brieven dat ik de kosten voor installatie niet betaald, heeft UPC tot op heden nog steeds NIET gereageerd. Maar sturen wel steeds facturen van de “VORIGE kosten” (lees installatiekosten).
In het verleden wel eens klachten over UPC gehoord/gelezen, maar dacht zal wel mee vallen.
Maar nu!
Ik heb het nu wel gehad met UPC wat een arrogant bedrijf. Eens, maar NOOIT meer UPC!
Onder de lezers zullen vast wel mensen zijn die hun ervaringen hier willen delen.
Wat schetst mijn verbazing toen de eerste rekening viel, kosten van installatie.
Na vele aangetekende brieven dat ik de kosten voor installatie niet betaald, heeft UPC tot op heden nog steeds NIET gereageerd. Maar sturen wel steeds facturen van de “VORIGE kosten” (lees installatiekosten).
In het verleden wel eens klachten over UPC gehoord/gelezen, maar dacht zal wel mee vallen.
Maar nu!
Ik heb het nu wel gehad met UPC wat een arrogant bedrijf. Eens, maar NOOIT meer UPC!
Onder de lezers zullen vast wel mensen zijn die hun ervaringen hier willen delen.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2, wat moet je er mee
Beste snakese,
Vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het terugbetalen van je abonnementskosten. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je me je postcode en huisnummer kunnen sturen? Deze gegevens kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "snakese".
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het terugbetalen van je abonnementskosten. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je me je postcode en huisnummer kunnen sturen? Deze gegevens kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "snakese".
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2, wat moet je er mee
wongdjowoh schreef:November 2010 heb ik ALLES in één van UPC voor een bedrag van €45, - /mnd excl. gebruik telefonie. Op de website wordt geadverteerd gratis installatie.
Wat schetst mijn verbazing toen de eerste rekening viel, kosten van installatie.
Na vele aangetekende brieven dat ik de kosten voor installatie niet betaald, heeft UPC tot op heden nog steeds NIET gereageerd. Maar sturen wel steeds facturen van de “VORIGE kosten” (lees installatiekosten).
In het verleden wel eens klachten over UPC gehoord/gelezen, maar dacht zal wel mee vallen.
Maar nu!
Ik heb het nu wel gehad met UPC wat een arrogant bedrijf. Eens, maar NOOIT meer UPC!
Onder de lezers zullen vast wel mensen zijn die hun ervaringen hier willen delen.
Wat wil je delen??
Protestmars?
Kamervragen?
Kabel doorknippen ?
Dit is een Tele2 topic, open dan een nieuw lijntje
ps: lees even de voorwaarden door verbonden aan het ingekochte product a E 45,- van UPC,
-
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: Tele2, wat moet je er mee
Waren die kosten wel van de installatie want er zijn wel andere kosten die verrekend worden op de eerste factuur.wongdjowoh schreef:November 2010 heb ik ALLES in één van UPC voor een bedrag van €45, - /mnd excl. gebruik telefonie. Op de website wordt geadverteerd gratis installatie.
Wat schetst mijn verbazing toen de eerste rekening viel, kosten van installatie.
http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket/Algemeen
Zitten er extra kosten vast aan de Alles-in-1-pakketten? Niet altijd. We rekenen alleen 25 euro administratiekosten voor het Alles-in-1 Voordeelpakket, voor alle andere Alles-in-1-pakketten betaalt u geen administratiekosten. De administratiekosten bij het Alles-in-1 Voordeelpakket vervallen zodra u een extra optie toevoegt aan uw pakket. Hou daarnaast rekening met 45 euro borg. Dit bedrag betaalt u voor het modem dat u in bruikleen krijgt bij internet of telefonie van UPC. Als uw abonnement stopt en u geeft het modem terug, dan krijgt u dit bedrag van ons retour.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2, wat moet je er mee
Beste Snakese,
Een tijd geleden, op 9 maart jl., heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen. Helaas heb ik hier geen reactie meer op mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen en ga de case hier sluiten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html of via 0900-2411602.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Een tijd geleden, op 9 maart jl., heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen. Helaas heb ik hier geen reactie meer op mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen en ga de case hier sluiten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html of via 0900-2411602.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2