LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent nog steeds nummer 1

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Bert_F

Essent nog steeds nummer 1

Ongelezen bericht door Bert_F »

Bij de concurentie(Kassa) staat essent nog steeds op nummer 1 in de hitparade. Het waarom behoeft natuurlijk geen nadere uitleg. Of toch? Kijk dan maar even op onderstaande link.

http://www.geocities.com/essent_files/index.html

Bert_F

Re: Essent nog steeds nummer 1

Ook vandaag weer een prachtige eerste plaats voor essent.

Sue

Ongelezen bericht door Sue »

Heb je het gezien bij kassa afgelopen Zaterdag 17 januari???

NOG STEEDS MET STIP OP NUMMER 1!!!

ESSENT!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe krijgen ze het voor elkaar dat ze zo standvastig zijn?

Groetjes Sue
(van de e-mail)

Bert_F

Natuurlijk heb ik het gezien Sue. Ik zat weer op het puntje van de stoel bij het uitroepen van de beste drie. Ze hebben dan ook weer een eervolle vermelding op de site gekregen.

Ik vraag me alleen af of ze er bij essent zelf trots op zijn.

ejwedje

Ongelezen bericht door ejwedje »

Ik betaal de rekening al jarennnnnnn op de 28 ste of 29 ste van de maand. Nooit een probleem. Nu echter moet dat gebeuren voor de 22 ste. Doe ik dus niet en krijg dus vanaf een paar maanden geleden ELKE maand een aanmaning de tweede week van de nieuwe maand. Bij navraag zegt men doodleuk dat ik dit maar moet accepteren. Ik ben bang dat men op termijn steeds eerder in de maand de rekening betaald wilt hebben waardoor ze dus op den duur een extra maand aan voorschotten heeft waarover rente kan worden getrokken. Ook een manier om geld te verdienen. De toenmalige PTT heeft dat jaren ook eens uitgevoerd met de telefoon rekeningen.

Ron 2

Ongelezen bericht door Ron 2 »

De toenmalige PTT heeft dat jaren ook eens uitgevoerd met de telefoon rekeningen.
Correctie: KPN doet dit nog steeds, met stapjes van een paar dagen, als je automatisch laat incasseren betaal je al bijna 3 maanden vooruit.
Kijk de je afschriften maar eens na over de laatste anderhalf jaar.

abels

Ongelezen bericht door abels »

ik kreeg een einde jaar afrekening van 2054 ,-euro na die lange hete zomer huis gekocht in 2001 vervolgens zolder geisoleerd alle ramen en deuren met tochtwerende strips afgeplakt en moet ook nog dubbele maand lasten betalen dit was eerst 107 euro is nu 251,- euro en dat voor een alleenstaande jongeman ? hoe kan dat :?: :?: :?:
dhr abels rijksweg 21a 6286 ad wittem[/b]

Ron 2

hoe kan dat
Meterstanden controleren, die zijn opgenomen toen je in je huis kwam en staan ook op je jaarafrekeningen, vergelijk deze met de werkelijke standen op de meters. (met een klein verschil omdat ze natuurlijk een paar maanden gelden zijn opgenomen)
Of zijn de standen misschien gewoon geschat naar aanleiding van vorige bewoners die veel meer gebruikten?
Zo kun je in ieder geval zien of deze kloppen, dat is de eerste stap.

Bert_F

Het begint eentonig te worden, maar ze hebben het wéér voor elkaar gekregen.

krissie

Ongelezen bericht door krissie »

meneer abels heb je wel zelf de meterstand doorgegeven???
laat nooit maar dan ook nooit dit door een makelaar of woningstichting doen, als zij dit doen is de stand vaak niet meer te achterhalen en je bent daar tenslotte zelf verantwoordelik voor.
tja je bent wel in voorschot erop vooruit gegaan vraag waar dit aan ligt het mag nl niet berekend worden op de vorige bewoners die ben jij tenslotte niet. zijn wel alle maanden in rekening gebracht sinds je er woont of komt de jaarnota binnenkort.

Willow

Ongelezen bericht door Willow »

Ongelooflijk he,dat ze het nog steeds niet geleerd hebben.

Ze blijven echt op 1 staan!

Binnenkort de top 100 allertijden met Essent op de 1e plaats???

Groetjes Sue.

Ik zit nu alweer met smacht te wachten op de volgende uitzending!!!

foekjea

Ongelezen bericht door foekjea »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen met Essent heb. Ze hebben mij telefonisch goed geholpen toen ik net een abonnement bij hen had. Bovendien vindt ik de internetservice die ze bieden erg compleet en correct.

En dan hebben we het nog niet gehad over Essent's @Home. Zelfde verhaal, alleen maar positief

Bij mij dus geen kwaad woord over dit bedrijf! :D

Ron 2

Ongelooflijk, een tevreden klant, een bijna uitgestorven ras :-)

Tevreden

Ongelezen bericht door Tevreden »

Goed zo Foekjea, vooral houen zo. Maar niet zeuren straks als ze je een oor aannaaien. :P

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Idd ik heb ook @home EN gas en electra bij Essent.Ik was tevreden tot ik een aanslag van 925 euro kreeg.Wat een sukkels zeg.We hadden zelf het maandbedrag omhoog gezet omdat we zelf al wel doorhadden dat we het met dat bedrag niet zouden redden.Wat hebben die flapdrollen nu gedaan.Ze hebben dat maandbedrag gewoon terug gezet.Heb nu dus door hen een rekening van 925 euro terwijl ik net een babykamer in heb moeten richten.Ik kan nu dus mijn baby krijgen met een bankrekening die ik tot over de 900 euro in de min moet trekken.Lekkere start Essent. :( :(

Willow

Ongelezen bericht door Willow »

Je bent echt niet de enige,Gast.
Ik liep op het einde van mijn zwangerschap en bij mij dreigden ze met afsluiting!!!
En dat terwijl alle rekeningen zijn betaald!
Vraag me niet hoe ze het doen,maar die administratie bij Essent is één grote ramp.
Onz zoontje is inmiddels 1 maand oud,maar zelfs anderhalve week geleden stuurde Essent me dus een deurwaarder op mijn nek!

Je ziet het....Je bent niet de enige dus!!!

Groetjes Willow

En voor iedereen die wil....
Wij willen (als er nog iets fout gaat) een rechtzaak tegen Essent aan gaan spannen.
Wie wil,mag meedoen en zijn eigen klachten en/of bevindingen komen toelichten.
Wie inmiddels toe is aan een tegenactie...

Dit is ons E-mail adres

[email protected]
(Ik schaam me diep voor het feit dat zelfs mijn internet van @home is!!)

westerhof

Ongelezen bericht door westerhof »

Essent laat grote steken vallen wij wachten bijna 3mnd. op onze jaarnota Vele telefoontjes en mailtjes helpen niet.

Bert_F

Na drie maanden aan de leiding in de prutsers competitie, zijn ze naar de tweede plaats verdrongen door "die Mannschaft" van de Duitse lotto. Benieuwd hoelang de jongens en meisjes van essent deze positie houden. :wink:

Gesloten