| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso bureau Vesting Finance
Incasso bureau Vesting Finance
Ik heb met dit bureau nu te maken gekregen omdat ze in opdracht van KPN een rekening willen innen. Deze rekening klopt van geen kant omdat er kosten opstaan die door KPN zelf veroorzaakt zijn door een foutieve schakeling.Ik had volgens een schrijven van Vesting Finance tot vandaag 03/03 de tijd om bewijsstukken op te sturen waarin ik kon aantonen dat die rekening foutief zou zijn. Echter vandaag 03/03 lag er een brief van dit incasso bureau op de mat dat ik niet tijdig gereageerd heb en zij dus overgaan tot het nemen van kosten verhogende maatregelen. Hun brief van vandaag is gedateerd 28 februarie. Tevens diverse malen op hun eigen site gevraagd om een adres waar ik de stukken aangetekend naartoe kon sturen(ze hebben alleen maar een postbus nummer) echter geen reactie behalve dan deze brief van vandaag. Met dit soort incasso bureau's maakt KPN een goede sier naar hun klanten toe,het zou voor Trod Radar misschien een idee zijn om hier een uitzending aan te spenderen, zodat voor heel Nederland duidelijk word, hoe grote firma's ondanks hun eigen fouten geld willen hebben. 
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Incasso bureau Vesting Finance
Je kan het ook omdraaien - zij moeten bewijzen dat ondanks KPN fouten - de vordering terecht is.
Wie eist, bewijst...
Dat van die datums is trouwens wel een punt - op die gronden zou je de verhogende kosten moeten kunnen aanvechten.
Neem voor alle zekerheid contact op met het Juridisch Loket of je rechtsbijstand.
Wie eist, bewijst...
Dat van die datums is trouwens wel een punt - op die gronden zou je de verhogende kosten moeten kunnen aanvechten.
Neem voor alle zekerheid contact op met het Juridisch Loket of je rechtsbijstand.
Basis is dat je niet bang moet worden van incassobureaus.
Zij komen altijd met extra gemaakte kosten, dreigen met nog meer kosten, leggen je tijdsdruk op, en brieven zijn vaak gedateerd. Ik heb eens een brief gehad waarbij de reactietijd (ik meen 5 dagen) al verstreken was voordat ik de brief ontvangen had.
Zij willen zo weinig mogelijk energie/tijd/geld er in steken en zo snel mogelijk geld innen. Vooral als ze terug moeten naar hun opdrachtgever voor meer informatie, zijn dingen waar ze niet op zitten te wachten.
Ik wil mij bij voorgaande reactie aansluiten: het is aan hen te komen met bewijsstukken.
Zij komen altijd met extra gemaakte kosten, dreigen met nog meer kosten, leggen je tijdsdruk op, en brieven zijn vaak gedateerd. Ik heb eens een brief gehad waarbij de reactietijd (ik meen 5 dagen) al verstreken was voordat ik de brief ontvangen had.
Zij willen zo weinig mogelijk energie/tijd/geld er in steken en zo snel mogelijk geld innen. Vooral als ze terug moeten naar hun opdrachtgever voor meer informatie, zijn dingen waar ze niet op zitten te wachten.
Ik wil mij bij voorgaande reactie aansluiten: het is aan hen te komen met bewijsstukken.
KPN geeft de incasso niet uithanden, maar zij verkopen hun vordering .
Waarom spreken ze dan in hun correspondentie over "hun opdrachtgever, de KPN"?gtp schreef:KPN geeft de incasso niet uithanden, maar zij verkopen hun vordering .
Merkwaardig!
Niet alles moet duidelijk worden,heb je eenmaal te doen met Vesting dan geeft kpn niet thuis en moet alles met vesting worden geregeld.
ik heb een keer met ze te maken gehad, vele telefoontjes naar KPN (Hi) en Vesting, heb ik besloten mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen.
deze hebben een brief gestuurd, en toen is alles teruggedraaid en heb ik 250 euro eruit kunnen slepen bij KPN, advies, rechtsbijstand dus inschakelen als je zeker weet dat het onterecht is en jou niets te verwijten valt.
deze hebben een brief gestuurd, en toen is alles teruggedraaid en heb ik 250 euro eruit kunnen slepen bij KPN, advies, rechtsbijstand dus inschakelen als je zeker weet dat het onterecht is en jou niets te verwijten valt.
-
VestingCommunicatie
Goedendag JLU,
U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende Vesting Finance.
Vesting Finance neemt alle reacties betreffende haar beleid uiterst serieus.
Graag gaan wij daarom met u in gesprek. Hiervoor hebben wij uw gegevens nodig. Deze kunt u sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende Vesting Finance.
Vesting Finance neemt alle reacties betreffende haar beleid uiterst serieus.
Graag gaan wij daarom met u in gesprek. Hiervoor hebben wij uw gegevens nodig. Deze kunt u sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.