LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kappersopleiding oke??

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
Gwen34

Kappersopleiding oke??

Ongelezen bericht door Gwen34 »

Kan iemand mij vertellen of het NKO een goede opleiding kan geven voor kapper??

Nederlandse Kappers Opleidingen in Sittard. Ik heb mij aangemeld maar ben bang om niet te krijgen wat ze bieden. Hun site ziet er prima uit maar ik kan nergens geen referenties vinden.

Wie weet hier meer over??

Gwen

Darleen

Re: Kappersopleiding oke??

Ongelezen bericht door Darleen »

De Kappers opleiding NKO is een groot oplichtings instituut die gene die alees zou moeten regelen is verdwenen en je kunt naar je centen fluiten.
Ik zou in augustus moeten beginnen en ik heb pas 12 lessen gehad en kan deze opleiding niet afmaken want mijn lerares is gestopt met de nko.
Maar Anita Schiepers is van de Aard bodem verdwenen. ik kan niet verder want geld heb ik niet meer.

:twisted: Dus opgelet de site is gewoon nog aanwezig en je kunt ook gewoon betalen maar je krijgt niets meer!!!!!!!! :!:

daphne725

Re: Kappersopleiding oke??

Ongelezen bericht door daphne725 »

Tip:
Ga NIET naar het KCC Kapperscentrum in Den Helder.
Geen erkende diploma en kapsalons (als je er al terecht kan, kleine kans) sturen je direct naar een goede school o.a. ROC. Je krijgt geen Theorie en alles draait er alleen maar om GELD, GELD en GELD. Je werkt er voor die man, via deze 'school' word je geen goede kapster en kan je niet aan werk komen.

:!: :!: :!:

Gesloten