Goed, zal ik je eigen worden even uitleggen:gerrit72 schreef:Je kunt schijnbaar niet lezen, ik kan niet hard maken dat de bewuste agent de valse verklaring bewust gedaan heeft, ik kan wel aantonen dat de verklaring niet klopt.dhc schreef:Dus je wil aangifte doen van het feit dat een agent een valse verklaring heeft afgelegd , en tegelijkertijd geef je aan dat je daarvoor geen bewijs hebt?Heb zelf sterk het vermoeden dat het een bewuste actie is geweest van die agent, maar dat kan ik helaas niet hard maken.
Nou, succes dan.
Kijk maar uit dat die agent geen aangifte van smaad doet tegen jou.
Kansloze actie van een kansloze gast...
Dus eerst goed lezen voor je gaat oordelen.
Is knap kansloos namelijk als je reageert zonder dat je goed gelezen hebt
Jij beschuldigt een poltieagent ervan een valse verklaring te hebben afgelegd.
Jouw reactie:... wanneer ik aangifte kon komen doen tegen een politie agent die een valse verklaring afgelegd...
Begrijpend lezen is wellicht niet je sterkste kant, misschien had je je school af moeten maken ipv het criminele circuit op te zoeken.Heb zelf sterk het vermoeden dat het een bewuste actie is geweest van die agent, maar dat kan ik helaas niet hard maken.
Ik denk dat de heren politieambtenaren je al wat langer kennen. Wellicht is je klacht dat je fysiek bent aangepakt wel het gevolg dat je een bevel om je te verwijderen niet hebt opgevolgd.
Zou me gezien je bijdragen hier niet verbazen.