LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] traders on line, waardeloze club

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
henk.flemming

traders on line, waardeloze club

Ongelezen bericht door henk.flemming »

Kreeg een aanbieding; Samsung Apollo voor 22 euro per maand. Ik heb nog een toestel uit 2003 dus waarom niet.

Toestel kwam, 25 euries bezorgkosten betaald en ermee aan de slag. Toestel kreeg geen enkele verbinding dus op hun advies aangetekend teruggestuurd.

3 weken later niets gehoord en naar Traders gemaild, moet je niet bij ons zijn maar bij Dynalogistic. Ik heb een contract met jullie dus los het maar op

Weer niets gehoord, mijn abonnement werd al afgeschreven terwijl ik geen toestel heb. Gelijk gestorneerd en Vodafone gebeld, moet je bij Traders on line zijn.

Traders wist niets en ik heb de 25 euro terug gevorderd plus het aangetekend sturen van 13.55

Klopt toch dat deze kosten terugbetaald moeten worden door de leveranciers als je binnen 7 dagen je toestel terugstuurt.

GJvdZ

Re: traders on line, waardeloze club

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Moet je een bedrijf dat 25 Euro (geen Euries alstublieft, dat is zo'n vreselijke kreet) bezorgkosten rekent niet gewoon links laten liggen?

Gesloten