Eind november heb ik boeken besteld bij Bol.com. Tijdens de TNT-staking is het bedrag 2x afgeschreven. Na veel gebeld en gemaild te hebben, is de fout pas op 2-2-2011 hersteld en het geld door Bol.com teruggestort. Ik krijg zelfs een cadeaucheque als tegemoetkoming.
Wanneer ik die op 8-2-2011 wil inwisselen zie ik dat in mijn account bij Bol.com plotseling de rekening weer op 'open' (= niet betaald) staat.
1. Ik sta nu dus onterecht als 'wanbetaler' geregistreerd bij Bol.com
2. Kan de cheque ook niet inwisselen
3. Kan niets meer bestellen bij Bol.com (al zal ik dat nu ook niet meer doen).
Ik heb 'printscreens' van december waarop te zien is dat die rekening betaald was.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bol.com: mijn rekening is betaald:toch sta ik als wanbetaler
Re: Bol.com: mijn rekening is betaald:toch sta ik als wanbetaler
Nou, weer effe bellen en mailen dan....
-
Hier staan gelijke ervaringen met Bol
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=93688
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=93688
-
- Contacteer:
Alleen mailen.dhc schreef:Nou, weer effe bellen en mailen dan....
Bij bellen kunnen ze van alles beloven - maar afspraken kan je niet bewijzen
-
Komt me heel bekend voor ook ik heb heden bericht gekregen dat er bedragen openstaan die vorig jaar september zijn voldaan en die tellen ze gewoon bij elkaar op zodat ik nu het dubbele achterloop mailen ze doodleuk.
Ik bel ze niet want dat werkt niet en mailen blijkbaar ook niet heb bewijzen verstuurd en nu is het dus van 1.94 naar 3,88 gegaan knap he. het bedrag is niet hoog maar betaald is betaald dus zoeken ze het administratief maar uit bij BOL.
Nu wacht ik op een bericht van hun kant. Ben benieuwd hoe hoog het straks is.
Ik bel ze niet want dat werkt niet en mailen blijkbaar ook niet heb bewijzen verstuurd en nu is het dus van 1.94 naar 3,88 gegaan knap he. het bedrag is niet hoog maar betaald is betaald dus zoeken ze het administratief maar uit bij BOL.
Nu wacht ik op een bericht van hun kant. Ben benieuwd hoe hoog het straks is.
Bol.com is volgens mij overgestapt op een nieuw betaalsysteem lijkt het wel en vorig jaar is het enige tijd geweest dat er een storing was. Ik heb zelf ook gemerkt (bestel er regelmatig) dat het een tijdje niet lekker meer liep. Bij mij werkt het nu echter weer prima!
Heb je toch nog problemen en kom je er met de klantenservice niet uit (kan me voorstellen, want daar werken niet altijd even slimme mensen) dan kun je proberen of een mailtje aan [persoonsgegevens verwijderd door moderator]het probleem wel oplost.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Heb je toch nog problemen en kom je er met de klantenservice niet uit (kan me voorstellen, want daar werken niet altijd even slimme mensen) dan kun je proberen of een mailtje aan [persoonsgegevens verwijderd door moderator]het probleem wel oplost.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]