| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Probleem met Tmobile
Probleem met Tmobile
Een goede vriendin van me heeft een abonnement bij TMobile maar de rekeningen kloppen niet. Heeft iemand een idee waar ik dan het beste terechtkan om het probleem voor te leggen en dat er dan hopelijk een oplossing komt ? TMobile maakt haar uit voor leugenaar, terwijl ik ook kan zien dat de rekening niet klopt. Soms kost 1,5 uur bellen 2,37 euro en een andere keer op hetzelfde tijdstip 15 euro.
Alvast hartelijk bedankt
Alvast hartelijk bedankt
-
Dobial
Re: Probleem met Tmobile
Dit is echt een kwestie van 'niet begrijpen'. Bel ff naar de klantenservice en luister eens goed ( dus NIET er doorheen schelden en schreeuwen) als ze je uitleggen hoe de rekening in elkaar steekt, of bekijk de spec. op t-mobile.nl. Als je echt het idee hebt dat het niet klopt, zet het op schrift, met kopieen van de rekeningen en spec. waar het om gaat en stuur het naar:
T-Mobiel
Afd. Schriftelijke Klachten
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Maar: EERST BELLEN !! Dan kom je er meestal wel uit, als je het eenmaal begrijpt.
T-Mobiel
Afd. Schriftelijke Klachten
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Maar: EERST BELLEN !! Dan kom je er meestal wel uit, als je het eenmaal begrijpt.
-
paf
Re: Probleem met Tmobile
Pahntom ik heb excat hetzelfde probleem zoals je die beschrijft.krijg al 3 keer op een rij foutive rekeningen opgestuurd met belachelijke bedragen.Ze ontkennen eerst altijd en dan stellen ze voor dat je het gewoon betaalt en dat het met de volgende rekening(en) word rechtgezet.Mijn advies is dat je gewoon niet betaalt.Laat hun maar een herberekening maken en een juiste factuur opsturen.jij staat in je recht.Als het echt niet met die gasten van t-mobile dan stel ik voor dat je naar de klachtencommisie van de telefonie moet stappen.
-
gast123
Re: Probleem met Tmobile
Stappen naar de geschillen commisie telecommunicatie (info vind je bij je algemene voorwaarden) heeft meestal weinig zin. Je moet vooruit betalen en evenwel een hoop schrijven doen voordat men voor jou aan de slag kan. Ik zou dat alleen doen als het hier om hele grote bedragen gaat.
Tip; soms willen winkeliers nog wel eens manieren hebben om jou (mits je je gsm bij hun hebt aangeschaft met contract) te helpen. Denk hierbij aan een Dealerhelp desk of een CustommerCare van de winkel zelf.
Tip; soms willen winkeliers nog wel eens manieren hebben om jou (mits je je gsm bij hun hebt aangeschaft met contract) te helpen. Denk hierbij aan een Dealerhelp desk of een CustommerCare van de winkel zelf.
-
Hagel
Re: Probleem met Tmobile
Ik herken jullie problemen.
Bij bellen zijn ze heel klantonvriendelijk, niks kan en alleen betalen moet je. Denken niet mee aan een oplossing voor de klant en herhalen alleen algemeenheden en voorwaarden. Meestal draait het erop uit dat je eerst moet betalen en dan moet schrijven. Maar alleen dure aangetekende brieven worden bezorgd. Als je ze gewoon stuurd komen ze nooit aan.
De tip van terug geaan naar de winkel lijkt me een goede. Laatst had ik problemen met mobieltje en werd zeer correct en vriendelijk geholpen. Als zij ook vastlopen bij T-Mobile terwijl ze jou proberen te helpen en dit vaker tegenkomen, doordat wij vaker hun hulp inroepen gaan ze waarschijnlijk nieuwe klanten beter voorlichten over het soms zeer moeilijke gedoe bij T-mobile en kost ze dit uiteindelijk klanten. En dan heb je misschien kans dat T-Mobile weer ietje klantvriendelijker wordt.
Bij bellen zijn ze heel klantonvriendelijk, niks kan en alleen betalen moet je. Denken niet mee aan een oplossing voor de klant en herhalen alleen algemeenheden en voorwaarden. Meestal draait het erop uit dat je eerst moet betalen en dan moet schrijven. Maar alleen dure aangetekende brieven worden bezorgd. Als je ze gewoon stuurd komen ze nooit aan.
De tip van terug geaan naar de winkel lijkt me een goede. Laatst had ik problemen met mobieltje en werd zeer correct en vriendelijk geholpen. Als zij ook vastlopen bij T-Mobile terwijl ze jou proberen te helpen en dit vaker tegenkomen, doordat wij vaker hun hulp inroepen gaan ze waarschijnlijk nieuwe klanten beter voorlichten over het soms zeer moeilijke gedoe bij T-mobile en kost ze dit uiteindelijk klanten. En dan heb je misschien kans dat T-Mobile weer ietje klantvriendelijker wordt.
-
toverstok
Re: Probleem met Tmobile
Vraag schriftelijk om opschorting, zoals in de voorwaarden word aangegeven, word er alleen schriftelijk naar gekeken, lees volgend art. 8.3 uit de algemene voorwaarden:
8.3
klachten betreffende de factuur dienen voor het verstrijken van de betalingstermijn aan t-mobile klantenservice gemeld te worden.
Indien de klant redelijkerwijze niet binnen deze termijn kon reageren, kan deze termijn door t-mobile worden verlengd. Het louter indienen van een klacht schort de betalingsverplichting neit op. T-mobile neemt alleen schriftelijke opschortingsverzoeken in behandeling en dit slechts voor het gedeelte van de factuur dat wordt betwist.
En net als de vorige antwoorden, bel naar de kl. serv. en geef duidelijk tijdstip en datum aan wanneer deze kosten niet correct zijn, vermeld ook welke kosten. Dit versimpelt het zoeken voor een medewerker, en is het ook niet zoveel werk. des te eerder en makkelijker krijg je antwoord.
8.3
klachten betreffende de factuur dienen voor het verstrijken van de betalingstermijn aan t-mobile klantenservice gemeld te worden.
Indien de klant redelijkerwijze niet binnen deze termijn kon reageren, kan deze termijn door t-mobile worden verlengd. Het louter indienen van een klacht schort de betalingsverplichting neit op. T-mobile neemt alleen schriftelijke opschortingsverzoeken in behandeling en dit slechts voor het gedeelte van de factuur dat wordt betwist.
En net als de vorige antwoorden, bel naar de kl. serv. en geef duidelijk tijdstip en datum aan wanneer deze kosten niet correct zijn, vermeld ook welke kosten. Dit versimpelt het zoeken voor een medewerker, en is het ook niet zoveel werk. des te eerder en makkelijker krijg je antwoord.
-
sven77
Re: Probleem met Tmobile
mensen,ga nou niet allemaal klagen over de zogenaamde niet kloppende facturen ,als je baald van een hoge rekening ,bel of sms dan niet zoveel ,99% van de gevallen kloppen de rekeningen check het via een gespec.nota ,neem een prepaid als je de kosten wilt beheersen. !! gr. sven I.J. nl bv
-
Eddy011965
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 24 jan 2004 15:00
Re: Probleem met Tmobile
Dus jij wilt zeggen dat de rekeningen altijd kloppen van T-mobile,
werk je daar ofzo?
werk je daar ofzo?
-
Gast
Re: Probleem met Tmobile
T-Mobile minst geschikt voor binnenshuis bellen
Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004
DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.
Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.
Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.
Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.
De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.
Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004
DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.
Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.
Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.
Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.
De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.
-
Gast
Re: Probleem met Tmobile
Hallo,
Ik heb een abbonement bij T-Mobile.
Ik heb 300 bel minuten, en ik bel bijna nooit.
Maar toch krijg ik rekeningen dat ik 4 uur over mijn belminuten ben heen gegaan, een hoge rekening die ik niet kan betalen.
Ik bel nooit 5 uur bij elkaar (300 bel min.) maar toch kloppen de rekeningen niet.
Ik zou dus ALTIJD over mijn belminuten heen moeten gaan..
Maar dat kan helemaal niet, zoveel kan ik nooit bellen.
Ik heb meerdere malen gebelt naar T-Mobile, ze zouden het uitzoeken maar er wordt niks gedaan!
Ik moet zelf maar uitzoeken wat er fout is gegaan dus sturen ze een factuur met alle nummers erop.
En ik moet het zelf nog wel doen!
Ik vind dit echt een raar gedoe, ik raad IEDEREEN AF om T-Mobile als provider te nemen!!
Wie heeft dit probleem nou nog meer??
Ik heb een abbonement bij T-Mobile.
Ik heb 300 bel minuten, en ik bel bijna nooit.
Maar toch krijg ik rekeningen dat ik 4 uur over mijn belminuten ben heen gegaan, een hoge rekening die ik niet kan betalen.
Ik bel nooit 5 uur bij elkaar (300 bel min.) maar toch kloppen de rekeningen niet.
Ik zou dus ALTIJD over mijn belminuten heen moeten gaan..
Maar dat kan helemaal niet, zoveel kan ik nooit bellen.
Ik heb meerdere malen gebelt naar T-Mobile, ze zouden het uitzoeken maar er wordt niks gedaan!
Ik moet zelf maar uitzoeken wat er fout is gegaan dus sturen ze een factuur met alle nummers erop.
En ik moet het zelf nog wel doen!
Ik vind dit echt een raar gedoe, ik raad IEDEREEN AF om T-Mobile als provider te nemen!!
Wie heeft dit probleem nou nog meer??
-
Gast
Re: Probleem met Tmobile
Problemen met T-mobile, bijna alle Nederlanders, uitgesloten die Nederlanders die belangen hebben in deze sector.

-
Gast
Re: Probleem met Tmobile
Een reactie op op te hoge notakosten bij T-mobile.
Je belt de klantenservice, legt dit probleem voor, oh wat erg zegt men aldaar, doen een compensatie voorstel, de tijd verstrijkt, niks en je bent te laat om een brief te schrijven (buiten de gestelde termijn).
Bij T-mobile zijn ze provider geworden, dit omdat men bij de dierenbescherming heeft geconstateerd, dat met de mentaliteit aldaar zelfs dieren nog in de stres kunnen worden gedreven.
Gelukkig van T-mobile af, een jaar abo heeft mij gemiddeld € 200,00 per maand gekost en ik had ook nog gratis belminuten.
Je belt de klantenservice, legt dit probleem voor, oh wat erg zegt men aldaar, doen een compensatie voorstel, de tijd verstrijkt, niks en je bent te laat om een brief te schrijven (buiten de gestelde termijn).
Bij T-mobile zijn ze provider geworden, dit omdat men bij de dierenbescherming heeft geconstateerd, dat met de mentaliteit aldaar zelfs dieren nog in de stres kunnen worden gedreven.
Gelukkig van T-mobile af, een jaar abo heeft mij gemiddeld € 200,00 per maand gekost en ik had ook nog gratis belminuten.
