LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service van Bruynzeel Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
S. Vermeulen

Slechte service van Bruynzeel Keukens

Ongelezen bericht door S. Vermeulen »

Vorig jaar zijn wij bij de vestiging in Helmond geweest en zagen daar de keuken voor in onze aanbouw.
Wij hebben heel prettig contact gehad met de verkoper en hadden dan ook het volste vertrouwen in Bruynzeel Keukens.
Keuken is besteld, wij beginnen met de aanbouw.

Eind november worden wij door Bruynzeel gebeld dat de keuken binnen is en wanneer ze deze kunnen komen plaatsen. Afgesproken dat er midden december geplaatst kon worden. Er wordt vrij genomen om in huis te zijn als ze de keuken komen plaatsen. Keuken wordt geplaats, maar nu blijkt dat niet alles binnen is. We krijgen noodfronten, er missen passtukken, kastjes zijn niet meegespoten en dat terwijl ons werd verteld dat de keuken binnen is.

Tijdens dat telefoontje werd ons al niet verteld dat er spullen niet binnen waren en dat we noodonderdelen zouden krijgen. Wij gebeld met Bruynzeel om door te geven dat onze keuken niet compleet is. Ook doorgegeven dat er een kras op het blad zit. Ze zouden ons terug bellen om door te geven hoe lang het ongeveer gaat duren voor het wordt opgelost. Geen telefoontje van Bruynzeel. Wij er maar weer achteraan bellen.

Wij gaan een paar dagen op vakantie, komen terug en zien dat het blad is verzakt. Wij gebeld met Bruynzeel om het blad recht te laten leggen en ze zouden ons hierover terug bellen. Ook zouden ze bellen met de leverancier om iemand langs te sturen voor de kras op het blad. Geen telefoontje van Bruynzeel. Wij weer erachteraan bellen. Leverancier was nog niet eens gebeld door Bruynzeel. Zouden ons weer terug bellen. JE RAAD HET AL.... WEER GEEN TELEFOONTJE. Dus wij weer bellen.

Er wordt iemand langsgestuurd om het blad recht te leggen en er komt iemand langs voor de kras. Dat is opgelost.

Nu worden we gebeld dat de rest van de keuken binnen is en wanneer ze langs kunnen komen. Ze zijn toen op dinsdag ochtend zijn ze langs geweest. Ze moesten 6 punten afwerken en dan zou de keuken klaar zijn.
Kunnen ze toch maar 3 punten afwerken, omdat er weer de helft mist of niet goed is. De monteur heeft gebeld met de zaak. Wij hebben ook even gebeld met Bruynzeel. Het geeft elkaar allemaal de schuld. De schuld zou bij de leverancier liggen en niet bij de planning. Nou ik vindt het een zaak van Bruynzeel om te controleren of alles goed is binnengekomen.

We kunnen nu dus weer een paar weken wachten en dan is nog maar de vraag of het dan wel goed gaat. We balen er flink van dat we de keuken al hebben betaald. De hele afhandeling is werkelijk rampzalig.
Daar gaat het vertrouwen in Bruynzeel.

Er kan NIET EENS een telefoontje vanaf, van sorry meneer, mevrouw dat het zolang duurt. We zullen er alles aan doen om het alsnog zo netjes mogelijk af te handelen.

We hebben aangegeven dat we het alsnog netjes opgelost willen hebben. Er bij Bruynzeel maar over nagedacht moet worden hoe ze dit op gaan lossen.
Wij hier dan graag een telefoontje over verwachten. Wij dan als antwoord krijgen: hier ga ik niet over, neem maar contact op met de verkoper.
Of wij al niet genoeg kosten voor onze eigen rekening nemen. Het telefoneren, het vrij nemen. Dat kost ons niets zeker.

Boze mail gestuurd naar Bruynzeel. Teruggebeld door een mevrouw op kantoor. Zij zou mee komen als ze de rest van de keuken komen maken. Komen ze a.s. vrijdag de keuken maken, is ze op vakantie. Wij zijn benieuwd of we er nog iets van horen.

WIJ VINDEN DE GEHELE AFWERKING VAN BRUYNZEEL KEUKEN ZEER SCHANDALIG.
Ze doen hun naam geen eer aan.

zelfstandigste

Re: Slechte service van Bruynzeel Keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

De monteur heeft gebeld met de zaak. Wij hebben ook even gebeld met Bruynzeel. Het geeft elkaar allemaal de schuld. De schuld zou bij de leverancier liggen en niet bij de planning. Nou ik vindt het een zaak van Bruynzeel om te controleren of alles goed is binnengekomen.
Op maat gemaakt in eigen fabriek....... :shock:

http://www.bruynzeelkeukens.nl/waarom-b ... at-gemaakt

eigen wagens en monteurs..... :shock:

http://www.bruynzeelkeukens.nl/waarom-b ... kundigheid

Een keukenverkoper die beweert dat alles tot in de puntjes geregeld is en dat ze altijd compleet opleveren, liegt dat het gedrukt staat.

Een goede aftersales is minstens zo belangrijk.....omdat een keuken vele facetten heeft en deze niet altijd naadloos af te stemmen zijn...

groteknuffelbeer

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Op maat gemaakt in eigen fabriek.......

Wel leuk die Smilies erbij, geeft weer een ander aanzien, toch? Ik wist niet dat Schuller (NEXT125) ook van Bruynzeel was. Nooit geweten, toch weer wat geleerd vandaag :D

Bruynzeel kan schrijven wat ze willen. NEXT125 kopen ze gewoon in, plakken er alleen een ander plaatje in. En alleen maar eigen monteurs zouden ze willen. Meet ZZP'er dan eigen monteurs, denk ik zo maar.

S. Vermeulen

Ongelezen bericht door S. Vermeulen »

Net zijn ze weer geweest voor de keuken, wat denk je!! :roll:
Het is nog niet gemaakt. :twisted: Kunnen we weer een paar weken wachten!! :twisted:

groteknuffelbeer

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

@Vermeulen, ik zou beginnen om eerst alles schriftelijk vast te leggen en dan even via Google het woord Wanprestatie opzoeken, of dit door iemand op te laten zoeken die verstand heeft van juridische zaken.

En even uit laten zoeken of er een mogelijkheid is van "derving van genot" of zo. Ik weet niet of dit een juiste term is, maar ik weet wel dat je iets koopt waar je van wilt genieten en dat wordt nu niet mogelijk gemaakt.

Succes

Gesloten