LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dongel kpn

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Grunninger
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2011 12:01

Dongel kpn

Ongelezen bericht door Grunninger »

Ik hoop dat iemand een goed advies voor me heeft, aangezien ik naar mijn idee alles heb geprobeerd, maar kpn houd vast aan actievoorwaarden.

Ik had een contract bij Ziggo, maar dacht goedkoper te kunnen met int+tv.
Dus op17-08-2010 had ik telefonisch contact gehad met 1 van de verkoop medewerkers van kpn, die mij binnen een dag online kon krijgen via de dongel, enigste was dat ik de dongel weer retour moest sturen als ik via het modem online was(helemaal goed zou je zeggen).

Volgende dag tnt met de dongel, maar tot mijn verbazing moest ik €60 borg betalen.

2 week later kon ik online met het modem, dus stuurde ik een maand later de dongel terug(moest binnen 3 maand)
In December werd ik gebeld door een medewerker van kpn, dat ze met de verwerking van mijn borg bezig waren, ze wou alleen weten hoe lang het geleden was dat ik hem terug had gestuurd(naar mijn schatting was dat 2 maand, was niet thuis op dat moment).
Ok, mevrouw wist voldoende, en het zou niet meer zo lang duren dat het verrekend werd met mijn factuur.

24-01-2011 had ik nog niks terug gekregen, dus heb ik een mail gestuurd, waarop ik een reactie terug krijg.

Geachte heer Smit,

Naar aanleiding van uw vraag over de Dongel kunnen wij u als volgt
informeren:

De aanschaf en borg van de Dongel wordt sinds 3 juli 2010 niet meer
geretourneerd. Graag vernemen wij van u de actievoorwaarden waarnaar u
refereert?

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline Schilders
KPN

Toen dacht ik bij mezelf, hoe kan een medewerker me dan zoiets verkopen, 2week online met data limiet voor €60

Dus reageerde ik per mail nog meer en meer, maar krijg alleen maar die standaard tekst terug.

Dus mailde ik, dat het MIJN dongel is, hoe ik die terug kan krijgen(€60 voor betaald, dus is ie van mij)
Toen kreeg ik de volgende reactie terug(schrik niet)

Geachte heer Smit,



Naar aanleiding van uw vraag over uw Dongel kunnen wij u als volgt informeren:

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN, waarvoor in de eerste plaats onze excuses. Uw ervaring geven wij door aan de betreffende afdeling zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Echter is het niet mogelijk om uw Dongel terug te ontvangen.

Nogmaals onze excuses voor enig ongemak.

Met vriendelijke groet,

Niels Godding

KPN

Dus ik ben ten einde raad, en hoop dat iemand mij kan helpen/informeren
€60 betaal ik niet om hun service te verbeteren natuurlijk.

Alvast bedankt.
Mvg Martijn

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Dongel kpn

Ongelezen bericht door tiptoo »

standaard antwoorden van kpn, denk dat je de dongel niet meer terug ziet, dus 60 euro kwijt bent, heb je al juridisch advies gevraagd?

Grunninger
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2011 12:01

Re: Dongel kpn

Ongelezen bericht door Grunninger »

Nee dat heb ik nog niet gedaan, ga daar dan maar eens informeren.

Bedankt voor de reactie :D

Grunninger
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2011 12:01

Re: Dongel kpn

Ongelezen bericht door Grunninger »

Andere alternatieven of oplossingen zijn uiteraard welkom.

Gesloten