LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Ik heb een kopie van mijn order gestuurd, en kreeg als reactie dat CBW niets voor mij kan betekenen omdat ik mijn aankoop voor 15 oktober heb gedaan...

Er is trouwens een update op de site:

Update 11 maart 2011
Geachte klant,

Aangezien wij nog steeds in afwachting zijn van een uitspraak van de Belastingdienst en FIOD, kunnen wij helaas nog steeds geen definitieve mededelingen doen.

Wel komen er nog steeds goederen binnen en wordt er dus nog steeds uitgeleverd. Omdat wij gebruik moeten maken van externe bedrijven voor de begeleiding van het volledige afleveringstraject, kan dit langer duren dan gebruikelijk. De reden hiervoor is dat wij nauwelijks tot niet beschikken over personele capaciteit.

De hoeveelheid e-mails die wij binnenkrijgen is dan ook niet meer door ons te verwerken. Mochten wij iets kunnen melden over uw order, zullen wij contact met u opnemen.

Op moment van schrijven is er nog geen sprake van een faillissement, aangezien het onderzoek van de Belastingdienst/FIOD nog in volle gang is. Uiteraard hopen wij met smart u spoedig meer duidlijkheid te kunnen geven, aangezien u hier allen het volste recht op heeft. Echter zolang wij geen zekerheid hebben, kunnen wij nog geen concrete mededelingen doen.

De veilingen van Troostwijk betrof enkel showmodellen en klantvoorraad welke op moment van beslaglegging in de panden aanwezig was.

Wij betreuren het u niet duidelijker te kunnen informeren, maar zijn helaas steeds afhankelijk van derden.

Met vriendelijke groet,

Meubelmarkten


Ik heb geen idee meer wie nou oprecht is en wie verkeerde informatie geeft, maar ik blijf nog een sprankje hoop houden op een goede afloop! Wat zou het fijn zijn als de afspraken en beloftes nagekomen worden!

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Elke keer hetzelfde verhaaltje, maar je wordt er niks wijzer van.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Inderdaad, meer van hetzelfde...ik vind het excuus van niet meer antwoorden omdat er veel mail binnen komt echt lariekoek. Als ik veel mail van mijn werk krijg, dan geeft het mij toch ook geen vrijbrief om niets meer te antwoorden? Vertraging OK, maar niet meer antwoorden vindt ik gewoon nergens op slaan.
Ik hoor ook helemaal niemand meer over uitgeleverde spullen, dus ik heb mijn twijfels of dit dan ook nog wel gebeurd...

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

mglashouwer schreef:Inderdaad, meer van hetzelfde...ik vind het excuus van niet meer antwoorden omdat er veel mail binnen komt echt lariekoek. Als ik veel mail van mijn werk krijg, dan geeft het mij toch ook geen vrijbrief om niets meer te antwoorden? Vertraging OK, maar niet meer antwoorden vindt ik gewoon nergens op slaan.
Ik hoor ook helemaal niemand meer over uitgeleverde spullen, dus ik heb mijn twijfels of dit dan ook nog wel gebeurd...

@mglashouwer zoals ik al eerder zei je moet eens kijken welke mensen reageerde dat alles zo perfect is gegaan !! Ik kan hooguit 1 bericht van ze vinden meer niet eb laten we eerlijk zijn die verkopers zijn daar waren gladjakkers.

Rubrimis
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2011 22:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Rubrimis »

Beste Directie van Meubelmarkten,

U reageert af en toe op reactie die op dit Forum staat. U schrijft hierin dat we met de leveringen nog even geduldig moeten wachten en dat jullie geen tijd en mankracht hebben om te reageren op alle mails. Ik vind dit geen excuus. Als u belooft in een brief of mail dat er in week 9 geleverd gaat worden. Als u dit niet na kunt komen (waarschijnlijk ook nog door een geldige reden), zou het toch klantvriendelijk zijn om deze mensen even middels een mail hiervan op de hoogte te stellen. Er zijn toch bedragen aan betaald en voor sommige kunnen aanbetalingen toch een hoop (gespaard) geld zijn.
Tevens is het ook niet erg vriendelijk dat er niet ergens naar toe gebeld kan worden (bv een nr voor mensen met lopende orders).

Ik hoop dat u nu toch eens gaat reageren op de mails en mensen het gevoel gaat geven, dat u het ook daadwerkelijk goed probeert af te handelen.

Met vriendelijke groet,
Klant van order 3301

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Antoinetta68 schreef:
mglashouwer schreef:Inderdaad, meer van hetzelfde...ik vind het excuus van niet meer antwoorden omdat er veel mail binnen komt echt lariekoek. Als ik veel mail van mijn werk krijg, dan geeft het mij toch ook geen vrijbrief om niets meer te antwoorden? Vertraging OK, maar niet meer antwoorden vindt ik gewoon nergens op slaan.
Ik hoor ook helemaal niemand meer over uitgeleverde spullen, dus ik heb mijn twijfels of dit dan ook nog wel gebeurd...

@mglashouwer zoals ik al eerder zei je moet eens kijken welke mensen reageerde dat alles zo perfect is gegaan !! Ik kan hooguit 1 bericht van ze vinden meer niet en laten we eerlijk zijn die verkopers zijn daar waren gladjakkers.
Ik kan niet aan een nickname of het een klant is of een medewerker die een zielig verhaal ophangt.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Antoinetta68 schreef:
Antoinetta68 schreef:
mglashouwer schreef:Inderdaad, meer van hetzelfde...ik vind het excuus van niet meer antwoorden omdat er veel mail binnen komt echt lariekoek. Als ik veel mail van mijn werk krijg, dan geeft het mij toch ook geen vrijbrief om niets meer te antwoorden? Vertraging OK, maar niet meer antwoorden vindt ik gewoon nergens op slaan.
Ik hoor ook helemaal niemand meer over uitgeleverde spullen, dus ik heb mijn twijfels of dit dan ook nog wel gebeurd...

@mglashouwer zoals ik al eerder zei je moet eens kijken welke mensen reageerde dat alles zo perfect is gegaan !! Ik kan hooguit 1 bericht van ze vinden meer niet en laten we eerlijk zijn die verkopers zijn daar waren gladjakkers.
Ik kan niet aan een nickname zien of het een klant is of een medewerker die een zielig verhaal ophangt.

kimwillems
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mar 2011 23:22

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kimwillems »

Ik heb de afgelopen tijd de berichten op dit forum gevolgd en kreeg ook een hard hoofd in of onze bank nog geleverd ging worden die we in oktober hebben gekocht. Ook wij hebben een brief gekregen dat de bank in week 8 geleverd ging worden, niks dus. In week 9 een mail gestuurd, geen reactie. Vandaag weer een mail gestuurd, wel een reactie. Ook wij kunnen de bank ophalen in Mijdrecht, de bezorgkosten worden eraf gehaald.
Hopelijk staat de bank er nog woensdag en klopt de bestelling. Ik wilde dit even laten weten voor alle mensen die nog niks hebben gehoord en nog steeds wachten. Misschien toch nog een klein beetje hoop. Hopelijk krijgt iedereen zijn bestelde meubels nog.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

kimwillems schreef:Ik heb de afgelopen tijd de berichten op dit forum gevolgd en kreeg ook een hard hoofd in of onze bank nog geleverd ging worden die we in oktober hebben gekocht. Ook wij hebben een brief gekregen dat de bank in week 8 geleverd ging worden, niks dus. In week 9 een mail gestuurd, geen reactie. Vandaag weer een mail gestuurd, wel een reactie. Ook wij kunnen de bank ophalen in Mijdrecht, de bezorgkosten worden eraf gehaald.
Hopelijk staat de bank er nog woensdag en klopt de bestelling. Ik wilde dit even laten weten voor alle mensen die nog niks hebben gehoord en nog steeds wachten. Misschien toch nog een klein beetje hoop. Hopelijk krijgt iedereen zijn bestelde meubels nog.

Heb je toevallig het adres van Mijdrecht ???

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

kimwillems schreef:Ik heb de afgelopen tijd de berichten op dit forum gevolgd en kreeg ook een hard hoofd in of onze bank nog geleverd ging worden die we in oktober hebben gekocht. Ook wij hebben een brief gekregen dat de bank in week 8 geleverd ging worden, niks dus. In week 9 een mail gestuurd, geen reactie. Vandaag weer een mail gestuurd, wel een reactie. Ook wij kunnen de bank ophalen in Mijdrecht, de bezorgkosten worden eraf gehaald.
Hopelijk staat de bank er nog woensdag en klopt de bestelling. Ik wilde dit even laten weten voor alle mensen die nog niks hebben gehoord en nog steeds wachten. Misschien toch nog een klein beetje hoop. Hopelijk krijgt iedereen zijn bestelde meubels nog.
Het klinkt alsof je een videorecorder uit de vrachtwagen van een duister iemand koopt....Ik snap niet als dit legaal gebeurd waarom ze nu opeens niet meer bezorgen...dit zaakje begint steeds meer te stinken...

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Dit zaakje stinkt al maanden !!!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Nog mensen die geleverd krijgen deze week?

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Hier nog niks vernomen. Week 12 zou er geleverd moeten worden, maar dat is de status van half februari.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

mvdswaluw schreef:Hier nog niks vernomen. Week 12 zou er geleverd moeten worden, maar dat is de status van half februari.

Gaan jullie echt wachten dat ze leveren ????
Volgens mij kun je beter elders een bank kopen.
Ik heb nog een bank over de leenbank van ze :lol: die heeft me inmiddels 500 euro gekost.

MR. FH
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2010 08:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door MR. FH »

Het ergste is dat de zaak nu al een paar maanden loopt.
Volgens sommige hoort alles bij elkaar.
Maar als ze echt zo klant vriendelijk zijn hadden ze nieuwe spullen besteld.

Gelukkig heb ik mijn spullen binnen gehad na heeeeeeeeeeel veeeeel bellen.
En in de winkel hard praten.

Sterkte en succes allemaal

wesco
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2011 20:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door wesco »

Wij zijn ook in afwachting van...
Toen we de brief kregen zagen we dat het week 6 zou zijn en toen het week 6 was kregen we te horen dat het week 12 zou worden...
Vorige week nog gemaild... geen reactie...
Ben benieuwd, we hebben bijna onze eerste verjaardag hier in dit huis of we onze visite op een fatsoenlijke bank kunnen laten zitten :S
laten we hopen op een wonder :roll:
We blijven het forum iig volgen!
Succes allemaal!
Iemand toevallig nog langs geweest in mijdrecht? heeft dat enige zin?

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Geachte heer ---------
Als curator van Meubitrans BV kan ik u laten weten dat ik geen goederen aan u zal leveren. Indien u een vordering hebt op de vennootschap dan kunt u deze ter verificatie bij mij indienen. U kunt dit doen door kopieën te zenden van de orderbevestiging en de kassabon.
Een derde entiteit heeft, voor zover aan mij bekend, nog een tweetal winkels. Ook beschikt deze blijkbaar over de orderportefeuille. Op grond daarvan kan er mogelijk aan u geleverd worden. Ik kan u daar echter niets meer over laten weten dan voorgaande.

Met vriendelijke groet,

A----- d- P------
curator
Dus ja, ik wacht nog even af om te zien of er geleverd wordt. Ik geef ze nog tot eind week 12 het voordeel van de twijfel. Daarna is het misschien het overwegen waard om de koop te ontbinden en de curator in te lichten over onze vordering. Dan nemen we ons verlies, en gaan we ons geld elders uitgeven...
Het liefst zouden we natuurlijk de spullen gaan halen in Mijdrecht, dus Samantha als je het voor ons klaar zou willen zetten graag :wink:

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

MR. FH schreef:Het ergste is dat de zaak nu al een paar maanden loopt.
Volgens sommige hoort alles bij elkaar.
Maar als ze echt zo klant vriendelijk zijn hadden ze nieuwe spullen besteld.

Gelukkig heb ik mijn spullen binnen gehad na heeeeeeeeeeel veeeeel bellen.
En in de winkel hard praten.

Sterkte en succes allemaal
MR. FH, waar heb je naartoe gebeld/in welke winkel heb je hard staan praten? Wat was je leverweek en wanneer heb je daadwerkelijk je spullen gekregen?

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

het adres van dat afhaalmagazijn in mijdrecht in
industrieweg 59, naast hoogland wonen....

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hoogland wonen is van dezelfde club.

Gesloten