LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobieltje en Abonnement.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pebbles31

Tele2 Mobieltje en Abonnement.

Ongelezen bericht door Pebbles31 »

Ik heb me klacht voorgelegd op het forum en bij Tele2 zelf.

Mijn Nokia E5 deed in het begin niet goed,die volgens iemand van het forum die me 2x keer gebeld heb vervangen worden door een nieuwe of een andere gekozen product.

Mijn klachten zijn niet vermeld van het forum bij de klantenservice van tele2.

Ik zou terug gebeld worden voor een nieuwe toestel of product.

Dat had niet gemogen zo.

Volgens Tele2.

Helaas is hier niks van terecht gekomen.

Ik kan wel mijn toestel laten maken op mijn kosten,terwijl deze zo bezorgt is bij ons thuis.

Ook werd eventjes verteld dat ik gelijk had moeten bellen en het toestel niet had mogen gebruiken(Vreemd!.).

Ik wordt van kastje naar de muur gestuurd,ben ondertussen al 2 weken verder.

En kan mijn toestel en abonnement niet naar toebehoren gebruiken.

Mijn abonnement zou volgens Tele 2 hun brief in gaan op 1 maart,dat werd dus zonder eventjes contact met me op tenemen 15 maart en gister hoorden we dat het gisteren al ingegaan was 12-03-2011.

Ik adviseert iedereen hier het volgende: Neem nooit een mobieltje en abonnement van Tele2.nl.

1. Je wordt niet goed geholpen ook al ben je vaste klant.

2. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd.

3. Comuniceren met elkaar op Tele2 is ook niet goed geregeld.

4. Er wordt gauw een wijzende vinger gegeven naar de klant,terwijl misschien toch aan Tele2 zelf ligt alleen willen ze het niet toegeven.

Emmy75

Re: Tele2 Mobieltje en Abonnement.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Brief sturen dat je binnen een redelijke termijn een oplossing verwacht en als ze daar niet aan voldoen dat je de overeenkomst wilt ontbinden.

Tele2 Webcare

Re: Tele2 Mobieltje en Abonnement.

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Pebbles31,

Ik heb je klacht al opgepakt via het ander forum en deze heb ik nog in behandeling.
Ik heb aan mijn collega gevraagd om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten