LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] asr polissen

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
fastfranky
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2011 09:09

asr polissen

Ongelezen bericht door fastfranky »

Ik heb 3 polissen lopen bij de asr. Ik wil graag weten hoe het met deze polissen gestelt is. Wend ik mij het beste tot asr ( ik heb inmiddels wel wat brieven van hun gehad) of ga ik naar een onafhankelijk iemand die mij dan helpt.Of hebben jullie iemand aan wie ik mij kan wenden. Graag advies.
Vriendelijk bedankt alvast.
Fastfranky

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: asr polissen

Ongelezen bericht door kweenie »

Hoe heb je de polissen afgesloten? Via een tussenpersoon of rechtstreeks bij ASR? Dat zal dan nl. ook het meest logische aanspreekpunt zijn.

M. van Rossum
Berichten: 1220
Lid geworden op: 05 dec 2009 15:30

Re: asr polissen

Ongelezen bericht door M. van Rossum »

fastfranky schreef:Graag advies.
Als u nu eens rustig begint te lezen vanaf hier:

'ASR is door de bocht'
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 66&t=91964

En daarna ook alle aanwijzingen van op ASR betrekking hebbende Radar uitzendingen nog eens doornemen.

pienadvies
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2011 17:54

Re: asr polissen

Ongelezen bericht door pienadvies »

ik zou toch even advies vragen aan een goede tussenpersoon.
ik heb zelf ook ASR polissen die ook gekoppeld zijn aan mijn hypotheek.

de tussen persoon kan jou vrijblijvend goed advies geven of het wel verstandig is om het te beeindigen of juist te laten lopen.
zij hebben werken met meerdere banken en verzekerings maatschappijen.
dus keuzes zat. :wink: en een juiste advies op maat.
zij zitten in schiedam en komen ook aan huis kosteloos. zij hebben mij zo goed geholpen dat ik zelfs geld bespaar op huidige polissen.echt super.
Ik adviseer echt om hun te bellen.010- 471 32 63

Groetjes,Pien
:wink:

M. van Rossum
Berichten: 1220
Lid geworden op: 05 dec 2009 15:30

Re: asr polissen

Ongelezen bericht door M. van Rossum »

pienadvies schreef: de tussen persoon kan jou vrijblijvend goed advies geven of het wel verstandig is om het te beeindigen of juist te laten lopen.
Geheel vrijblijvend: VOFP rekent meteen 375,00 euro.

a.g.
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2011 16:21

Re: asr polissen

Ongelezen bericht door a.g. »

@fastfranky
Als je wilt weten hoe het met je polissen gesteld is, zal je meer info moeten geven.
zijn dit toevallig oude interlloyd/Falcon polissen? of zijn ze vanaf begin af aan al bij ASR ondergebracht?
Wanneer je bij ASR zelf aanklopt, zullen ze je proberen te behouden. De tussenpersoon waar dit product nu loopt zal hetzelfde doen (zij krijgen namelijk een vergoeding wanneer ze je behouden)
Maargoed wat verstandig is om te doen, is zo op dit moment lastig te zeggen. als je meer wilt weten stuur dan even een berichtje.

Grt AG

wijkjes
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 mei 2009 20:12

Re: asr polissen

Ongelezen bericht door wijkjes »

Heb in 2008 de asr polis [ voorheen abc spaarplan van amev] afgekocht omdat ik de verlies al zag hangen. Heb ook daarbij verlies geleden, maar kon het nog beperkt houden. Heb ook een stuitingsbrief opgestuurd. Heb in 2010 een brief gekregen waarin staat, dat ik mogelijk in aanmerking kom voor een vergoeding.
Zijn er meer mensen die zo hebben gehandeld en zo'n brief hebben gekregen?
Als alles loopt zoals ze schrijven, krijg ik uiterlijk eind maart bericht OF ik in aanmerking kom voor vergoeding. Ben benieuwd of ik nog iets van het gespaarde geld terug krijg.
Of zie het over het hoofd, maar zie weinig van gedupeerden die een polis hebben afgekocht. Een afwachtende en benieuwde Tetje. :?:

fastfranky
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2011 09:09

Re: asr polissen

Ongelezen bericht door fastfranky »

a.g. schreef:@fastfranky
Als je wilt weten hoe het met je polissen gesteld is, zal je meer info moeten geven.
zijn dit toevallig oude interlloyd/Falcon polissen? of zijn ze vanaf begin af aan al bij ASR ondergebracht?
Wanneer je bij ASR zelf aanklopt, zullen ze je proberen te behouden. De tussenpersoon waar dit product nu loopt zal hetzelfde doen (zij krijgen namelijk een vergoeding wanneer ze je behouden)
Maargoed wat verstandig is om te doen, is zo op dit moment lastig te zeggen. als je meer wilt weten stuur dan even een berichtje.

Grt AG
Hallo AG,

kan ik op de een of andere manier met je in contact komen. Per email of telefoon dan kan ik je even emailen of bellen. Mijn email is: [email protected]
Groeten,

Frank

Gesloten