LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Marktplaats zelf een oplichter? (vraag!)
-
Marktplaats zelf een oplichter? (vraag!)
Geachte Forum gebruikers,
Zojuist een advertentie op marktplaats geplaats 13 03 2011
Advertentie word onder datum 03 03 2011 geplaatst.
Met andere woorden ergens weggemoffeld.
Ik heb gebruik gemaakt van de gratis optie. Financieel heb ik er geen last van.
Maar voel mij wel bedrogen.
Heb ik een fout gemaakt of is marktplaats te commercieel bezig?
Ruikt naar oplichting d8 ik.
graag uw reacties:
Met vriendelijke groet,
Opgelicht+
Zojuist een advertentie op marktplaats geplaats 13 03 2011
Advertentie word onder datum 03 03 2011 geplaatst.
Met andere woorden ergens weggemoffeld.
Ik heb gebruik gemaakt van de gratis optie. Financieel heb ik er geen last van.
Maar voel mij wel bedrogen.
Heb ik een fout gemaakt of is marktplaats te commercieel bezig?
Ruikt naar oplichting d8 ik.
graag uw reacties:
Met vriendelijke groet,
Opgelicht+
Laatst gewijzigd door opgelicht+ op 15 mar 2011 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Marktplaats zelf een oplichter? (vraag!)
Ik heb door de jaren heen al honderden ads geplaatst maar hier heb ik nog nooit last van gehad.
Heb een uurtje geleden ook weer een ad gezet, ik zal eens even kijken naar de datum.
Heb een uurtje geleden ook weer een ad gezet, ik zal eens even kijken naar de datum.
Ja hoor gewoon 13-03
-
Misschien mijn fout,ok.
Toch opmerkelijk
Toch opmerkelijk
Laatst gewijzigd door opgelicht+ op 13 mar 2011 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Aangeboden: Hobbyist gezocht
Rubriek: Computer en Internet experts | Diensten en Vakmensen
Prijs: N.o.t.k.
Periode plaatsing: 13-03-11 t/m zondag 05 juni 2011
Kan toch gewoon een bug zijn. Ik heb nog nooit een website feilloos zien werken. Misschien eens opnieuw plaatsen?
De eerste link snap ik niet dat is een link naar een rubriek, wat valt daar aan te zien, en bij de 2e zie ik 13-03.
-
Bedankt voor jullie reacties,
In de eerste link krijg je een overzicht van alle op 03 03 2011 geplaatste advertenties. Daar staat mijn advertentie dus tussen en niet op 13 03 2011 zoals eigenlijk had gemoeten.
in de 2e link zie je de advertentie zelf (had het misschien even moeten omdraaien voor de duidelijkheid)
Dat er een bug in de site zit is zo wel duidelijk.
Toch vond ik dit wel heel opmerkelijk.
Je plaatst iets gratis en het gaat fout, had ik er voor betaald was het net zoals bij anderen wel goed gegaan.
Ook zal ik de advertentie opnieuw plaatsen.
In de eerste link krijg je een overzicht van alle op 03 03 2011 geplaatste advertenties. Daar staat mijn advertentie dus tussen en niet op 13 03 2011 zoals eigenlijk had gemoeten.
in de 2e link zie je de advertentie zelf (had het misschien even moeten omdraaien voor de duidelijkheid)
Dat er een bug in de site zit is zo wel duidelijk.
Toch vond ik dit wel heel opmerkelijk.
Je plaatst iets gratis en het gaat fout, had ik er voor betaald was het net zoals bij anderen wel goed gegaan.
Ook zal ik de advertentie opnieuw plaatsen.
Dit is geen bug. Volgens mij worden juist in deze rubriek de gratis advertenties altijd na de betaalde geplaatst.Aangeboden: Hobbyist gezocht
-
Reactie (Annemieke) - 14-03-2011 20:15 Geachte mevrouw/meneer, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat dit verwarrend is. Ik heb het één en ander bekeken en zie in het systeem dat het een gratis advertentie in de groep Diensten en Vakmensen betreft. Advertenties die met een gratis pakket zijn geplaatst worden onder de betaalde advertenties geplaatst. Als u echter de advertentie openklikt dan ziet u de juiste plaatsingsdatum weer tevoorschijn komen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Annemieke Helpdesk medewerker www.marktplaats.nl
Dit is de reactie van marktplaats.
Conclusie:
Dus niet betalen betekend wel degelijk ergens weggemoffeld (op een hele andere datum bv) De gratis optie van marktplaats is dus niets meer waard Helaas.
Dit is de reactie van marktplaats.
Conclusie:
Dus niet betalen betekend wel degelijk ergens weggemoffeld (op een hele andere datum bv) De gratis optie van marktplaats is dus niets meer waard Helaas.
Sorry, maar dit is een kwestie van lezen. Tijdens het plaatsen van je advertentie heb je bewust gekozen voor de gratis optie. Er staat namelijk standaard een andere optie aangevinkt. Door het maken van die keuze mag je aannemen dat je dus de informatie op dat scherm gelezen hebt. En daar staat dus onder andere, dat je advertentie niet bovenaan in de rubriek start.Conclusie:
Dat is dus in deze rubriek de waarde van de gratis optie. Geen oplichting, maar bewust kiezen voor een optie.
-
Ik verwacht niet dat ik/wij net als betaalde klanten boven aan de rubriek verschijnen. Maar wel op de juiste datum van plaatsing.
Dit is het probleem volgens mij.
Dit is het probleem volgens mij.
-
Dit is mijn laatste reactie. U mag zelf uw conclusie hieruit trekken.
Ik ben teleurgesteld in Marktplaats, that's it.
Zat andere opties (websites).
marktplaats is een prima site als je iets wilt verkopen of kopen, ben je niet te vreden heb je pech , zal heus wel aan jezelf liggen.
tiptoo schreef:marktplaats is een prima site als je iets wilt verkopen of kopen, ben je niet te vreden heb je pech , zal heus wel aan jezelf liggen.
Ook een prima site om opgelicht te worden wat niet altijd aan jezelf ligt.
alsnog moet je altijd je verstand erbij houden.edwinknight schreef:
tiptoo schreef:alsnog moet je altijd je verstand erbij houden.edwinknight schreef:
Jij weet dit, ik weet dit, zoveel anderen helaas niet.
Ik koop en verkoop regelmatig spulletjes via Marktplaats, geen enkel probleem,uiteraard is dezelfde waakzaamheid geboden die bij online kopen of in een winkel kopen ook betrachtvogels schreef:Zou de topic titel maar even veranderen! Je kunt bedrijven niet zonder consequenties en geheel onterecht uit maken voor oplichters!
Ik denk, dat TS niet de reacties heeft gekregen, welke hij/zij heeft verwacht.opgelicht+ schreef:Dit is mijn laatste reactie. U mag zelf uw conclusie hieruit trekken.
Helemaal mee eens, Marktplaats is net zoals vele internetwinkels.Henri42 schreef: Ik koop en verkoop regelmatig spulletjes via Marktplaats, geen enkel probleem,uiteraard is dezelfde waakzaamheid geboden die bij online kopen of in een winkel kopen ook betracht
En ook hier geldt weer, dat het word Opgelicht/Oplichter niet toepassend is, en het veel te vaak gebruikt wordt!!
En dat is de schuld van Marktplaats?edwinknight schreef:tiptoo schreef:alsnog moet je altijd je verstand erbij houden.edwinknight schreef:
Jij weet dit, ik weet dit, zoveel anderen helaas niet.