LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON maffiapraktijken

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
De Tegenpartij

Re: NUON maffiapraktijken

Ongelezen bericht door De Tegenpartij »

koper85 schreef:Nieuws:
NUON heeft met mij persoolijk contact opgenomen en het is geregeld.
Slotje graag op dit topic dat is de afspraak met NUON.
Dat neigt wat naar censuur....

melissaletteboer

Ongelezen bericht door melissaletteboer »

Ik ben het wel eens met die term...

Ik heb het ook helemaal gehad met de NUON...
Ze werken absoluut niet mee... de fout ligt volgens hun altijd bij de klant en nooit hun... terwijl hun ook vaak genoeg fouten maken...

vkuilenburg

Ongelezen bericht door vkuilenburg »

Allereerst wil ik even reageren op de vraagsteller. Er is een betalingsregeling met u overeengekomen welke u, zoals uzelf aangeeft, als gevolg van een fout bij de automatische incasso op de klippen hebt laten lopen. Het enige wat er bij een automatische incasso fout kan gaan is dat men vanwege het saldotekort storneert en dan bent u in gebreke. De overeenkomst vervalt en uw wordt geacht de totale schuld ineens te voldoen. Helemaal terecht zou ik zeggen, niets aan op te merken. Betaald u niet dan wordt u weldgegelijk afgesloten waarbij het niet terzake doet bij welke leverancier u uw energie betrekt. De netwerkbeheer sluit u namelijk af. Gaat u naar schuldhulpverelning en vraag om advies of meld uw situatie bij http://www.gratisadviseurs.nl

Ik heb geen idee waar u uw informatie vandaan haalt, maar als deze meneer verder geen (hoge) schulden heeft komt hij helemaal niet in aanmerking voor schuldhulpverlening! En fijn he, gratis reclame maken? O_0

Wil ook nog even zeggen dat dat gewoon door betalen van de regeling geadviseerd wordt door zowel schuldhulpverleners als deurwaarders/incasso bureaus!

Gesloten