LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Tall

Opzeggen Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Tall »

Zojuist heb ik mijn abonnement van Canal Digitaal opgezegd. Het heerschap dat ik aan de lijn kreeg (ene [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]) was de eerste minuut redelijk beleefd, maar werd na het vragen van de reden van opzegging bijzonder onbeleefd. In mijn ogen is het niet aan hem wat mijn reden van opzeggen is. Na een korte discussie omdat hij bleef vragen naar de reden en ik het af wilde kappen verbrak hij de verbinding met de woorden: "dan hebt u pech". Natuurlijk belde ik weer en kreeg ik hem meteen weer aan de lijn. Mij werd verweten dat ik niet correct had gehandeld en erg onbeleefd naar hem toe was geweest. Ook nu was [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] weer bijzonder onvriendelijk en onbeleefd. Hij zou het opzeggen, maar het zal me benieuwen. I'll keep you posted. 8)

tennis

Re: Opzeggen Canal Digitaal

Ongelezen bericht door tennis »

Hier kan je een opzegbrief downloaden, misschien nog een handige manier, om het nog eens met nadruk te doen!

http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... _Digitaal/

http://www.caiway.nl/site/nl/klantenser ... aldigitaal

joke 52

Ongelezen bericht door joke 52 »

Ik heb vandaag met een medewerker van canal digital gesproken 15 cent per minuut duur gesprek 22 min en daarna doorverwezen naar ander nummer weer veel minuten van 15 cent per minuut en niks opgelost!!
Vorig jaar heb ik mijn abbonnement opgezegd omdat mijn decoder en card en andere artikelen waren gestolen uit ons appartement.
Dit alles heb ik doorgegeven en is ook genoteerd bij canal digital, tot op heden wordt er nog maandelijks 32,50 van mijn bankrekeing afgeboekt.
Ik heb gevraagd of dat per direkt gestopt kan worden ,de medewerker bevestigde mijn melding die ik vorig jaar maart heb gedaan.de toegestuurde papieren heb ik ingevuld en retour gestuurd.Helaas niet aangetekend.
Nu vertelde de medewerker mij dat hij niks voor me kon doen en het heel vervelend vond dat alles misging en dat ik zolang aan de telefoon steeds de verkeerde persoon kreeg.
Ik raakte best wel geiriteerd maar bleef kalm.opnieuw werd ik weer geadviseerd om te bellen maar dat weiger ik het heeft deze ochten al genoeg gekost aan bel minuten.
Ik wil gewoon niet meer dat ze automatisch geld van mijn rekenig halen !!
er is bekend dat ik heb opgezegd maar ze zijn de papieren kwijt!!
hoe moet ik nu verder help me want ik heb nu al 1 jaar voor NIETS betaald!!

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

blokkade op je rekening laten zetten voor canal digitaal.

tennis

Vorig jaar heb ik mijn abbonnement opgezegd omdat mijn decoder en card en andere artikelen waren gestolen uit ons appartement.
Dit alles heb ik doorgegeven en is ook genoteerd bij canal digital, tot op heden wordt er nog maandelijks 32,50 van mijn bankrekeing afgeboekt.
Ik denk, dat hier al de fout is.
Je kan je contract niet opzeggen,omdat je receiver een kaartje is gestolen, als het abonnement/ contract nog niet voldaan is.
Doorgegeven, bedoel je opgebeld, maar niet schriftelijk?
Misschien had je een twee jarig contract dit moet je volmaken.
Kijk eens in jou papieren.
renegade66 schreef:blokkade op je rekening laten zetten voor canal digitaal.
Als je dit doet, en je staat niet in jouw recht, ben je wanbetaler, dus niet alle adviezen zijn goed! :mrgreen:

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

oeps, ff te snel gelezen. :oops:

wat tennis zegt is juist,
maar de kaart en decoder, zijn die beide niet van CD?
zo ja, waarom heb je geen nieuwe decoder en kaart gekregen als je contract nog loopt?

ik zou toch eens beter informeren.

CDS Webcare Team

Ongelezen bericht door CDS Webcare Team »

In combinatie met sommige abonnementen van CanalDigitaal, ontvangt de abonnee een satellietontvanger in bruikleen. Ook in dat geval ligt de verantwoordelijkheid bij de abonnee om de spullen niet te beschadigen, misbruiken etc.

Dat apparatuur gestolen of beschadigd wordt is spijtig te noemen. Helaas is dit geen directe reden voor een eerdere beëindiging van het abonnement. Het gebruik van de apparatuur staat los van de contracteinddatum. (zie ook categorie ' ontvangstapparatuur in bruikleen' in de algemene voorwaarden)
Indien er sprake is van diefstal of beschadiging, worden er kosten in rekening gebracht door CanalDigitaal. Deze kosten kunnen vervolgens -indien legitiem- worden verhaald op de verzekering.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

[quote="CDS Webcare Team"]In combinatie met sommige abonnementen van CanalDigitaal, ontvangt de abonnee een satellietontvanger in bruikleen. Ook in dat geval ligt de verantwoordelijkheid bij de abonnee om de spullen niet te beschadigen, misbruiken etc.

Dat apparatuur gestolen of beschadigd wordt is spijtig te noemen. Helaas is dit geen directe reden voor een eerdere beëindiging van het abonnement. Het gebruik van de apparatuur staat los van de contracteinddatum. (zie ook categorie ' ontvangstapparatuur in bruikleen' in de algemene voorwaarden)
Indien er sprake is van diefstal of beschadiging, worden er kosten in rekening gebracht door CanalDigitaal. Deze kosten kunnen vervolgens -indien legitiem- worden verhaald op de verzekering.

Je bent gezegend met zo,n hautain webcare afdeling van C D, waarom mengen zij zich op een forum ipv de de tijd aan hun klanten te bezorgen :evil:

tennis

Henri42 schreef: Je bent gezegend met zo,n hautain webcare afdeling van C D, waarom mengen zij zich op een forum ipv de de tijd aan hun klanten te bezorgen :evil:
Net zoals de andere webcare het doen.
Hier zijn er toch ook andere bezig, wat is het probleem, je hebt UPC, ook zij duiken hier op!

evdbeek99

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Vanwegen een overstap had ik mijn Canal Digitaal opgezegd. En ik moet zeggen dat dit verrassend soepel ging. Telefonisch doorgegeven en een paar dagen later had ik een bevestiging binnen.

tennis

evdbeek99 schreef:Vanwegen een overstap had ik mijn Canal Digitaal opgezegd. En ik moet zeggen dat dit verrassend soepel ging. Telefonisch doorgegeven en een paar dagen later had ik een bevestiging binnen.

Maar TS wil een lopend contract wegens diefstal opzeggen, en dat gaat dus niet!
Jouw contract was blijkbaar uitgediend.

evdbeek99

tennis schreef:
evdbeek99 schreef:Vanwegen een overstap had ik mijn Canal Digitaal opgezegd. En ik moet zeggen dat dit verrassend soepel ging. Telefonisch doorgegeven en een paar dagen later had ik een bevestiging binnen.

Maar TS wil een lopend contract wegens diefstal opzeggen, en dat gaat dus niet!
Jouw contract was blijkbaar uitgediend.
Klopt, mijn contract werd per maand verlengd.

Brucelee

Ongelezen bericht door Brucelee »

Vorig jaar alle abonnementen opgezegd bij Canal digitaal. hiervan kreeg ik bevestiging, in zoverre dat alleen eredivisie live opgezegd was. Vervolgens weer bellen en toen werd pas de rest opgezegd. Verbazingwekkend kreeg ik in januari een bevestiging van een zogenaamde verlenging van het contract en een dank dat het verlengd werd. pissig gebeld en er werd gezegd dat het telefonisch rondgekomen was en toen ik vroeg of ze dan de bewuste bandopname (die ze claimen te hebben) konden laten afluisteren kon ze er zgn niet bij. Dus of ik even weer wilde opzeggen. Dat heb ik dus gedaan middels aangetekende schrijven. Gevraagd om bevestiging hiervan (welke ik natuurlijk niet kreeg), al met al oplichtingspraktijk niet meer en niet minder. Vervolgens bij Tros radar aanhangig gemaakt, hoor je ook niks van. Daar sta je dan.

coinoperator

Ongelezen bericht door coinoperator »

Die verlenging moet CD zelf kunnen bewijzen.
Je staat dus in je recht en kunt gewoon het abbo als beëindigd beschouwen.
Blokkeer je rekening voor ze en boek automatische afschrijvingen terug.
Laat het gerust op de spits lopen, ze hebben geen poot om op te staan.
Incasso's etc. gewoon weggooien.

tennis

Incasso's etc. gewoon weggooien.
Prima advies, tot de deurwaarder komt!

evdbeek99

Volgens mij ziet Canal Digitaal elke wijziging als een verlening. Dus je zegt een pakket op dan verleng je de rest met een jaar.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Er staat in de voorwaarden als je,je pakket wijzigt ,dat vanaf die datum het abo loopt.

Dus dan verleng je het met een jaar,hebben ze wel gehaaid gedaan.
Wil je een ander pakket ,zit je er gelijk een jaar aan vast

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

snepke schreef:Er staat in de voorwaarden als je,je pakket wijzigt ,dat vanaf die datum het abo loopt.

Dus dan verleng je het met een jaar,hebben ze wel gehaaid gedaan.
Wil je een ander pakket ,zit je er gelijk een jaar aan vast
C D volgt overigens het beleid van collaga providers, slim en uitgekookt :mrgreen:

tjibbedeboer

Ongelezen bericht door tjibbedeboer »

Ik heb 16-12-2011 CD opgezegd met in achtneming van 1 maand opzegtermijn.
Brief gestuurd en diverse telefontjes gepleegd.
Zijn geven aan mijn brief nooit gezien te hebben of kwijtgeraakt te zijn.

Echter tot op heden willen ze nog een bedrag innen van 101 euro inmiddels heeft CD een incassoburo ingeschakeld.
Na wat telefoontjes gaven ze toe dat ze een fout hadden gemaakt en werd het bedrag 64 euro echter ik heb keurig de maand januari betaald en ben dan ook niet van plan nog meer te betalen.

Zijn er mensen met de zelfde ervaring met CD, en wat voor oplossing is er door CD aangedragen.

ik ben voornemens mijn rechtbijstand verzekering hiervoor in te schakelen.
misschien is er een andere oplossing.
graag hoor ik van u.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

tjibbedeboer schreef:Ik heb 16-12-2011 CD opgezegd met in achtneming van 1 maand opzegtermijn.
Brief gestuurd en diverse telefontjes gepleegd.
Zijn geven aan mijn brief nooit gezien te hebben of kwijtgeraakt te zijn.

Echter tot op heden willen ze nog een bedrag innen van 101 euro inmiddels heeft CD een incassoburo ingeschakeld.
Na wat telefoontjes gaven ze toe dat ze een fout hadden gemaakt en werd het bedrag 64 euro echter ik heb keurig de maand januari betaald en ben dan ook niet van plan nog meer te betalen.

Zijn er mensen met de zelfde ervaring met CD, en wat voor oplossing is er door CD aangedragen.

ik ben voornemens mijn rechtbijstand verzekering hiervoor in te schakelen.
misschien is er een andere oplossing.
graag hoor ik van u.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=57806
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=100
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&start=60
Hier lees maar eens.
CD deugd niet,voor dat je van firma l*** en be**** af bent.
Laatst gewijzigd door snepke op 22 mei 2011 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten