LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] friesland zorgvezekeraar verandert naam en kost mij 50 euro
friesland zorgvezekeraar verandert naam en kost mij 50 euro
ik heb een schuld bij de friesland zorgverzekeraar maar loopt allemaal netjes via deurwaarder we moeten nog 200 euro en dan is het klaar althans dat dachten we dus.vandaag komt 1 persoon van de deurwaarders kantoor lavg langs met een mededeling dat friesland zorgverzekeraar de naam heeft aangepast en dat mij dat 50 euro kost!!! waar halen ze het lef vandaan zeg ben er echt goed kwaad over dus iemand die een schuld heeft mogen ze alles maar in rekening brengen want als je de friesland belt die zegt gewoon ja sorry dan neem je maar een advocaat!! en dan hangen ze op. en ik ben niet de enigste met dit probleem kun je hier wat aan doen of staan ze in het recht want ze zeggen dat het in de wet staat en dat het mag maar ik twijfel hier echt aan!!!! nu eerst een koude douch want ben echt goed kwaad zeg!!!!!!!!!
Re: friesland zorgvezekeraar verandert naam en kost mij 50 euro
met de naam aanpassen bedoel ik dus frieslandzorgverzekeraar b.v en nu is het friesland zorgverzekeraar n.v en die 2 lettertjes kost mij 50 euro hopelijk nu wel duidelijk haha