LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adaptercentrum!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
brickx

adaptercentrum!

Ongelezen bericht door brickx »

Wij zijn erg boos op adaptercentrum.nl!
Op 27 dec 2010 een adapter gekocht, en die ging binnen een paar weken kapot.
Proberen in te loggen op hun site.....onmogelijk, terwijl er 100% zekerheid is over de inloggegevens.
Emails verstuurd....op de automatische ontvangstbevestiging (1x) na, géén reaktie.
Gebeld....na diverse pogingen aan de telefoon gekregen; terugsturen was het advies, zonder duidelijk te maken voor wiens rekening de verzondkosten kwamen.
Ok...teruggestuurd....daar was een foutje in geslopen; er was geen kopie van de factuur meegezonden, maar telefonisch werd mij verzekerd dat alleen de poskode al voldoende was, en het was niet nodig de T&T nummer door te geven.
De adapter is daar op 26 januari afgeleverd, en tot op heden geen énkele reaktie op emails, en telefonisch zijn zij niet te bereiken.
Uiteindelijk thuiswinkel keurmerk benaderd om een klacht in te dienen. Behalve een automatisch mail daar overigens niets van gehoord, maar misschien moet die nog wel het voordeel van de twijfel krijgen.
Maar ook al gaat het niet om honderden euro's, het is tóch ons geld waarmee gesoebat wordt, en ik vind het onacceptabel telkens géén reaktie te krijgen, laat staan dat en een laptop wékenlang niet gebruikt kan worden vanwege het ontbreken van de adapter.
Ik ben benieuwd naar anderen met een soortgelijke ervaring, en hoe die dat inmiddels wel of niet hebben opgelost.

brongertje

Re: adaptercentrum!

Ongelezen bericht door brongertje »

ook ik ben helemaal niet te spreken over adaptercentrum! wat een oplichters! Goedkoop is duidelijk duurkoop!
Mijn adapter was stuk, via adaptercentrum een nieuwe besteld. die was redelijk op tijd binnen (niet binnen 24 uur overigens) maar niet exact zoals op het plaatje. ik wilde een aansluiting met een hoekje en ik kreeg een rechte. Deze was binnen no-time stuk. Weer een nieuwe besteld. Ik wist niet meer waar in 'm besteld had, dus via google gezocht. Zo stom, weer via adaptercentrum. ik een mail gestuurd en beroep gedaan op de garantiebepaling op de site. Ik kreeg uiteindelijk een mail terug met de adres gegevens waar ik de stukke adapter na toe mocht sturen. Verzendkosten a 6,75 zelf mogen betalen. Mijn aankoop bedrag heb ik tot op heden nog steeds niet terug. we zijn inmiddels 2 maanden verder. Heb nu 5 mails gestuurd, ik krijg geen antwoord. telefoontjes worden idd niet beantwoord. ik heb inmiddels 2 x 30,80 betaald plus 6,65 verzendkosten..
Ik heb geen geld gezien. ik had liever die stukke adapter gehouden voor weet ik veel wat, dan was ik minder geld kwijt.

Ik mag hopen dat radar iets met dit bedrijf gaat doen....

Julian Carac

Ongelezen bericht door Julian Carac »

Ik heb ongeveer 6 wk geleden een originele hp-adapter besteld bij adaptercentrum.nl.
Nadat ik online betaald had (ideal) werd de volgende dag, niet door tnt, zoals op de website staat vermeld, maar door een ander koerierbedrijf uit Utrecht, een hele andere adapter merk Hipra geleverd.

Aangezien deze adapter mij als goedkoop en namaak overkwam heb ik direct gebeld naar adaptercentrum.nl en gemeld dat ik niet een originele hp/adapter had ontvangen.

De meneer(klonk Marokkaans)aan de telefoon vertelde me dat dit een betere adapter zou zijn en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Aangezien ik mij daar wel zorgen over maakte heb ik gezegd dat ik de originele adapter toch wilde hebben. De man reageerde geirriteerd en verzocht mij de adapter terug te sturen waarna men mijn geld zou terug sturen.

Ik heb nog diezelfde dag mijn adapter aangetekend teruggestuurd met een begleidend schrijven dat men mijn geld binnen 30 dagen moest terug storten.

Vervolgens heb ik nooit meer iets van het bedrijf vernomen. Ik heb ze meedere keren geprobeerd te bellen en te mailen. Geen reactie!

Ik neem aan dat ik door ze opgelicht - bestolen ben.

Ik baal hier enorm van want zo breed heb ik het ook niet en al met al met verzend kosten heeft mij dit grapje bijna 50 euro gekost.

Het gekke is dat "op verzoek van de ontvanger" de tnt het pakket in hun distributiecentrum heeft bewaard, maar van tnt hoor ik ook niets meer. Ik dacht dat het teruggestuurd zou worden als het niet opgehaald wordt.

Mocht iemand nog tips hebben wat ik kan doen dan hoor ik het graag.

vlam22

Ongelezen bericht door vlam22 »

In november kocht ik een adapter
Die ging binnen 3 maanden kapot.
Hij is echt ontploft!
Ik heb een nieuwe gekocht.
Want ik kon niet wachten totdat ze die oude hebben onderzocht.
Dat gaat twee weken duren.
Ik heb mijn geld terug gevraagd omdat er garantie op zit.
Ik heb niks meer gehoord.

Ook ik kon niet meer inloggen!
En DHL kwam hem bezorgen ipv TNT en het duurde 2 dagen!
Ik ben benieuwd hoe lang deze adapter meegaat.

jdekok

Ongelezen bericht door jdekok »

Eind februari 2011 adapter Toshiba besteld. Kreeg onbekend merk targa geleverd. Netspanning snoer niet geschikt voor NL. Bleek verkeerde adapter te zijn voor mijn Toshiba, ondanks dat ik bij bestellen tot aan exacte toshiba type kon selecteren.

Gebeld en kreeg mededeling dat ik de adapter retour kon zenden. Na ontvangst zou correcte opgestuurd worden. Op factuur heb ik correct type vermeld. 1 maart 2011 is de verkeerde adapter retour ontvangen (via track & trace TNT Post gezien).

Vandaag 7 maart 2011 meerdere keren gebeld, maar geen gehoor. Daarop volgend heb ik zojuist een email gestuurd met verzoek reactie en status omtrent correcte adapter.

Ben benieuwd of ik iets hoor....

vlam22

Ongelezen bericht door vlam22 »

Ik krijg geen enkele reactie!

teunvonh

Ongelezen bericht door teunvonh »

Ik heb op 03-03-2011 een adapter besteld. Levering binnen 24 uur staat op de website.

Tot op heden nog niets gehoord en er wordt ook niet gereageerd op mail en telefoon.

bonk200

Ongelezen bericht door bonk200 »

Ook ik heb op 4 maart een adapter besteld en betaald,tot nu toe niets gezien of gehoord!
Ook geen reactie op telefoon en inloggen lukt helemaal niet!
Stinkt naar de misdaad!

falstring

Ongelezen bericht door falstring »

Ook ik heb inmiddels een vervelende ervaring...
Er werd weliswaar op tijd geleverd, maar de specificaties klopten niet (120 watt i.p.v. de bestelde 150w adapter; wel bekend merk; de specificaties waren afgeplakt met een ´pas op voor warmworden-sticker´.)
Na groot aantal keren proberen telefonisch contact: ik zou terugsturen op hun kosten, en meteen zouden zij de gewenste adapter alsnog leveren.
Er is nu een week verstreken sinds zij volgens TNT de teruggezonden adapter ontvingen, maar sindsdien wordt telefoon niet opgenomen... Bij bezoek een dichte deur aangetroffen, met op de grond voor de deur een aantal terugbezorgde pakketjes. Medewerkers van de andere bedrijfjes in het pand wisten niks of hielden (wijselijk) zich van de domme....
Inderdaad, het riekt naar oplichting! En dat voor een bedrijf dat volgens de lijst terecht het thuiswinkel waarborg voert! Daar gaat nu ook een klacht naar toe, dat is duidelijk.

PatrickvdL

Ongelezen bericht door PatrickvdL »

op 7 maart adapter besteld voor mijn Acer Aspire 7113WMSi (al een oudje) volgende dag niets in huis natuurlijk... maar ik denk laat ik nog maar even afwachten. Op dit moment nog steeds niets ontvangen...
Het telefoonnummer op de website is inmiddels aangepast (ipv 030 2802435 is het nu 06 48155772) Op beidde nummers is niemand te bereiken.
Heeft iemand een "bestaand" adres van deze zaak? ik kom zelf uit Utrecht, en ben wel heel benieuwd waar deze mensen vandaan werken.

Is er een mogelijkheid om hier juridisch tegen op te treden??

iemand?

MVG

Patrick

pcbijl

Ongelezen bericht door pcbijl »

Dit bericht heb ik eerder ook op het forum van TROS uitgelicht geplaatst:

Ik raad ook iedereen ten stelligste aan NIETS te kopen bij dit bedrijf.
Ik heb op 18-02-2011 een bestelling gedaan bij het centrum en betaald met iDEAL, nl een Apple Magsafe 60W Adapter voor mijn MacBook voor 61,85 Euro.

Levertijd is volgens website binnen 24uur. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar en op e-mail wordt niet gereageerd.
-----------------------
09-11-2011
Eindelijk heb ik per email een bericht ontvangen van een ander bedrijf, M&M ICT, dat er een pakketje verstuurd wordt.
Op de opgelicht website schrijft het Adaptercentum onder andere, met vermelding van mijn prive adres, dat ik een verkeerd adres zou hebben opgegeven en dat het daarom zo lang duurde, voor aflevering.
In mijn bevestiging van bestelling staat wel degelijk mijn juiste adres.
We zijn weer 2 dagen verder. Ik heb nog niets ontvangen.

Overigens heeft de redactie van opgelicht, nadat ik een klacht indiende, zeer snel netjes mijn prive adres afgeschermd, hulde.

PS LEES OOK DE REACTIE VAN HET ADAPTERCENTRUM bij het forum van TROS opgelicht.

rayen

Ongelezen bericht door rayen »

ik raad iedereen aangifte bij de politie te doen na deze oplichterij dat zo zwaar blijkt te zijn we zijn door deze bedriegers gedupeerd.

pcbijl

rayen schreef:ik raad iedereen aangifte bij de politie te doen na deze oplichterij dat zo zwaar blijkt te zijn we zijn door deze bedriegers gedupeerd.
Bedankt voor je tip, maar wat doet de politie? Oplichting op zo'n kleine schaal?
Wil je aub ook je ervaring neerzetten, we kunnen een blok vormen, dat heeft meer zin, denk ik.
Overigens, ik hoor nog steeds niet van het AC.
met vr.gr.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Politie doet niks, heeft geen prioriteit. Helaas maar zo is het.

198

Ongelezen bericht door 198 »

Ik heb ook de hoop opgegeven mijn adapter nog te ontvangen... Ik heb op 6 maart een bestelling geplaatst en betaald, maar nog niets gezien. Ook via de mail/telefoon krijg ik geen contact. De website van www.adaptercentrum.nl is ook al uit de lucht (Bad Request (Invalid Hostname))...

Als je bij de KvK zoekt op adaptercentrum kom je uit op 2 adressen waar een bedrijf genaamd M&M ICT Services is gevestigd; Utrecht (is al opgeheven of verplaatst) en Wormerveer. Is dit wellicht de achterliggende bedrijfsnaam?

lacsap

Ongelezen bericht door lacsap »

hoewel "198" de hoop heeft op gegeven en "bonk200" misschien ook al wel. de door mij bestelde op woensdag 9 maart j.l. bestelde adapter is vandaag eindelijk aangekomen. na ook geen gehoor te krijgen via de telefoon of reacties op berichten zocht ik de site nog maar eens op. "Bad Request (Invalid Hostname" ik dacht OPGELICHT!#GVD?#

Bij de KvK zijn ze best gul in informatie maar helaas kwam ik daar ook niet verder mee. De bank kon mijn geld ook niet terug halen.

via de KvK. achter de volgende gegevens gekomen.

http://www.adaptercentrum.nl linkt via via inderdaad aan een bedrijf in Wormerveer aan de Witte Vlinderweg 4. op het telefoon nummer dat ik van de KvK kreeg, kreeg ik geen gehoor. Ondergedoken noemt de KvK dat. ik heb contact gezocht met "ConsuWijzer", die bellen van middag terug over hoe ik dit kan aanpakken. ik laat het wel weten.

zo juist kwam de adapter toch binnen. Geen 24 maar 124 uur service. (misschien was de 1 weg gevallen) Nou maar hopen dat hij het blijft doen.

en onthoud er is dus toch hoop!!

lacsap

Ongelezen bericht door lacsap »

M&M ICT Services in Wormerveer is een eenmansbedrijf van ene Mohamed ...uit Utrecht. je kan d'r niks mee maar toch.

pcbijl

Ik heb plotseling een adapter ontvangen, maar wel de verkeerde, na 30x24 uur. In mijn allereerste mailtje heb ik duidelijk aangegeven om welke precieze adapter het ging.
Ik heb een mailtje gestuurd om mij de juiste te zenden. Na ontvangst stuur ik dan de verkeerde terug, heb ik beloofd.
Ik wacht weer af.
Misschien helpt zo'n forum dus, in ieder geval sturen ze wat.

kees01

Ongelezen bericht door kees01 »

Ik heb vorige week dinsdag op 8 maart een adapter besteld, maar nog niets mogen ontvangen.
Ik heb ook al verschillende mails gestuurd zonder reaktie.
Ik ben bang dat er niets geleverd gaat worden.

sharonkreuk

Ongelezen bericht door sharonkreuk »

Ik heb 4maart een adapter besteld voor een hp pavilion dv5000. maar op heden niets ontvangen. Ook veel ge emaild en gebeld. maar geen reactie. Website is uit de lucht en ben bang dat ik kan fluiten naar geld of oplader. Echt belachelijk. Heb per ideal betaald en er valt niets terug te halen door de bank. Voel me echt belazerd. Vind het te bizar dat ik nu niets meer wil bestellen via internet, terwijl het meestal wel goed gaat. Hoe kan ik zien dat het bedrijf geen oplichter is?

Gesloten