LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door arend »

Heel veel gedupeerden worden na misleid te zijn door Legi-Lease geconfronteerd met gigantische restschulden. De dubieuze praktijken van LL zijn alom bekend.
Bemiddelingen rechtszaken e.d. worden bewust door DEXIA gedraineerd om zodoende zoveel mogelijk geld op te halen, eventueel onder protest vinden ze inmiddels ook al goed. Niet-betalers worden door DEXIA klem gezet door BKR-meldingen en velen geven zich in wanhoop gewonnen.
Elke maand, half jaar, jaar rekken en strekken levert DEXIA alleen maar veel geld op, tegenover de belazerde machtelozen en (bijna) failliete slachtoffers. In onze rechtsstaat hebben nu eenmaal daders rechten en slachtoffers - het woord zegt het al- door geldgebrek zijn rechteloos. Een heleboel rechtschapen Nederlanders zijn inmiddels financieel door DEXIA verzopen of gaan nog verzuipen. De RECHTSSTAAT NEDERLAND staat erbij en kijkt ernaar., want reken erop er wordt voorlopig nog gerekt en gestrekt.
Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!
Tot slot nog een advies aan alle gedupeerden voor zover diegenen die nog niet betaald hebben. BETAAL MASSAAL NIET MEER!!!
Houd deze topic hoog.
Laatst gewijzigd door arend op 01 feb 2004 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.

anni
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 aug 2003 19:44

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door anni »

Heb 6 contracten lopen waarin ik maandelijks een behoorlijk bedrag moet investeren. Zo als bijna een ieder heb ik hier slapeloze nachten van en zag mijn schuld alleen maar oplopen. Heb daarom een advocaat bezocht, deze heeft geadviseerd mijn maandelijkse termijnen stop te zetten en we gaan de aanval inzetten. Geeft op dit moment een goed gevoel, de advocaat zegt dat we sterk staan. Ik adviseer iedereen niet langer af te wachten en aktie te ondernemen.

STRATEGO
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2003 21:21

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door STRATEGO »

Slachtoffers van overstromingen en aardbevingen in het buitenland worden direct terecht door de Nederlandse Staat hulp aageboden. Er worden erbarmelijke beelden en een gironummer getoond om direct hulp aan de slachtoffers te bieden.
Vele tienduizende slachtoffers met door misleiding gigantisch opgelopen schulden laat de Nederlandse Staat al jarenlang in de bittere kou staan. Waarom zou je het anders doen het zijn toch Nederlanders.
Volgende zaak a.u.b.!!

Vriendelijke groeten van een rechtschapen ............

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

DOORVECHTEN DUS...

Groet Dirk-1

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door Hollander »

Met 1 groot verschil. Slachtoffers in het buitenland van overstromingen hebben geen rechten en kunnen niks eisen.

Nederlanders in Nederland die opgelicht zijn door anderen kunnen via de rechter hun gelijk halen.

Gast

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben het met arend eens wij allen laten ons gewillig slachten,we moeten (voor de goede zaak) burgelijke ongehoorzaamheid betrachten, helaas het kan niet anders.

Hoe kunnen we bijvoorbeeld bij incasso bureau,s en deurwaarders iets doen,voorbeeld :stel er komt een deurwaarder met politie om e.e.a te incasseren(zo ver is het nog niet gekomen) in bv amsterdam,dan moeten uit amsterdam zoveel mogelijk mensen dat belemmeren.

dus uit het gebied moeten dan legioleasers opgetrommeld worden.

dit is maar een voorbeeld uiteraard,ook bij rechtszaken e.d moeten zoveel mogelijk mensen opgetrommeld worden .

>resumee> er moet meer aandacht zijn voor ons allen zodat we niet als gewillig slachtvee naar de (dexiA)bank worden geleid.

radar niet verwijderen deze quote! alles is legaal

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door Sonja »

ik ga maandag ook naar mijn advocaat wat betreft Aegon.

ik loop al bij een andere wat betreft wvdubbelaar.

Het vliegwheel wordt stopgezet, ik moet nog 11 jaar.
Stoppen ermee.

Iedereen stoppen met betalen, alles stop zetten.
Niets meer betalen aan deze lui.

Samen staan we sterk.

Sonja.

STRATEGO
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2003 21:21

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door STRATEGO »

Beste Dirk-1 en Hollander,

Ik stond met mijn reactie even stil bij de vele tienduizenden, die in pure wanhoop destijds in waren gegaan op het DEXIA aanbod of inmiddels daarop zijn ingegaan. Zij hebben geen rechten maar alleen nog financiele verplichtingen t.a.v. hun zaak. Hieraan wordt in onze rechtsstaat voorbij gegaan.
Voor het overige sluit ik mij volledig aan bij betaal massaal niet meer de beste strategie!!

Groeten Stratego

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door CB »

Met 1 groot verschil. Slachtoffers in het buitenland van overstromingen hebben geen rechten en kunnen niks eisen.

Nederlanders in Nederland die opgelicht zijn door anderen kunnen via de rechter hun gelijk halen.
Hetgeen je ten onrechte hebt betaald aan Dexia krijg je terug. Kun je daarvan je advocaat betalen. Deze kosten kun je op niemand verhalen. Dus kost het altijd geld. Weer een troef voor Dexia bij de mensen waar de baten niet opwegen tegen de kosten. Hartelijk dank rechtsysteem van Nederland.

Luc 1
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 aug 2003 13:33

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door Luc 1 »

CB je hebt helemaal gelijk mensen met een kleine restschuld kunnen zich alleen maar op de stichtingen etc. beroepen. Als je een toevoeging hebt, ben je natuurlijk het beste af.

Inderdaad wat een land hier om je gelijk te kunnen halen.

Thomas.

arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door arend »

Beste Thomas,

Bij bedragen < € 5000,-- mag je zelf verdedigen. Met beperkte ingeroepen juridische hulp is dat misschien toch lonend. (zie andere topics) De grote winnaars zijn uiteindelijk de advocaten. Die zullen onze rechtsstaat niet graag willen wijzigen. Het "grote geld" wint dus meestal.
Onze enige kans is en blijft betaal massaal niet meer.

Groet Arend

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JL »

Hoi Arend,

Dan wil ik daar nog aan toevoegen, als je je eigen verdediging gaat voeren, bij schriftelijk verweer kijk dan niet op een paar euro en laat toch een juridisch adviseur naar je verweer kijken, alvorens deze in te dienen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JH »

Jammer dat het zo veel moet kosten om te procederen tegen dexia. Maar het is in ieder geval voor de goede zaak. Een louche ***bedrijf zoals dexia mag gewoon geen zaken doen. Laat ze dus hun tijd maar besteden aan al die beroeps- en bezwaarschriften.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JL »

Feit blijft wel dat het voor mensen zonder poen een hopeloze zaak is.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JH »

Dat is zeker waar, maar uit het "nuchtere"betoog van die Tulp advocaat blijkt dat de procedure nog wel een jaar of 4 kan duren voor de dexiakruik in duigen valt. Ach het standbeeld van Saddam is vorig jaar ook na vele jaren van zijn sokkel getrokken. Dus het bolwerk in amsterdam, de dexia toren zal ongetwijfeld ooit een tweede round zero worden. (hopelijk wel in de kantoorurenwanneer het sick building vol zit met de staf en de loonslaafjes) :wink:

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JL »

Je zult het wel als een grap bedoelen maar zo ver nee. Er is al genoeg moord en doodslag. De dood dat gun je niemand en dat is het natuurlijk niet waard.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JH »

daarom ook dat smiletje met dat knipoogje :wink: Zelf geloof ik niet in kwaad met kwaad vergelden. Ieder individu zal ooit boeten voor hetgeen men in het leven heeft gepresteerd. Moord of een ernstige ziekte is niet het middel. In levende lijve moet men ondervinden wat men heeft aangericht !
:wink:

noem het borrelpraat net zoals de "nuchtere"advocaat tulp :wink:
Laatst gewijzigd door JH op 01 feb 2004 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JL »

Hoopte al dat je het niet zo bedoelde. :)

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JH »

bovendien, op het moment dat zich zulk een ramp voltrekt dan is het ineens dexia die slachtoffer is. En dat is het laatste wat hen gegund wordt

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Rechtsstaat Nederland wakker worden!!!

Ongelezen bericht door JL »

Financieël mogen ze het voor mij helemaal gehad hebben. Laten ze Aegon maar gaan aanpakken.

Groet JH ik stop ermee voor vanavond. It's always nice talking with you and mm. 8)

Gesloten