LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
27 Januari heb ik een telefoon + Abonnement besteld bij GSMWEB.nl Zij waren goedkoper dan direct bij t-mobile bestellen, en de klantenservice gaf aan dat de levertijd gegarandeerd 2 weken was, sneller dan t-mobile zelf (3 weken).
Inmiddels bijna 6 weken later is het enige wat ik ontvangen heb mijn simkaart, omdat het contract al geactiveerd was. Telefoon is nog steeds niet geleverd.
Klantenservice geeft elke keer hetzelfde verhaal: 1x per week komt mijn telefoon binnen, maar die van mij zit er steeds niet bij. De vraag is bij T-mobile namelijk erg toegenomen en zij kunnen niet genoeg leveren. Wanneer dan wel kan niemand een antwoord op geven. Het leuke is dat T-mobile zelf aangeeft dat de vraag helemaal niet toegenomen is, en zij alles binnen 10 werkdagen weet te leveren. Zij begrijpen zelf ook niet hoe gsmweb de telefoons onder haar klanten verdeeld.
Mijn vraag is of ik hier iets tegen kan doen?
Want bij nader onderzoek op diverse fora, en onder mijn vriendenkring, blijkt gsmweb veel vaker hun levertijd zwaar te overschrijden, en bewust veel kortere levertijden aan te geven die niet waargemaakt kunnen worden.
Probleem is dat in de voorwaarden dit volledig dicht getikt is door in de algemene voorwaarden te stellen dat:
- alle levertijden indicatief zijn en niet fataal. Klanten hebben geen recht op ontbinding of schade vergoeding als de levertijden overschreden worden.
- Koop op afstand geldt niet, wanneer het een (mobiel) abonnement betreft tussen de klant en een provider.
Inmiddels bijna 6 weken later is het enige wat ik ontvangen heb mijn simkaart, omdat het contract al geactiveerd was. Telefoon is nog steeds niet geleverd.
Klantenservice geeft elke keer hetzelfde verhaal: 1x per week komt mijn telefoon binnen, maar die van mij zit er steeds niet bij. De vraag is bij T-mobile namelijk erg toegenomen en zij kunnen niet genoeg leveren. Wanneer dan wel kan niemand een antwoord op geven. Het leuke is dat T-mobile zelf aangeeft dat de vraag helemaal niet toegenomen is, en zij alles binnen 10 werkdagen weet te leveren. Zij begrijpen zelf ook niet hoe gsmweb de telefoons onder haar klanten verdeeld.
Mijn vraag is of ik hier iets tegen kan doen?
Want bij nader onderzoek op diverse fora, en onder mijn vriendenkring, blijkt gsmweb veel vaker hun levertijd zwaar te overschrijden, en bewust veel kortere levertijden aan te geven die niet waargemaakt kunnen worden.
Probleem is dat in de voorwaarden dit volledig dicht getikt is door in de algemene voorwaarden te stellen dat:
- alle levertijden indicatief zijn en niet fataal. Klanten hebben geen recht op ontbinding of schade vergoeding als de levertijden overschreden worden.
- Koop op afstand geldt niet, wanneer het een (mobiel) abonnement betreft tussen de klant en een provider.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Eis ontbinding van het contract - daar men nog steeds niet levert wat je besteld (en betaald?) hebt.
Als je een pakket van Abbo X met toestel Y aanschaft - en je krijgt vervolgens niets - tja, dan is bedrijf in gebreke, en als men niet binnen 30 dagen kan leveren dienen ze een alternatief aan te bieden, of over te gaan tot ontbinding.
Natuurlijk zonder extra kosten voor jou, behoudens eventuele belkosten.
Als je een pakket van Abbo X met toestel Y aanschaft - en je krijgt vervolgens niets - tja, dan is bedrijf in gebreke, en als men niet binnen 30 dagen kan leveren dienen ze een alternatief aan te bieden, of over te gaan tot ontbinding.
Natuurlijk zonder extra kosten voor jou, behoudens eventuele belkosten.
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Dank voor je antwoord! Telefoon is gelukkig nog niet aanbetaald!
Ik zat inderdaad met het feit of ik dan ook mijn contract kon laten ontbinden, en dan alleen opdraai voor de kosten wat ik gedurende de tijd dat het contract liep gebeld heb.
Probleem is echter volgens consuwijzer (na telefonisch contact) dat de levertijden indicatief zijn, en ik daarom niet na 30 dagen kan ontbinden. Weet iemand precies hoe dit zit?
Ik zat inderdaad met het feit of ik dan ook mijn contract kon laten ontbinden, en dan alleen opdraai voor de kosten wat ik gedurende de tijd dat het contract liep gebeld heb.
Probleem is echter volgens consuwijzer (na telefonisch contact) dat de levertijden indicatief zijn, en ik daarom niet na 30 dagen kan ontbinden. Weet iemand precies hoe dit zit?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 mar 2011 12:08
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Hallo Koos,
Ik heb exact hetzelfde probleem met GSMWeb. En iedere keer wordt je door de medewerker afgescheept met dezelfde melding en krijg je verder totaal geen gehoor. Ik heb ook gevraagd of dat de medewerker kan nazien of de bestelling deze week wel zal komen en daar wordt op geantwoord dat zij niet kunnen zien hoeveel bestellingen er zijn. Al met al vreemd, zeker gezien dat T-mobile aangeeft dat er maar een week levertijd is.
Grt
Guido
Ik heb exact hetzelfde probleem met GSMWeb. En iedere keer wordt je door de medewerker afgescheept met dezelfde melding en krijg je verder totaal geen gehoor. Ik heb ook gevraagd of dat de medewerker kan nazien of de bestelling deze week wel zal komen en daar wordt op geantwoord dat zij niet kunnen zien hoeveel bestellingen er zijn. Al met al vreemd, zeker gezien dat T-mobile aangeeft dat er maar een week levertijd is.
Grt
Guido
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Hoi Guido,
wanneer heb jij besteld bij gsmweb? En is jouw contract ook al ingegaan? Deze week zat ik weer niet bij de levering, en gezien gsmweb dinsdag pas weer een levering van Tmobile krijg heb ik mn telefoon op zn vroegst 7 weken nadat ik besteld heb.
Morgenmiddag bel ik nog 1x de klantenservice en eis ik duidelijkheid, anders geef ik aan dat ik ze per brief in gebreke zal stellen, ze nog 7 dagen krijgen om te leveren, en ik anders de koop en mijn contract ontbind.
Ik stel hun dan verantwoordelijk voor de volgende kosten:
- 1e maand contract by tmobile - datgene wat ik hiervan gebruikt heb.
- kosten aangetekend schrijven.
Graag hoor ik meer over jouw verhaal, zodat we misschien samen iets kunnen doen.
wanneer heb jij besteld bij gsmweb? En is jouw contract ook al ingegaan? Deze week zat ik weer niet bij de levering, en gezien gsmweb dinsdag pas weer een levering van Tmobile krijg heb ik mn telefoon op zn vroegst 7 weken nadat ik besteld heb.
Morgenmiddag bel ik nog 1x de klantenservice en eis ik duidelijkheid, anders geef ik aan dat ik ze per brief in gebreke zal stellen, ze nog 7 dagen krijgen om te leveren, en ik anders de koop en mijn contract ontbind.
Ik stel hun dan verantwoordelijk voor de volgende kosten:
- 1e maand contract by tmobile - datgene wat ik hiervan gebruikt heb.
- kosten aangetekend schrijven.
Graag hoor ik meer over jouw verhaal, zodat we misschien samen iets kunnen doen.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Ik denk dat je die kosten van gebruik nooit vergoed krijgt - gewoon omdat je die gebruikt hebt (gebeld etc.)kooskoekedoos schreef: Ik stel hun dan verantwoordelijk voor de volgende kosten:
- 1e maand contract by tmobile - datgene wat ik hiervan gebruikt heb.
- kosten aangetekend schrijven.
Wel eventuele kosten die komen bij het weer afsluiten van het contract - t-mobile zal zeggen dat het jaar of 2 jaar gewoon betaald moeten worden.
Succes.
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
@ Guardian72
Ik bedoelde juist de aansluitkosten + 1e maand bundel (dus mijn 1e factuur), min datgene wat ik hier daadwerkelijk van gebeld heb de afgelopen 2 weken. Vind het niet meer dan redelijk om zelf te betalen voor wat ik gebeld heb.
Zag net dat het er alleen een beetje onduidelijk stond.
@crazyme
inderdaad er de laatste weken ook achter gekomen dat ik niet de enige ben. Schandalig eigenlijk dat een onderneming zo kan blijven werken.
Bedankt weer voor het meedenken beiden!
Trouwens net ook contact met T-mobile zelf gehad, en moet zeggen dat daar een hoop veranderd is. Binnen 2 minuten iemand aan de lijn, die ook verontwaardigd was over deze situatie en uit zichzelf zei: ja maar meneer ik zie hier dat u abonnement al wel gewoon begonnen is, dus u betaald nu voor een abonnement met toestel terwijl u dat toestel helemaal niet heeft.
Zij zou dit ook doorzetten naar de afdeling die contact onderhoudt met hun partners en binnen 5 dagen weer contact met mij opnemen. Wat ook zij vond dat ik zo snel mogelijk mijn telefoon moest krijgen. Ondanks dat dit eigenlijk helemaal geen zaak van T-mobile is, daar dus wel keurig geholpen en het gevoel gekregen dat er aan gewerkt wordt.
Ik bedoelde juist de aansluitkosten + 1e maand bundel (dus mijn 1e factuur), min datgene wat ik hier daadwerkelijk van gebeld heb de afgelopen 2 weken. Vind het niet meer dan redelijk om zelf te betalen voor wat ik gebeld heb.
Zag net dat het er alleen een beetje onduidelijk stond.
@crazyme
inderdaad er de laatste weken ook achter gekomen dat ik niet de enige ben. Schandalig eigenlijk dat een onderneming zo kan blijven werken.
Bedankt weer voor het meedenken beiden!
Trouwens net ook contact met T-mobile zelf gehad, en moet zeggen dat daar een hoop veranderd is. Binnen 2 minuten iemand aan de lijn, die ook verontwaardigd was over deze situatie en uit zichzelf zei: ja maar meneer ik zie hier dat u abonnement al wel gewoon begonnen is, dus u betaald nu voor een abonnement met toestel terwijl u dat toestel helemaal niet heeft.
Zij zou dit ook doorzetten naar de afdeling die contact onderhoudt met hun partners en binnen 5 dagen weer contact met mij opnemen. Wat ook zij vond dat ik zo snel mogelijk mijn telefoon moest krijgen. Ondanks dat dit eigenlijk helemaal geen zaak van T-mobile is, daar dus wel keurig geholpen en het gevoel gekregen dat er aan gewerkt wordt.
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Hallo,
Ik zit met precies hetzelfde vervelende probleem. 11 Ferbuari heb ik een abonnement afgesloten bij tmobile en daarbij ene iphone 4 besteld. Na 3 weken gebeld en gevraagd wanneer ik mijn toestel kon verwachten. Ik dacht dat mijn abonnement ook al was ingegaan. Bij de klantenservice konden ze me weinig vertellen, mijn abonnement was nog niet ingegaan maar stond 'geparkeerd'. Ik moest gewoon nog heel even wachten... Een week later heb ik weer gebeld. De mevrouw van de klantenservice zei dat mijn abonnement inderdaad al was ingegaan maar dat ze geen idee had wanneer mijn toestel geleverd werd. Waarschijnlijk deze week nog, maar ze kon er niks van zeggen. Ik vroeg haar per welke datum het abonnement was ingegaan, en in het systeem stond 17 februari. Ik zei haar dat haar collega op 4 maart zei dat hij nog 'geparkeerd' stond. Tsja. dat zou kunnen zei de vrouw. Je moet zelf contact met tmobile opnemen om te kijken op welke dag precies je abonnement is ingegaan. Ik verteld dat ik het bij hun heb geregeld dus dat zij dat zouden moeten weten, maar nee... mevr kon mij echt niet verder helpen. Ik heb gezegd dat ze dan in ieder geval maar mijn simkaart op moest sturen omdat ik dan met een ander toestel van mijn belminuten gebruik kan gaan maken. De simkaart is onderweg...
Ik zelf met tmobile gebeld voor de datum waarop mijn abonnement is ingegaan, kunnen zei niks vinden...Geen abonnement bij mijn naam... Ik ben nu aan het afwachten maar zou ook graag andere stappen ondernemen!
Ik vind het ook echt schandalig dat ze zo kunnen werken. Ten eerste de lange levertijd maar erger nog, de onverschilligheid waarmee ze je bij de klantenservice behandelen en verschillende antwoorden geven.
Ik zit met precies hetzelfde vervelende probleem. 11 Ferbuari heb ik een abonnement afgesloten bij tmobile en daarbij ene iphone 4 besteld. Na 3 weken gebeld en gevraagd wanneer ik mijn toestel kon verwachten. Ik dacht dat mijn abonnement ook al was ingegaan. Bij de klantenservice konden ze me weinig vertellen, mijn abonnement was nog niet ingegaan maar stond 'geparkeerd'. Ik moest gewoon nog heel even wachten... Een week later heb ik weer gebeld. De mevrouw van de klantenservice zei dat mijn abonnement inderdaad al was ingegaan maar dat ze geen idee had wanneer mijn toestel geleverd werd. Waarschijnlijk deze week nog, maar ze kon er niks van zeggen. Ik vroeg haar per welke datum het abonnement was ingegaan, en in het systeem stond 17 februari. Ik zei haar dat haar collega op 4 maart zei dat hij nog 'geparkeerd' stond. Tsja. dat zou kunnen zei de vrouw. Je moet zelf contact met tmobile opnemen om te kijken op welke dag precies je abonnement is ingegaan. Ik verteld dat ik het bij hun heb geregeld dus dat zij dat zouden moeten weten, maar nee... mevr kon mij echt niet verder helpen. Ik heb gezegd dat ze dan in ieder geval maar mijn simkaart op moest sturen omdat ik dan met een ander toestel van mijn belminuten gebruik kan gaan maken. De simkaart is onderweg...
Ik zelf met tmobile gebeld voor de datum waarop mijn abonnement is ingegaan, kunnen zei niks vinden...Geen abonnement bij mijn naam... Ik ben nu aan het afwachten maar zou ook graag andere stappen ondernemen!
Ik vind het ook echt schandalig dat ze zo kunnen werken. Ten eerste de lange levertijd maar erger nog, de onverschilligheid waarmee ze je bij de klantenservice behandelen en verschillende antwoorden geven.
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Lijkt er een beetje op alsof ze wachten met bestellen van het betreffende toestel totdat de commisie voor het abonnement vanuit T-Mobile bij hen binnen is.
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Wat een gedoe.Ik heb wederom contact gehad met gsmweb en de mevr aan de telefoon gaf weer wisselende informatie over de ingangsdatum van mijn abonnenment. Ze zei dat tmobile hun niet voldoende toestellen heeft geleverd en dat ze zorgen dat alle toestellen van lopende orders dinsdag geleverd worden dus dat ik mijn telefoon woensdag kan verwachten.... Ik geloof er niks van dat dit probleem door tmobile veroorzaakt is maargoed, ik hoop dat ik volgende week mijn telefoon heb
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Blijkbaar heeft T-mobile wat druk uitgeoefend op gsmweb.nl
Kreeg gisteravond de volgende email:
msterdam, 11 maart 2011
ID: **********
Geachte heer,
Zojuist ontvingen wij bericht van onze leverancier dat wij komende week uw iPhone4 geleverd krijgen. Wij verwachten de levering aanstaande woensdag in ons magazijn. Zodra wij de levering ontvangen zullen wij direct overgaan tot verzending van uw iPhone4.
Dank voor uw geduld en veel plezeir met uw iPhone4.
Met vriendelijke groet,
GSMWEB.NL
ben benieuwd of de andere twee mensen die zitten te wachten deze ook gekregen hebben? Ziet er namelijk uit als een automatisch gegenereerd mailtje.
Mocht ik hem volgende week krijgen heb ik dus precies 7 weken gewacht ipv de beloofde 2. En dan nog de arrogantie hebben om niet eens excuses te maken. Schandalig bedrijf!
Kreeg gisteravond de volgende email:
msterdam, 11 maart 2011
ID: **********
Geachte heer,
Zojuist ontvingen wij bericht van onze leverancier dat wij komende week uw iPhone4 geleverd krijgen. Wij verwachten de levering aanstaande woensdag in ons magazijn. Zodra wij de levering ontvangen zullen wij direct overgaan tot verzending van uw iPhone4.
Dank voor uw geduld en veel plezeir met uw iPhone4.
Met vriendelijke groet,
GSMWEB.NL
ben benieuwd of de andere twee mensen die zitten te wachten deze ook gekregen hebben? Ziet er namelijk uit als een automatisch gegenereerd mailtje.
Mocht ik hem volgende week krijgen heb ik dus precies 7 weken gewacht ipv de beloofde 2. En dan nog de arrogantie hebben om niet eens excuses te maken. Schandalig bedrijf!
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Ah het ging om de Iphone 4.
Dan is in deze niet eens zo zeer gsmweb of t-mobile de schuldige maar Apple.
Worden al vanaf december structureel te weinig iphones uitgeleverd.
En je hebt er ook totaal geen zicht op wanneer ze weer eens leveren.
Feit is dat de communicatie niet netjes gaat vanuit gsmweb, maar het is ook lastig communiceren voor een winkel als de fabrikant telkens de aantallen niet leverd die besteld zijn.
Dan is in deze niet eens zo zeer gsmweb of t-mobile de schuldige maar Apple.
Worden al vanaf december structureel te weinig iphones uitgeleverd.
En je hebt er ook totaal geen zicht op wanneer ze weer eens leveren.
Feit is dat de communicatie niet netjes gaat vanuit gsmweb, maar het is ook lastig communiceren voor een winkel als de fabrikant telkens de aantallen niet leverd die besteld zijn.
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Maar dan blijft wel het feit dat de medewerkers van gsmweb 2 weken blijven garanderen, zelfs als je zelf over lever problemen begint. Pas als het contract getekend is en je nergens meer onderuit komt beginnen de problemen. En ik heb niets met de leveranciers van gsmweb te maken, dat is een probleem wat ze zelf uit moeten zoeken.
En ik blijf het raar vinden dat T-mobile zelf binnen 1 week kan leveren, en ook aangeeft dat gsmweb via T-mobile genoeg en op tijd geleverd krijgt. Terwijl gsmweb zelf de schuld afschuift.
Daarnaast gebeurde met een blackberry (familielid en vriend) En HTC toestellen precies hetzelfde (diverse fora op internet). Ik weet in ieder geval dat ik er nooit meer bestel.
En ik blijf het raar vinden dat T-mobile zelf binnen 1 week kan leveren, en ook aangeeft dat gsmweb via T-mobile genoeg en op tijd geleverd krijgt. Terwijl gsmweb zelf de schuld afschuift.
Daarnaast gebeurde met een blackberry (familielid en vriend) En HTC toestellen precies hetzelfde (diverse fora op internet). Ik weet in ieder geval dat ik er nooit meer bestel.
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Na een boze mail naar gsmweb waarin ik aangaf dat ik de communicatie naar de klant toe erg slecht vind, en dat er niet eens excuses worden gemaakt / aan enige vorm van compensatie wordt gedaan hebben ze mij het volgende aangeboden:
keuze uit 5 hoesjes / screenprotectors. Wel de goedkoopste die ze in het assortiment hebben, maar het is tenminste iets.
Daarnaast is de levertijd inmiddels aangepast naar direct leverbaar, wat alweer niet klopt. Want dit zou betekenen dat als ik vanmiddag mijn contract had opgestuurd, ik morgen de telefoon in huis zou hebben.
keuze uit 5 hoesjes / screenprotectors. Wel de goedkoopste die ze in het assortiment hebben, maar het is tenminste iets.
Daarnaast is de levertijd inmiddels aangepast naar direct leverbaar, wat alweer niet klopt. Want dit zou betekenen dat als ik vanmiddag mijn contract had opgestuurd, ik morgen de telefoon in huis zou hebben.
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Ook T-Mobile heeft tijden niet binnen 1 week kunnen leveren met de Iphone 4.
Leveringsproblemen met de Iphone waren in de hele markt.Dus wat de klantenservice je verteld is ook onzin.
Ook bij T-Mobile zelf was de levertijd op een gegeven moment 12 weken.
Ook KPN en Vodafone konden niet leveren, simpelweg omdat Apple niet leverde, en dan houd het snel op natuurlijk.
Inmiddels is de uitlevering redelijk op gang maar staan er nog wel gigantisch veel in backorder.
En nee ik werk niet bij GSMWEB maar wel in de telecom.
En dat jij niks met de leverancier te maken hebt klopt, maar als de fabrikant niet voldoende uitlevert kan een winkel daar natuurlijk ook weinig aan doen.
Zeker bij Apple die wat dat betreft toch schijt hebben aan de winkels.
Leveringsproblemen met de Iphone waren in de hele markt.Dus wat de klantenservice je verteld is ook onzin.
Ook bij T-Mobile zelf was de levertijd op een gegeven moment 12 weken.
Ook KPN en Vodafone konden niet leveren, simpelweg omdat Apple niet leverde, en dan houd het snel op natuurlijk.
Inmiddels is de uitlevering redelijk op gang maar staan er nog wel gigantisch veel in backorder.
En nee ik werk niet bij GSMWEB maar wel in de telecom.
En dat jij niks met de leverancier te maken hebt klopt, maar als de fabrikant niet voldoende uitlevert kan een winkel daar natuurlijk ook weinig aan doen.
Zeker bij Apple die wat dat betreft toch schijt hebben aan de winkels.
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
@Roy
wist al dat je in de telecom werkte, heb je al in eerdere topics voorbij zien komen en vind sowieso de opmerking: je werkt zeker bij..... het slechtste argument wat veel mensen gebruiken als ze een antwoord krijgen wat ze niet willen horen.
Met betrekking tot T-mobile en gsmweb:
T-mobile leverde half januari binnen 3 weken, en dit is langzaam aan steeds minder geworden. Dit weet ik via mensen in mijn omgeving, en berichten van klanten op het forum van Tmobile (en dan ga ik er even van uit dat deze kloppen).
Dan vind ik het:
1. niet netjes en al helemaal niet professioneel van gsmweb om alle schuld van je af te schuiven. De klant gaat met jullie een overeenkomst aan en jullie dienen die uit te voeren, het proces wat daarachter zit is voor de klant niet van belang. Je geeft een levertijd aan, wordt die overschreden door wat voor reden dan ook: neem je verantwoordelijkheden, houd de klant op de hoogte en geef ook de keuze om te annuleren of niet. Nu zijn de voorwaarden zo opgesteld dat je als klant vast zit op het moment dat er is besteld. Daarnaast is excuses aanbieden 1 van de simpelste dingen om te doen, maar zelf nadat ik daarop wees zijn deze nog niet aangeboden
2. Kloppen de levertijden bij gsmweb net iets te vaak niet. En krijg ik dan heel erg het gevoel dat deze bewust aantrekkelijk worden neergezet terwijl met zelf ook wel beter weet.
wist al dat je in de telecom werkte, heb je al in eerdere topics voorbij zien komen en vind sowieso de opmerking: je werkt zeker bij..... het slechtste argument wat veel mensen gebruiken als ze een antwoord krijgen wat ze niet willen horen.
Met betrekking tot T-mobile en gsmweb:
T-mobile leverde half januari binnen 3 weken, en dit is langzaam aan steeds minder geworden. Dit weet ik via mensen in mijn omgeving, en berichten van klanten op het forum van Tmobile (en dan ga ik er even van uit dat deze kloppen).
Dan vind ik het:
1. niet netjes en al helemaal niet professioneel van gsmweb om alle schuld van je af te schuiven. De klant gaat met jullie een overeenkomst aan en jullie dienen die uit te voeren, het proces wat daarachter zit is voor de klant niet van belang. Je geeft een levertijd aan, wordt die overschreden door wat voor reden dan ook: neem je verantwoordelijkheden, houd de klant op de hoogte en geef ook de keuze om te annuleren of niet. Nu zijn de voorwaarden zo opgesteld dat je als klant vast zit op het moment dat er is besteld. Daarnaast is excuses aanbieden 1 van de simpelste dingen om te doen, maar zelf nadat ik daarop wees zijn deze nog niet aangeboden
2. Kloppen de levertijden bij gsmweb net iets te vaak niet. En krijg ik dan heel erg het gevoel dat deze bewust aantrekkelijk worden neergezet terwijl met zelf ook wel beter weet.
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
Ik ben het helemaal eens dat gsmweb absoluut niet netjes handelt. Ik heb ook de mail gekregen die ze hebben verstuurd over de vertraging. Maar een excuuus, nee hoor. Ik heb meerdere maken met gsmweb gebeld en gevraagd naar de ingangsdatum van mijn abonnement. Die was volgens hun 17 februari en volgens tmobile 12 maart. De dames aan de telefoon zeiden mij letterlijk dat het niet kon dat als ik ingelogd was op tmobile.nl dat er stond dat mijn abonnement op 12 maart pas in was gegaan, terwijl het voor mijn neus stond. Als of ik achterlijk was? : 'ja mevrouw, het is toch echt niet waar.' Belachelijk!
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21
Re: GSMWEB.nl levering telefoon duurt veel te lang
En dan kreeg ik eindelijk vanmiddag, geheel onverwacht mijn telefoon. 6 weken en 6 dagen nadat ik deze had besteld. En op een manier verpakt dat ik eigenlijk bang was om hem uit te pakken omdat hij wel beschadigd moest zijn. Gelukkig is dat tot zover niet het geval.
Ging trouwens weer niet helemaal goed. Normaal gesproken krijg je de dag dat het product verstuurd wordt een bevestiging met track en trace. Zodat je weet dat de dag erna iemand voor de deur kan staan aan wie jij je telefoon dient te betalen. Natuurlijk niet gehad, en vandaar de verrassing. Was gelukkig net thuis en had het geld al contact klaarliggen, anders werd de telefoon gewoon weer meegenomen
@lonneke
ik zou als ik jou was ook om iets van compensatie vragen!
Ging trouwens weer niet helemaal goed. Normaal gesproken krijg je de dag dat het product verstuurd wordt een bevestiging met track en trace. Zodat je weet dat de dag erna iemand voor de deur kan staan aan wie jij je telefoon dient te betalen. Natuurlijk niet gehad, en vandaar de verrassing. Was gelukkig net thuis en had het geld al contact klaarliggen, anders werd de telefoon gewoon weer meegenomen
@lonneke
ik zou als ik jou was ook om iets van compensatie vragen!