ben dagen lang moe, vaker heb ik een super warme gevoel in de nek,rug
laatst nog steken gehad bij mijn armen, benen,
nu ook wel eens flinke steken in mijn hoofd, en niet een hoofdpijn...
ik vraag mij af of het dan niet erg is , kwa iets in mijn lichaam zit, of het zijn de zenuwen bij mijn nek of rug die gekneld zitten, het is niet fijn om je zo dagen te voelen, een half jaar terug had ik nog nergens last van, ik ben al bij de orthopaedie geweest, heb een bod scan gehad, ze zagen 2 dingen, 1 grote plek bij mijn nek en bij mijn schouders, ze zeiden, of het word een operatie of Fysiotherapeut, die zelfde dag na de uitslag gingen ze opnieuw foto's maken, een week later moest ik weer terug komen, ze wisten het nog steeds niet, nu word ik door verzonden naar de neuroloog, en dan, ze vonden het raar dat ik een brandig gevoel heb bij mijn gezicht, en dat soms mijn gezicht een klein beetje verlamt is, die *** hoofdpijn kwa heftige steken die zijn er ook wel eens, nu heb ik er geen last van echt raar, men zegt dat stress, ja hallo ik word meer gestrest van omdat het zo lang duurt, angst ja dat heeft elke persoon wel als ie denkt dat er wat is.....
zijn er mensen die deze klachten ook hebben bij hun gezicht?
laatst nog gewerkt en na het werk begon ik als een gek te trillen, de ene dag merk ik er niks van maar ik zeg je , je word er knetter gek van
vooral omdat ik nu ook merk dat mijn benen soms erg trillen, als ik zit en doe mijn benen een keer een beetje omhoog dat begint het echt te trillen, zo irritant