UPDATE
Vorige week Donderdag maar weer naar UPC gebeld omdat Dhr. .... niet reageerde op mijn mail.
Aangezien Dhr. .... weer in zijn oude patroon is vervallen van afspraken niet nakomen heb ik naar een andere medewerker van Special Care gevraagd.
Ik heb aan deze Mw. uitgelegd dat ik vind dat Dhr. .... niet genoeg zijn best doet om mij van dienst te zijn. (niet terug bellen enzo.)
Omdat het haar collega was vond ze het lastig om ertussen te zitten maar zij zou contact opnemen met Dhr. .... om te vragen wat er was.
Dhr. .... zou mij die dag nog terugbellen en als hij dat niet zou doen zou Mw. mij bellen.
Ja hoor net 10 min. later gaat de telefoon, privénummer, UPC dus.
Dhr. .... had van zijn collega vernomen dat ik niet tevreden was. Duidelijk.
Na veel moeite en niet te ontkennen gebeurtenissen moest hij wel toegeven dat ik gelijk had.
Maar ja, wat verwacht ik dan wel niet van Special Care.
1) Dat UPC eindelijk eens echt gaat luisteren naar mijn klachten. (niet zoals de technische afdeling)
2) Dat UPC moeite voor de klant doet, klant is koning (in alle redelijkheid).
3) Dat UPC afspraken die ze maken nakomen.
Hij was het er wel mee eens dat ik dit inderdaad kan verwachten van Special Care.
Hij heeft aandachtig naar mij geluisterd en was inderdaad serieus met mij bezig.
Omdat ik deze maand nog steeds klachten heb wil ik korting op mijn abonnement.
Waarom zou ik betalen voor iets dat niet werkt?
Dit moest hij natuurlijk met zijn manager bespreken en hij zou mij terugbellen.
's Avonds gaat de telefoon, ja hoor, Dhr. .... , hij
kan toch terugbellen..
Zijn manager heeft hij niet kunnen spreken daarom zal hij mij een andere keer terug bellen.
Wanneer zou ik u terug kunnen bellen...? Bel Dinsdag maar..
Hoelaat wilt u dat ik bel...? Maakt niet uit, zeg maar..
11.00 uur?? Ja is goed, 11.00 uur..
Het is nu Dinsdag 14.08 uur en je raadt het al...
Dhr. .... heeft nog niet gebeld...
Waarom spreekt hij dan 11.00 uur af????
Als hij vandaag niet meer belt dan wil ik echt een ander contactpersoon!