Issue: op 28 XII 2010 Digitenne insteekkaart gekocht (~70 €) -> werkte niet ->3 dagen later de kaart teruggestuurd.
Sindsdien talloze keren gebeld (die gasten lachen je uit!! Heb er opnames van gemaakt), meerdere brieven+mails. Absoluut NIETS kon me helpen om mijn geld terug te krijgen of überhaupt een bevestiging dat mijn klacht in behandeling is..
Vraag:
Iemand met soortgelijke nare ervaringen?
Hoe werd dat opgelost?
thanX!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] juridische stappen tegen de Digitenne helpdesk?
Re: juridische stappen tegen de Digitenne helpdesk?
Hoezo gekocht? dat krijg je erbij bij digitenne.
Ik heb zelf ook twee Conax modules oftewel insteekkaarten voor Digitenne in gebruik. Installeren was eenvoudig, de werking ervan is uitstekend. De contacten die ik met de Digitenne helpdesk heb gehad, overigens ten behoeve van anderen, zijn altijd keurig verlopen.
Heb je de module niet eerst aangeboden bij de winkel waar je deze gekocht had? Natuurlijk, de module kan defect zijn, maar veel vaker ligt de oorzaak elders. Denk aan een matige veldsterkte van de zender, een instelling in het menu van de televisie, of soms iets triviaals als de manier waarop de smartcard in de module is geschoven.
Heb je de module niet eerst aangeboden bij de winkel waar je deze gekocht had? Natuurlijk, de module kan defect zijn, maar veel vaker ligt de oorzaak elders. Denk aan een matige veldsterkte van de zender, een instelling in het menu van de televisie, of soms iets triviaals als de manier waarop de smartcard in de module is geschoven.
Ik gebruik al jaren het 'oude' Digitenne kastje, die weleens storing heeft/toont.
Sinds ik nieuwere TV model heb, wou ik weg van dat kastje en dus de insteekkaart aangeschaft, met alle (nare) gevolgen van dien....
Sinds ik nieuwere TV model heb, wou ik weg van dat kastje en dus de insteekkaart aangeschaft, met alle (nare) gevolgen van dien....
-
heb je rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik die inschakelen
Heb een 'klacht' ingediend via: http://www.klachtenoplossing.nl. Het is ff afwachten..Pareltje31 schreef:heb je rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik die inschakelen
Ik heb sinds kort ook een insteekkaart en heb ook wat problemen gehad om dat ding werkende te krijgen.
Bij mij lag het aan de antenne ingang van mijn TV, deze gaf geen spanning aan de Digitenne antenne af waardoor er dus geen ontvangst was.
Daarom mijn vraag: als je de Digitenne antenne in je antenne ingang van je TV stopt, gaat het lampje van de antenne dan branden?
Bij mij lag het aan de antenne ingang van mijn TV, deze gaf geen spanning aan de Digitenne antenne af waardoor er dus geen ontvangst was.
Daarom mijn vraag: als je de Digitenne antenne in je antenne ingang van je TV stopt, gaat het lampje van de antenne dan branden?
Kan je de opnames ergens op internet zetten? Ben toch wel benieuwd naar dat uitlachen.zof schreef:Issue: op 28 XII 2010 Digitenne insteekkaart gekocht (~70 €) -> werkte niet ->3 dagen later de kaart teruggestuurd.
Sindsdien talloze keren gebeld (die gasten lachen je uit!! Heb er opnames van gemaakt), meerdere brieven+mails. Absoluut NIETS kon me helpen om mijn geld terug te krijgen of überhaupt een bevestiging dat mijn klacht in behandeling is..
Vraag:
Iemand met soortgelijke nare ervaringen?
Hoe werd dat opgelost?
thanX!