LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is dat het goeie adres???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
keesje
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 jan 2004 16:14

Is dat het goeie adres???

Ongelezen bericht door keesje »

Hallo
Ik heb een brief gestuurd naar;Dexia Bank nederland N.V
T.a.v de directie
postbus 808
1000 AV Amsterdam
Is het adres goed want het is al een week geleden en nog niets gehoord heb hem wel aangetekend en met ontvang bevesteging gestuurd,weet iemand er meer over......

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: Is dat het goeie adres???

Ongelezen bericht door dv »

het adres klopt als een bus, gewoon blijven wachten, de ontvangstbevestiging komt vanzelf

m vr gr dv

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Is dat het goeie adres???

Ongelezen bericht door JH »

Ga er gerust vanuit dat de reacties op brieven van dexia uit niet snel afgehandeld worden. Het uitschot meent immers boven de wet te staan en overtreedt alle vormen van klantvriendelijk handelen. Na enkele weken krijg je uiteindelijk een reactie met daarin de mededeling dat zij zich verexcuseren voor de trage afhandeling. Ach je kunt het ze niet kwalijk nemen, zowel directie als personeel zijn nu niet bepaald begaan met anderen vandaar de kwaliteit waarmee zij hun werk doen. :twisted:

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: Is dat het goeie adres???

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Keesje,
ik heb een iets ander adres, maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit.

Na enige tijd krijg je deze reactie:

Geachte..............

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw schrijven d.d..........
Door de groete drukte zal beantwoording van dit schrijven helaas enige tijd in beslag nemen. Wij vertrouwen op uw begrip hiervoor.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd.

Met vriendelijk groet...........



In de laatste 2 zinnen staat 2 keer vertrouwen. Dexia heeft kennelijk nog veel vertrouwen. Ik al lang niet meer !!

Overigens waren dit soort brieven het laatste wat ik gehoord en gezien heb van Dexia

Groet Dirk-1

keesje
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 jan 2004 16:14

Re: Is dat het goeie adres???

Ongelezen bericht door keesje »

Bedank iedereen voor het antwoord.
Nu kan ik ze helemaal gek maken,als ze dat al niet zijn met mooie brieven. :lol:

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Is dat het goeie adres???

Ongelezen bericht door JL »

Is het adres goed want het is al een week geleden en nog niets gehoord heb hem wel aangetekend en met ontvang bevesteging gestuurd,weet iemand er meer over......
Keesje toch je kan ze nu helemaal gek maken :?: :roll: Je raakt al in paniek als je na een week geen antwoord krijgt. :shock:

Het wordt tijd dat Keesje gauw een grote KEES wordt. Dexia wordt niet bang van Keesje hopelijk wel voor KEES.

Succes hé :D :o :wink:

Gesloten