LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Site van PayBack getroffen door een virus ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
pallu

Site van PayBack getroffen door een virus ?

Ongelezen bericht door pallu »

De site van PayBack is uit de lucht.
:oops:
Hoi jaap,

De provider waar de webpagina staat is niet te bereiken.

Hoogstwaarschijnlijk behoort ladot tot de doelen waar het mydoom virus een ping of deaht naar stuurt op 1 februari

Groet Pieter

Pieter
Contacteer:

Re: Site van PayBack getroffen door een virus ?

Ongelezen bericht door Pieter »

Site is weer in de lucht.

Even met provider contact gehad.

Mvg Pieter

Harry 12

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Hallo gedupeerde beleggers

Op het moment zijn er 13 brochures/folders aanwezig die u kunt downloaden.
Links naar diverse andere sites met informatie voor gedupeerde beleggers, chatten mogelijk met andere gedupeerde beleggers,
alle uitspraken van rechtzaken die op dit moment zijn geweest.
Links naar advocaten (kantoren) die belangen behartigen van
gedupeerde beleggers.
Verder achtergrond informatie en ingezonden stukken.
Ik ben nog op zoek naar andere brochures/folders die uit
gekomen zijn maar nog niet op de site staan.
Advocaten(kantoren) kunnen zich melden via E-mail om ook een
een link naar hun site te krijgen,mits ze belangen behartigen voor gedupeerde beleggers.
Het adres is www.freewebs.com/gedupeerd
voor vragen,ideen of suggesties via [email protected]

Ik probeer de site zo actueel mogelijk te houden maar dan kan alleen
met uw hulp en inzet.

Vrgr Sa

PIET
Starting Member

Netherlands
27 Posts
Posted - 01/31/2004 : 20:21:27
--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Sa,

Leuk dat je het wiel opnieuw probeert uit te vinden.

Links naar andere sites staan al van af het begin op de PAYBACK site.
Wij hebben vanaf het begin een forum waar vragen gesteld kunnen worden en mededelingen gezet kunnen worden.

Over de advocatenkantoren maak ik mij een beetje boos.
een paar van deze kantoren komen bij mij vandaan.
Ik heb de afgelopen maanden meer als honderd advocaten en advocatenkantoren benaderd met als resultaat zo'n 40 tal advocaten kantoren die dexia zaken behandelen en ook met toevoeging werken, het zelfde geld voor het Aegon Vliegwiel.
Ik heb regelmatig persoonlijk contact met deze kantoren en dagelijks contact met advocaten. Afgelopen woensdag was er een bijeenkomst met 11 kantoren waar wij ook een uitnodiging voor hebben gehad en er ook zijn geweest. Dit was een goed gesprek en er zijn goede afspraken gemaakt voor de hulp aan gedupeerden.Ik heb goede contacten gelegd met de 5 Raden voor Rechtsbijstand, de Orde's van Advocaten, Bureaus voor Rechtshulp, Consumentenbond, Stichting de Ombudsman, Consument & Geldzaken, Vermogensmonitor en als een van de weinige contact met de Stichting Leaseverlies en Eegalease.
En jij komt hier fijntjes op het forum vertellen dat jij ook zoiets aan het opzetten ben met advocatenkantoren.

Ik heb jou niet gezien bij de gesprekken die wij hebben gehad bij de politieke partijen, de CGA, de media enz.

Ik heb jou ook niet gezien bij de demonstraties die wij hebben georganiseerd.
Ik heb jou ook niet gezien bij de kamerdebatten die er geweest zijn.

dexia zal wel blij zijn dat er afsplitsingen dreigen in de gelederen van de gedupeerden.
Sa,waarom wordt je geen lid van PAYBACK en probeer zo SAMEN de vijand te verslaan, wij hebben zo'n actief iemand als jij hard nodig!
Nu creeer je alleen een splitsing door mensen op het PAYBACK forum te vragen met hun hulp en inzet jouw site actueel te houden!

De gedupeerden hebben al een site EN een vereniging die zich inzet voor de belangen van alle aandelenlease gedupeerden:

PAYBACK.!!

Samen met het forum van RADAR zijn wij een machtig wapen tegen de aanbieders en tussenpersonen

Ik zal eindigen met waar ik mee begon:
Waarom wil je het wiel weer gaan uitvinden?

We moeten gezamelijk optreden en één front vormen
Samen staan we sterk.

Groeten,
Piet

pallu
Starting Member

Netherlands
12 Posts
Posted - 01/31/2004 : 21:20:03
Inderdaad heeft het virus toegeslagen. Niet doen mannen.

Samen staan we sterk.
Piet

Nu moet ik tot mijn spijt zien dat ook jij het niet kan inzien dat het blijkbaar voor velen het belangrijk is dat er meer informatie beschikbaar is voor gedupeerde dan datgene wat zij kunnen vinden op de door jouw genoemde website's.
En de door Sa genoemde advocaten komen allen van mijn hand deze heb ik via Google gevonden en via ander gedupeerden verkregen.
Ik vind dat je niet zo moeilijk moet doen of gaat het bij jouw dan alleen maar om de lidmaatschapgelden die je binnen krijgt laat anderen de vrijheid om te doen wat zij denken te moeten doen
en hou het gezellig en niet tegen elkaar maar met elkaar staan we sterk.
alle beetjes helpen die leden komen toch wel zo laat de stand van zaken tenminste zien.
En velen zoals ik steunen PB ondanks dat zij niets voor ons persoonlijk kunnen doen.

Jaap

mm

Ongelezen bericht door mm »

Harry 12,

Als je een qoute plaats van een topic. Doe dat in zijn geheel. en niet maar een gedeelte zodat het uit zijn verband getrokken wordt.
omdat jij het nalaat plaats ik deze wel.
Posted - 01/31/2004 : 23:24:39
--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Jaap,

Het gaat me ook niet om die ene advocaat maar meer om het grote geheel.
Wij hebben b.v. de uitspraken van diverse zaken op onze site staan.
Sa ook, misschien is dit wel dubbel werk en is het voldoende om naar elkaar te verwijzen.
Wat ik belangrijk vindt is samenwerken, alleen is maar alleen. dat zal je zelf ook wel eens ervaren hebben.
Als we onze krachten bundelen kunnen we veel.
Het probleem is dat er niet zoveel zijn die hun nek uitsteken, jij weet ook wel wie dit zijn.
Juist die paar mensen moeten elkaar steunen en aanvullen.
We moeten contact houden en elkaar op de hoogte houden van de ontwikkelingen en daar op reageren.
Ik heb veel waardering zoals Sa bezig is, dit kost veel tijd en energie en hij doet het niet voor zichzelf.

Over lidmaatschapsgelden.
dit is heel belangrijk.
Als ik zie wat ik zelf heb betaald en wat de vereniging heeft betaald om een goede basis te leggen om de gedupeerden het beste te helpen, dan praat ik niet over honderden euro's.
Ik zal één recent voorbeeld noemen.
Afgelopen week ben ik met Jan Neefs naar een bijeenkomst geweest met een aantal advocatenkantoren. Een van de dingen die besproken zijn is de eegalease situatie. Een van de dingen die we bereikt hebben is dat er nu 10 kantoren in Nederland zijn waar we korting kunnen krijgen voor deze groep. Binnenkort vertellen we iedereen wel hoe en wat. Zonder gelden was dit niet mogelijk geweest.
Je wilt niet weten hoeveel km's ik het afgelopen jaar heb gereden.
De telefoon werd regelmatig warm in mijn handen.
Als we maar een fractie van het geld zouden hebben zoals Leaseverlies heeft, zouden we Nederland op z'n kop kunnen zetten.
daarom is samenwerking én leden zo belangrijk.
Ik heb Sa al een mailtje gestuurd om eens te contacten.

Wat dat betreft heeft Bezoeker gelijk, af en toe val ik wel eens uit maar de bedoeling is goed.
Behalve natuurlijk mijn uitvallen tegen dexia en aanverwant tuig, hierin moet ik mij nog inhouden en niet zeggen wat ik denk.

Jaap, het komt goed, ik heb er alle vertrouwen in.

Groeten,
Piet

Harry 12

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Ik had dat laatste over het hoofd gezien Marylin Monroe :oops: :oops:

pallu

Ongelezen bericht door pallu »

mijn antwoord is te lezen op het forum van Payback

Henriëtte

Ongelezen bericht door Henriëtte »

Zal wel interessant zijn ???? Sorry hoor maar ik vind je een beetje zielig worden.

Website neem eens een standpunt in.

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Dit topic lezende moet het mij van het hart dat ik het verre van correct vindt om persoonlijke e-mail correspondentie in here te posten.

Met klem zou ik dan ook TS willen verzoeken zijn prive e-mail correspondentie, prive te houden. Al was het maar alleen om zoals in dit topic ten overvloede vermeld is, de opponenten niet wijzer te maken als noodzakelijk. Heers en verdeel is tenslotte al hun tactiek zo is gebleken.

Tot slot merk ik nog wel op dat ik het iniatief van SA/Pallu wel kan waarderen, dat staat hier dus los van, waarvan akte!

Mazzeltov;

Ralph*Samen sterk*

Gesloten