Ik heb verder nooit een serieus of enstig gesprek gehad, en ook geen officiele waarschuwing of iets in die richting. 1 keer aan de telefoon een beetje discussie gehad daarover (over het ziekmelden), maar eenmaal op werk verder niets meer over gehoord.
De beweringen van de werkgever lijken mij ook geheel ongegrond, en kloppen voor geen kant. Ik zal ook even moeten afwachten wat er daadwerkelijk in me ontslagbrief staat, die heb ik tot op heden nog steeds niet gezien, maar er werd vanochtend verteld dat deze snel volgt. Ik zal uiteindelijk hier m'n conclussie's wel uit kunnen trekken denk.
1. Ben ik het ook wel mee eens, maar ze gingen akkoord met een sms, aangezien ze daar zelf op gereageert hebben. Tevens doen meerdere werknemers dit, en de reden waarom ik het deed, is omdat ze anders zo verschrikkelijk lopen te ouwehoeren daarover. Het is tevens de eerste keer dat ik me via een sms heb ziekgemeld.
2. Klopt, leek me verder ook nie zo van belang, aangezien ik over 2 weken weg zou zijn, en die verschrikkelijke discussie's met hun wil vermijden.
3. Klopt, maar lijkt me geen reden tot ontslag op staande voet ivm werkweigering.
4. Vind dat persoonlijk ook niet met elkaar te vergelijken.
5. Wat wil je hiermee zeggen?