altijd gedaan door een bevriende belastingconsulent.De toeslagen werden gedeeltelijk op mijn rekening gestort,de hypotheekrenteaftrek op de zijne.
In 2009 kregen we ineens een belastingaanslag v rond de 2000 euro voor het jaar 2004.Wij hebben alle middelen getracht om erachter te komen waar de aanslag nu van was en hoe het fout kon zijn gegaan.Niemand kon ons iets vertellen,zelfs de vakbond niet. Afijn belastingdienst kennende,die procederen door dus wij hebben betaald.In 2010 kregen we weer een aanslag v rond de 2200 euro.betalingsregeling getroffen en in nov was deze afbetaald.In dec..kun je wel raden..weer een aanslag van 2500 euro.De belastingdienst wou geen betalingsregelingtreffen omdat het laatste termijn vd vorige aanslag te laat was betaald en wij zijn dus bij deze bestempeld als laconiek :O.
Met de constante bedreigingen waren we erg angstig en zwaar in de put.
gelukkig is de werkgever van mijn ex zo lief geweest om ons te willen helpen en heeft de aanslag betaald(lening).pfieuuww zou je zeggen.
En wat denk je? 2 maanden geleden weer een nwe aanslag v 2007! Weer 2200 euro! Betalingsregeling aangevraagt,afgewezen.Weer tegenin gegaan en duidelijk gezegt dat wij pas een lening hadden voor de vorige aanslag te betalen en we nu moeilijk ineens binnen zo een bedrag weer kunnen betalen zo snel!
vandaag officieel bericht dat het is afgewezen.vanwege laconiek zijn en ze konden zien dat wij weleens schuldeisers netjes betaalden en de belastingdienst als eerste moest komen..->Ja nogal wiedes denk ik dan,die änderen" in het verleden schikten wel een betalingsregeling..dit is 2200 euro.En hoezo,ze weten alles vd afgelopen jaren dus

Mijn vraag is dus wat nu? Ik dacht dat het wel logisch zou zijn dat een gewone burger niet ineens zo'n bedrag kon betalen? En dat ons goed gedrag wel beloond zou worden ipv afgestraft?! Ik zou niet meer weten hoe nu verder?