Er is al genoeg over gezegd, maar helaas moeten wij constateren dat 2 weken na het versturen van een defecte Iphone, T-mobile zijn klanten gewoon oplicht.
Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden door de medewerkers van T-mobile met de mededeling dat men geen status indicatie kan aangeven wanneer het toestel ooit nog retour komt. En als het te heet wordt onder de medewerker (Robert van de Einde) zijn voeten, wordt spontaan het gesprek verbroken.
Eerst moet je zelf maar uitvinden hoe je de reparatie kunt volgen bij de service partner van T-Mobile Dynafix.
Als je dat is gelukt kom je er na een week achter dat deze het toestel weer hebben doorgestuurd naar de reparatie afdeling.
Wanneer je dan voor een status update belt met T-Mobile kan men niets mededelen.
Wel onbeschoft de klant te woord staan, daar zijn ze goed in bij T-mobile.
Vervolgens wordt er excusses door een collega aangeboden, met 50% korting als compenstatie.
Mooi zou je denken maar na 2 weken helaas niets vernomen en geen korting op de rekening. Navraag leert dan dat er NIETS over korting in het systeem staat. Dan maar weer een verzoek of desbetreffende persoon terug kan bellen. Natuurlijk gebeurd dit niet.
Dan maar weer bellen met T-Mobile, Robert van den Einde, deze kan en wil niets doen. Hij kan geen status geven wanneer het toestel retour komt (ook niet na 1 jaar) en de Manager krijg je niet te spreken omdat Robert van de Einde vind dat deze ook geen status kan geven, goedenavond (Opgehangen).
Onbeschofte oplichters zij u?
En ze dachten natuurlijk dat het niet erger kon als bij Joep van het Hek...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile reparatie
Re: T-Mobile reparatie
Orgineel zeg "Joep van het hek...."
-
T-Mobile Webcare
Beste gearjunkie,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden?
In het onderwerp 't.a.v. Richard' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden?
In het onderwerp 't.a.v. Richard' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
-
gearjunkie
Allemaal erg leuk die Webcare bla bla, maar zorg nou eens eerst de jullie gewoon de klanten aan de telefoon met respect behandellen. Dan is die webcare onzin overbodig.T-Mobile Webcare schreef:Beste gearjunkie,
Richard
T-Mobile Webcare
Dus hou die korting toezegging maar, mijn jurist regelt de rest met het toestel, en inmiddels zijn we al een groot offensief gestart zoveel mogelijk klanten te overtuigen dat ze weg gaan bij T-Mobile.