| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MEDIONTALK ALDITALK
MEDIONTALK ALDITALK
Heb sinds 4 weken een pripayt mobile telefoon van ALDITALK en ik verzoek een ieder op te passen voor het belgedrag tegoed. De provider van Alditalk berekent ruim 1 euro per minuut, terwijl de tarieven slechts € 0,13 eurocent per minuut zijn voor het bellen naar een andere provider dan Alditalk (mediontalk) Ik moest laatst € 3,03 betalen voor slechts 2 minuten en negenentwintig seconden bellen bij Alditalk (medionTalk). Ik verzoek alle Mediontalk gebruikers hun beltegoed na te kijken na elk telefoongesprek wat ze gevoerd hebben. Dit is dan ook niet de eerste keer dat ik geconfronteerd wordt met te hoge in rekening gebrachte telefoonkosten. Dit is dan ook pure diefstal van het beltegoed. Het is dan ook te gek voor woorden, dat ik na elk telefoontje mijn beltegoed moet noteren doormiddel van tijdnotatie te moeten schrijven. Zelfs na een klacht aan de klantenservice van Mediontalk blijven ze gewoonweg doorgaan met het plegen van diefstal van je beltegoed. Ik verzoek Tros RADAR hiervan dan ook notie van te willen nemen. En verzoek ik alle alditalk gebruiker melding te maken van dit ongeoorloofde gedrag van Mediontalk. mvg. Willem Janssen 
-
Lief-meisje
Re: MEDIONTALK ALDITALK
Heb je wel goed gekeken dan? Ik heb al zolang aldi talk bestaat die provider, en ik heb er geen klachten over. Voor mensen die ik bel die ook aldi talk hebben betaal ik 4 cent per minuut, voor mensen die ik bel met een andere provider betaal ik 14 cent en voor smsjes ook 4 cent. Ik ben heel erg tevreden, ik bel heel regelmatig en ik heb maar 20 euro beltegoed per maand nodig 
Met referte aan je reactie aldi talk: ik houdt inderdaad bij elk telefoongesprek statistisch de tijdnotatie bij dat ik gebeld heb, het bel tegoed voor dat ik bel, het beltegoed nadat ik gebeld heb, het telefoonnummer waar ik naar toe bel. Als je je dit aanwendt dan kom ik tot de conclusie dat er teveel wordt afgeschreven door de provider van aldi talk. De provider van aldi talk is KPN. Een beltegoed van € 10,25 min € 7,22 wordt € 3.03 euro per twee minuut 30 seconden.
AldiTalk (Medion) rekent inderdaad te veel af. Dus opletten!
Per toeval viel mij op dat er voor een sms van Nederland naar Duitsland 0,29 EUR in plaats van 0,09 EUR berekend werd. Ik vroeg Medion om uitleg en ontving een mailtje waar zij hun excuses aanboden en het teveel betaalde bedrag terug stortten.
Vandaag stuurde ik weer een sms naar Duitsland (en checkte van te voren het beltegoed) en wat blijkt: Ja, er werden weer 0,29 EUR berekend!
Het is toch absoluut onacceptabel dat ik nu iedere keer moet uitrekenen hoeveel een telefoontje of een sms moet kosten en wat Medion daadwerkelijk berekent.
Wat Medion hier doet, is gewoonweg bedrog en het stelen van geld van hun klanten.
Per toeval viel mij op dat er voor een sms van Nederland naar Duitsland 0,29 EUR in plaats van 0,09 EUR berekend werd. Ik vroeg Medion om uitleg en ontving een mailtje waar zij hun excuses aanboden en het teveel betaalde bedrag terug stortten.
Vandaag stuurde ik weer een sms naar Duitsland (en checkte van te voren het beltegoed) en wat blijkt: Ja, er werden weer 0,29 EUR berekend!
Het is toch absoluut onacceptabel dat ik nu iedere keer moet uitrekenen hoeveel een telefoontje of een sms moet kosten en wat Medion daadwerkelijk berekent.
Wat Medion hier doet, is gewoonweg bedrog en het stelen van geld van hun klanten.