Geachte dames en heren,
Ik verdien +/- 3000 per jaar en teer daarnaast een beetje op studiefinanciering.
Daarom heb ik bij de Regionale Belasting Groep van de mogelijkheid gebruikt gemaakt een verzoek in te dienen tot kwijtschelding van de aanslag.
Aan dit verzoek moest ik +/- 10 bijlagen toevoegen.
Nu (22 maart) krijg ik een afwijzinkje in de bus waarop enkel staat:
"U bezit een positief banksaldo waardoor u voldoende middelen hebt om de aanslag te betalen."
Ach ach ach.
Hadden ze op het verzoekformulier niet even kunnen aangeven dat een positief saldo een afwijzing op zal leveren!?
In een eerdere brief gaven ze namelijk aan het nogal druk te hebben met verzoeken.
Een hoop mensen had een hoop tijd kunnen worden bespaard.
En waar waren eigenlijk, naast mijn bankafschrift, al die andere bijlagen voor nodig?
En als iemand in mijn financiële positie al niet voor kwijtschelding in aanmerking komt, wie dan wel?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwijtschelding Waterschapsbelasting Regionale BelastingGroep
Re: Kwijtschelding Waterschapsbelasting Regionale BelastingGroep
mogen ze de naam belasting wel in hun naam gebruiken
dacht dat dat alleen voor de belasting dienst was voor behouden
zou eens informeren bij de belastingdienst
dacht dat dat alleen voor de belasting dienst was voor behouden
zou eens informeren bij de belastingdienst
-
Re: Kwijtschelding Waterschapsbelasting Regionale BelastingGroep
staat er nog steeds geld op de bankrekening?
nadat alle maandrekeningen betaald zijn staat er meestal weinig of niets op de rekening. maak bezwaar tegen de afwijzing en stuur de afschrift mee, waar geen of zeer weinig op staat.
dora
nadat alle maandrekeningen betaald zijn staat er meestal weinig of niets op de rekening. maak bezwaar tegen de afwijzing en stuur de afschrift mee, waar geen of zeer weinig op staat.
dora