LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ruudkoopmans

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door ruudkoopmans »

goede avond

laat u niet in de maling nemen en van de wijs afbrengen

het pc4everyone bedrijf kan best heel goed functioneren als men de afspraken nakomt

maar laat mensen wachten en in het ongewisse

komt op deze manier niets van terecht

we hebben het helaas zelfs aan de hand gehad,

lang wachten afspraken niet nakomen,

jammer, [belediging verwijderd door de Moderator]

pc4 herstel jezelf, zet er een nieuw management op, gooi kneuzen eruit en er komt zeker wat van,

het beste

Alex400

Ongelezen bericht door Alex400 »

Het is de laatste tijd vrij stil rond om Pc4everyone, heeft iedereen zijn of haar geld al terug gehad? De site is nog steeds online, dus ze zijn nog steeds in business...

niksnut

Ongelezen bericht door niksnut »

idd
een beetje feedback is zeker welkom :D

stefw

Ongelezen bericht door stefw »

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug.... Ik stuur ze vandaag de laatste sommering.

Veuvje

Ongelezen bericht door Veuvje »

Ik wilde het ook even opnemen voor PC4everyone!

Ik heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag een computer van hun gekregen, ondertussen doet hij het nog steeds en heb ik er echt nog noiit problemen mee gehad!

Het zijn natuurlijk altijd alleen maar de slechte verhalen hier en dat is jammer want mijn ervaring is er mee dat ik het zeker nog eens zou doen en het andere mensen zelfs aanraad om hier een pc aan te schaffen!

Foija

Ongelezen bericht door Foija »

nou ik zou toch maar een keertje goed nadenken voor je er nog iets neemt! hoor het teveel om me heen ook dat ze slechte ervaringen hebben. ik ben superblij dat ik mijn geld uiteindelijk terug heb gehad want heb er toch heel wat nachten van wakker gelegen!
dus voor mij NOOOOOOOOOIT meer bij hen!

miradepira

Ongelezen bericht door miradepira »

Ja hallo,

Ook ik heb me laten belazeren door deze ongelooflijke toestanden.

[laster/smaad verwijderd door de Moderator]

Enfin, ik ga maar het stappenplan van Alex400 volgen, de wettelijke termijn terugbetaling is al 2 weken overschreden.

Zucht.

Foija

Ongelezen bericht door Foija »

mijn vader heeft vorige week ook zijn geld teruggekregen van Pc4Everyone, eindelijk na lang wachten ook

QKP

Ongelezen bericht door QKP »

Zucht.

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Het is ruim 4,5 maand geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst (als jullie meekijken PC4Everyone, dit is mijn ordernummer: # 100003152). In december geannuleerd na talrijke uitstelmailtjes ("we willen u niet aan het lijntje houden, maar....")

Inmiddels alle stappen ondernomen, behalve aangifte bij lokaal politiebureau (wél via mijnpolitie.nl).

Nooit een uitleg gehad of excuses. Ik moet allerlei verhalen via de media vernemen. Ook op mijn aangetekende brief en mijn laatste mail is nooit gereageerd. Totaal waardeloze bedrijfsvoering. Het allerslechtste wat ik OOIT heb meegemaakt. En ik bestel regelmatig via internet.

Moet ik nu echt een advocaat of deurwaarder in de hand gaan nemen? Dwingt PC4Everyone me nou echt om dit te doen?

Ik ga morgen dan maar aangifte doen wegens oplichting.

Het is lente, maar dit bedrijf maakt me verschrikkelijk chagrijnig.

Jennissen

Ongelezen bericht door Jennissen »

Waardeloos bedrijf. Levert niet het bestelde produkt, levert veel te laat en betaalt niet terug nadat de verkeerde laptop teruggestuurd is. In oktober 2010 besteld, nu nog steeds geen geld retour ontvangen. Ook ik heb de hulp van MultiSafepay ingeroepen. Mijn ordernummer was 100002333. Daarnaast overweeg ik om een incassoburo in te schakelen en aangifte te doen, [belediging verwijderd door de Moderator]

meindert

Ongelezen bericht door meindert »

ik heb ook mijn geld nog niet terug.
multisafepay is er mee bezig.
ga ze binnenkort maar eens mailen voor een update wat betreft de stand van zaken.
heb er wel goede hoop op dat zij iets voor ons kunnen doen.

Alex400

Ongelezen bericht door Alex400 »

Een beetje aangepast. Je kan namelijk als je eerder stappen hebt gevolgd ook faillisement aanvragen.

Stappenplan.

Volg altijd de normale procedure om je geld proberen terug
te krijgen dus:

1. Stuur 2 herinneringen binnen de 30 dagen dat ze je geld vasthouden.
2. Als de herinneringen verstuurd zijn en de 30 dagen zijn verstreken stuur een in gebreke stelling. Betaal termijn moet 5 werkdagen zijn. Stuur dit AANGETEKEND op per post en stuur een email met dezelfde tekst.

Als ze niet reageren

3. Doe aangifte bij http://www.mijnpolitie.nl
(inloggen met digiid)

4. Doe aangifte bij lokaal politie bureau
als je dat hebt gedaan, publiceer aub aangifte nummer
hier op het forum

5. Geef uw klacht door via MultiSafePay:
http://www.multisafepay.com/Contact/Mul ... enten.html
Zoek via internet bankieren uw transactie op en geef duidelijk uw klacht aan dit bedrijf.
MultiSafePay is al beraden op stappen. Mensen die bestelling gedaan hebben voor
22 februari hebben geluk en kunnen sowieso bij MultiSafePay terrecht!

6. Geef ook een klacht door aan de Consumentenautoriteit
indien de terugbetaling niet volgens de wet "koop op afstand" binnen 30 dagen is voldaan. Ook hier geldt, klacht neerleggen helpt wel degelijk
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

7.Als laatste redmiddel kan je faillisement aanvragen samen met een andere schuldeiser. Zorg wel dat je de officiele procedure volgt. Beste is om een jurist om advies te vragen of via de Jurofoon of een jurist via rechtsbijstand.

Tip:

Als je rechtsbijstand hebt start via hun een procedure op.
Via (gerechts)deurwaarder is ook mogelijk of via advocaat, maar bij
faillisement draai je op voor de kosten. Via rechtsbijstand dus niet

Bij faillisement van PC4everyone (wat ik absoluut niet hoop voor alle betrokenen)
direct wenden tot curator.

Tis weer bijzonder

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Alex400 schreef:Stuur dit AANGETEKEND op per post en stuur een email met dezelfde tekst.
Beter is: 1 brief "met handtekening van ontvangst retour" (is ook aangetekend, maar met een extraatje), en 1 gelijktijdig met dezelfde tekst per gewone post.

Ook al neemt een geadresseerde de aangetekende niet aan, een eventuele rechtbank accepteert dat in het algemeen als zijnde 'het bericht moet de geadresseerde bereikt hebben'.
Daarnaast mag een email natuurlijk óók nog.
Driemaal is scheepsrecht.

Jojanne

Ongelezen bericht door Jojanne »

Wij hebben in december een laptop besteld via PC4Everyone. In januari hebben wij deze aankoop geannuleerd. Wij hebben zwart op wit gekregen dat wij ons geld binnen 30 dagen teruggestort zouden krijgen. Dat is nog steeds niet gebeurd. Laatst kwamen we erachter dat ze zelf ons bankrekening nummer nog niet hadden! Inmiddels hebben wij contact opgenomen met de Rijdende Rechter. Wij zijn nog steeds bezig met bellen en mailen, maar we komen geen stap verder.

SAblomsma

Ongelezen bericht door SAblomsma »

Hallo allemaal, tot nu toe heb ik het forum altijd 'onder de radar' meegelezen, want ik ben ook gedupeerd door pc4everyone, maar ik vond het even tijd om aan de bel te trekken. Ik had medio november vorig jaar een macbook besteld, zoals zovelen, in januari geannuleerd maar nog steeds mijn geld niet gezien, ondanks meerdere mails, deelname aan consumentenpanels, mails naar multisafepay en de consumentenautoriteit.

En het heeft me nog niks vooruit geholpen... :(

Ik besloot vandaag maar weer eens naar pc4everyone te bellen, en daar kreeg ik een ingesproken bericht te horen dat pc4everyone per 29 maart is opgehouden te bestaan!!!!!! :shock: En ze bedankten hun klanten voor het vertrouwen..... das een zure appel....
Wat kunnen we nog doen? Zo gauw ik kan zal ik contact opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering, maar ik weet niet of dat nog iets uitmaakt. Ik weet dus ook niet of ze gewoon ophouden en hun pensioen gaan vieren op een warm eiland met ons geld, of dat ze daadwerkelijk failliet zijn, dat werd niet gezegd...

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Even op aanvulling op bovenstaand bericht: Het is weer kenmerkend (voor oplichters) dat de site gewoon in de lucht blijft................... http://www.pc4everyone.nl/thuis/

Verder vind ik het vreemd dat er mensen zijn die in november en zelfs nog in december (of nog later?) gewoon bestellen, terwijl het bedrijf al zo lang slecht bekend staat. Doe je dan totaal geen onderzoek voordat je ergens iets bestellen gaat?

SAblomsma

Ongelezen bericht door SAblomsma »

Check die website nog eens, inmiddels zijn ze ook offline.
En ik check wel degelijk of een bedrijf deugd voordat ik tot zo'n grote aankoop over ga, zo naief ben ik ook weer niet.
Voor zover ik kon zien kwamen ze betrouwbaar genoeg op mij over: Een degelijke website, betaling via Multisafepay, adverteren in een nationale krant, KvK nummer gechecked, en ook klachten op fora, maar dat leken mij vrij standaard klachten. Ik bedoel, elk bedrijf krijgt klachten, dat betekend niet automatisch dat een bedrijf zeer slecht presteert. Feit is wel dat er ergens in november een omslag kwam in het aantal klachten, dat ineens omhoog schoot. Volgens mij had dit ook voornamelijk te maken met een enorme populariteit van de aangeboden macbooks. Daar had ik ook eentje van besteld...

stefw

Webstie is ook inderdaad uit de lucht. Ik heb gister Graydon erop gezet, maar denk niet dat het geld terug gaat komen. Zal wel failliet gaan.

stefw

En zoals ik al dacht, ze zijn failliet. Zojuist kreeg ik een telefoontje dat ze mij een brief hadden gestuurd. Ik kon nog gratis een desktop pc met tft scherm krijgen. Nog maar zien of dat wel geleverd wordt. Waarschijnlijk een barrel twv 100 euro.

Ik neem contact op met Graydon om te kijken wat het beste is.

Tis weer bijzonder

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Inderdaad, het is gedaan met de koopman.
Op de website:
Beste klant van PC4Everyone, beste bezoeker,

Door omstandigheden is PC4Everyone helaas per 29 maart 2011 gestaakt en daarmee opgehouden te bestaan.

Via deze weg willen wij alle klanten bedanken voor het vertrouwen dat zij in de afgelopen jaren in ons hebben gehad.

Inmiddels verblijven wij,

Met vriendelijke groeten,

PC4Everyone

Gesloten