LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort en HTC HD2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
idefix_7
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2011 19:52

Telfort en HTC HD2

Ongelezen bericht door idefix_7 »

In navolging van een klacht mbt reparaties van een Samsung Galaxy S...Zie forum. Ik heb een zelfde ervaring met Telfort en reparaties van HTC HD2. Nu voor de derde maal in reparatie bij Teleplan. Toestel heeft problemen met opstarten. Re-boot spontaan en verliest telefoon functie (toch wel handig voor een 'smart phone' lijkt mij). Blijkt dat de HTC sense applicatie niet goed opstart of doorstart.
Enkel een volledige reset lost dit probleem (tijdelijk) op. Kortom dit maat het toestel onbetrouwbaar en zelfs onbruikbaar daar bij een reset...de naam zegt het al...alle informatie/settings/nummers zijn verdwenen.
Mag ik een ander toestel eisen nu dit toestel duidelijk niet OK is ?
Nee...Telfort zegt eerst 4x repareren dan een vervanger....zeker weer een HTC...nou mooi niet. Die hoef ik meer.

EdoK
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04

Re: Telfort en HTC HD2

Ongelezen bericht door EdoK »

Is al geprobeerd het toestel te rebooten? Reparatie klinkt zo fysiek. Een volledig nieuw installatie van de besturingssoftware lijkt mij een eerste oplossing.

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Telfort en HTC HD2

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Bel naar de klantenservice van telfort en laat je doorverbinden met de afdeling costumer relations. Mogelijk kunnen zij u een ander toestel bieden dan een htC. Ga anders even langs een telfort winkel bij u in de buurt. Zij zullen u helpen en bemiddelen om een ander model toestel/ander merk van een vergelijkbare waarde terug te krijgen

Gesloten