ben in dec overgestapt van internetplusbellen naar internetplusbellen+tv, deze maand bestelde ik telefonisch een upgrade van de basis(8mb/1mb) naar het Extra(20mb/2mb) pakket, ik zag na aansluiting in de speedtests geen verschil, en na verschillende testen kwam de kpn tot de conclusie dat deze snelheid in mijn postcode gebied niet haalbaar was.
Ze hebben mij nu weer teruggezet naar Basis, maar willen/kunnen niet het jaarcontract terugzetten op de datum van december, mocht ik via een andere provider wel sneller kunnen, zou ik dus 4maanden langer vast zitten !?
hoe te handelen dat mijn contract weer op december komt ?
NB: over het algemeen zeer tevreden over kpn, zeer slechte ervaringen met ziggo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN upgrade niet mogelijk, contractdatum niet terug gezet
-
Re: KPN upgrade niet mogelijk, contractdatum niet terug gezet
Stuur een brief waarin je aangeeft dat KPN een wanprestatie heeft geleverd en als gevolg daarvan de oude vervaldatum gehanteerd moet worden. Vraag om bevestiging en bewaar die samen met de brief goed. Wanneer je de overeenkomst opzeg betaal je gewoon niet maar na de oude verval datum.
Ik heb ook de basis pakket maar KPN voldoet niet eens voor 50% aan de snelheids test. Maar volle prijs moet je wel betalen.
-
Stuur een mail naar [email protected] met daarin je naam, adres, contractnummer en dienst die je afneemt. Eis dat KPN de oude contractdatum aanhoudt. Vermeld daarbij dat je een geschil zal aanspannen bij de Geschillencommissie Electronische Communicatiediensten als KPN blijft weigeren gehoor te geven aan je verzoek (zie www.sgc.nl).
Eerst niet leveren en daarna weigeren de contractdatum te eerbiedigen, dat zijn oneerlijke handelspraktijken. Heel gewoon voor KPN.
Eerst niet leveren en daarna weigeren de contractdatum te eerbiedigen, dat zijn oneerlijke handelspraktijken. Heel gewoon voor KPN.
Ik zit met dit zelfde probleem; op 9 juni 2010 bestelling InternetPlusBellen Extra en Interactieve TV met 3 maanden 15€ korting(was een aanbieding) gedaan in kpnwinkel, op 9 juli 2010 zou ik worden aangesloten, dat is meer dan een maand later gebeurt(15 aug 2010), vervolgens kreeg ik een te hoge rekening(dat is opgelost), vervolgens wilde ik na drie maanden (begin nov 2010) via de site mijn pakket terugzetten van InternetPlusBellen Extra Interactieve TV naar InternetPlusBellen Basis.Dat is mij met geen mogelijkheid gelukt, de volgende dag wilde ik het weer proberen en tot mijn verbazing heb ik gemerkt dat kpn mijn pakket zonder mijn toestemming heeft verandert naar InternetPlusBellen Extra Interactieve TV met 6 maanden 10€ korting met opzegdatum 26 october 2011 terwijl dat 15 aug 2011 moet zijn.Ik heb tig keren gebelt en gemailt met kpn en mijn pakket is pas vorige maand 24 februarie 2011 verandert, maar het opzegdatum 26 oct 2011 hebben ze nog steeds ongewijzigt gelaten.Ik ben niet van plan nog een jaar bij kpn te blijven, dus ik zeg mijn abonnement gewoon op 15 aug 2011 op.