heb 1kavel grond in de verhuur
nou staan er aan de voorkant mastjes boompjes .
heb verschillende malen bij de huurder aangegeven dat hij de mastjes moest snoeien enzov.
maar er gebeurt niets
dus ga ik zelf aan de gang .en dan zeggen ze tegen mij je mag er zoveel afdoen .
zijn mijn mastjes en grond . dus ik wil ze op 1 meter houden zodat ik overzicht heb
wat er gebeurt.ook heb ik ze al eens gewezen dat ze mijn terrein schoon moeten houden ook dat gebeurt niet. kan het zo zijn dat de verhuurder onderhand niets meer te zeggen heeft over zijn grond. of moet voldoen aan de huurder haar eis .
terwil de grond inclusief masten van mij zijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] camping huurder verhuurder
Re: camping huurder verhuurder
Jij bent toch de baas stel dan je regels en/of voorwaarden bij 

-
het word nog erger nu
er is niks vastgelegt
heb ze vorig jaar een papier doe toekomen dat ze alles moesten verwideren wat ze tegen mijn caravan hebben gebouwt en voldoende afstand houden brandgevaar enzov carpoort stond denk 30 cm van mijn caravan .
toen heb ik gezegt wat ga je er mee doen . en krijg dan een antwoord van die stond er al. dus ben ik die maar aan het afbreken gegaan . tjsa wat de mastjes betreft alleen als ze zien dat het ernst is worden ze wakker en kunnen ze wel snoeien waren haast nu 2meter hoog .
heb er nu dus een meter afgehaald. is eigelijk geen gezicht maar wil er nu gewoon een hekwerk om maken .
maar kan dat allemaal wel .
er is niks vastgelegt
heb ze vorig jaar een papier doe toekomen dat ze alles moesten verwideren wat ze tegen mijn caravan hebben gebouwt en voldoende afstand houden brandgevaar enzov carpoort stond denk 30 cm van mijn caravan .
toen heb ik gezegt wat ga je er mee doen . en krijg dan een antwoord van die stond er al. dus ben ik die maar aan het afbreken gegaan . tjsa wat de mastjes betreft alleen als ze zien dat het ernst is worden ze wakker en kunnen ze wel snoeien waren haast nu 2meter hoog .
heb er nu dus een meter afgehaald. is eigelijk geen gezicht maar wil er nu gewoon een hekwerk om maken .
maar kan dat allemaal wel .
Pietje hier schrijf je dat het voor ieder eigen grond is. Het beste kun je contact opnemen met de campingbeheerder.heb 2 kavels grond op camping .
heb 4 maanden nog gekeken naar waar de rode buis met beton eraan stonden.
en kom nu tot de ontdekking dat het rode paaltje van mijn buurman een halve meter naar mij is toe verhuist ..kan dat zomaar of kan ik daarover met iemand contact opnemen
gaat er ook over uit dat meneer de buurman een hokje bijgebouwt heeft .
dat op mijn grond staat of in ieder.geval op de grens.
beheerder moeit er zich niet mee
omdat het voor ieder eigen grond is
succes
-
sorry grond van de kavels is in mijn bezit
-
Waarom wil je dit kavel verhuren als je de huurder niks wil toestaan?
In ieder geval is het niet toegstaan om zaken zonder overleg te veranderen aan zaken op een kavel die iemand anders van je gehuurd heeft.
Een carport van een ander eignehandig afbreken is echt niet toegestaan en kan je lelijk opbreken
In ieder geval is het niet toegstaan om zaken zonder overleg te veranderen aan zaken op een kavel die iemand anders van je gehuurd heeft.
Een carport van een ander eignehandig afbreken is echt niet toegestaan en kan je lelijk opbreken