LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legio lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
yyyy

legio lease

Ongelezen bericht door yyyy »

Ik heb een eind afrekening van Dexia gehad en ben niet van plan die te betalen.Kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan doen?
Is het verstandig om Dexia hierover te berichten middels een voorbeeldbrief(waar kan ik die vinden)?of zal ik wachten op een incasso
en daar op reageren?

Yuri

Dubio

Re: legio lease

Ongelezen bericht door Dubio »

Gewoon niets doen.

willem

Ongelezen bericht door willem »

Neem kontakt op met een advocaat als je van plan bent om niet te betalen.

Henk Blinker

Ongelezen bericht door Henk Blinker »

Beste mensen,

Ik heb onlangs besloten om Dexia onder protest toch maar te betalen. Het ging om ongeveer €11.500 en dat heb ik gedaan door onze hypotheek te verhogen. Door de lagere rente betalen we nu in de maand zelfs minder dan daarvoor. Natuurlijk hebben personen als pechvogel gelijk als ze zeggen dat de mogelijkheid bestaat dat je nooit meer wat van je geld terug ziet.
Daar staat echter tegenover dat we nu in het nieuwe jaar ons niet meer druk hoeven te maken over dreigbrieven van Dexia en een eventuele rechtsgang. De huidige gemoedsrust is weldadig. En wellicht zien we over jaren (want zo lang zal de hele ellende nog wel duren, vrees ik) alsnog geld terug.

Alle gedupeerden sterkte bij de overwegingen.

Groeten van Henk.

milita

Ongelezen bericht door milita »

Hallo,

Ik ben ook slachtoffer van Legio en ze dreigden me sinds 2002, ik heb niets betaald, ik heb ze een aangetekende brief gestuurd dat ik mijn bescheiden heb gestuurd naar een advokaat en dat ik het voor de rechter wil uitvechten.

Ze hebben me met van alles gedreigd, ik heb nooit gereageerd en of betaald, ik ben misleid door hen ondanks dat ik aangaf dat het nooit kon wat ze beloofden, ik moest me vooral geen zorgen maken destijds........

Ik heb geen baan noch een inkomen, sta helaas na 32 jaar hard werken op straat en van een kale kip kunnen ze niet plukken.

Hou je poot stijf, stuur in elk geval een aangetekende brief! dat je het voor de rechter wil uitvechten! Heb je misschien te veel schulden of lasten want deze mensen gingen over lijken, ook al kon je niet betalen, ze sleepten de kontrakten toch binnen, zou ze een rotzorg zijn HOE JIJ betaalt...........

Laat je niet gek maken want als je een rechtszaak heb, dan kan je eindeloos uitsel vragen om allerlei redenen en ze gaan je heus niet zomaar op straat zetten.

Hou rekening met je financieen, dat ze er niet zo maar bij kunnen, voor het geval dat, dus in de toekomst beslag leggen of zo.

Liefs,

Milita

tester

Ongelezen bericht door tester »

GEDUPEERDEN DOEN ER VOLGENS TULP NU NIET VERSTANDIG AAN,GEHOOR TE GEVEN AAN DE BETALIGINGSAANMANINGEN VAN DEXIA,OOK NIET ONDER PROTEST.EN HET IS VOLGENS DE JURIST AL HELEMAAL NIET SLIM OM IN TE STEMMEN MET EEN AANBOD VAN DE BANK OM DE SCHULD IN EEN AANTAL JAREN AF TE KOPEN.WIE DAT DOET,MOET SCHRIFTELIJK BELOVEN DAT HIJ AFZIET VAN JURIDISCHE ACTIES.VOLGENS DEXIA HEEFT DE HELFT VAN DE 200.000 BETROKKEN KLANTEN DAT INMIDDELS GEDAAN

milita

Ongelezen bericht door milita »

Henk,

Niet zomaar beatlen, vecht het desnoods uit bij de rechtbank! Je kan altijd een advokaat in de arm nemen en deze uitvechten, we zijn misleid!!! Zie de advertenties met gegarandeerd e.d.

Spreek de overheid en de instanties erop aan dat ze niet ingegrepen hebben toen Legio onbeperkt levensgrote reclame maakte dat wij NOOIT konden verliezen, slechts winnen!

Waar waren ze? Ik heb beslist niet uit hebzucht gehandeld, er is mij diverse keren een verhaal opgehangen dat ze zich op allerlei manieren hadden ingedekt e.d. tegen koersverlies etc. etc. DAAROM heb ik het gedaan!

Stom genoeg heb ik niet in de gaten gehad dat ik een lening had afgesloten!!!! Dit is nooit aan ons verteld! Ik was in een depri periode en ik wilde mijn kinderen iets nalaten.................

Ga naar een advokaat, er zijn mogelijkheden..........

Groet,

Sissy

tester

Ongelezen bericht door tester »

Dexia doet net of hebben we geldboom achter in de tuin staan.
Trouwens die advocaat van mij had halve kast vol met dossiers van mensen die niet betalen.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Beste allemaal;

Niet alleen hier klagen maar vooral de publiciteit zoeken als je vindt
dat je onrecht is aangedaan.
Bv naar de 2de kamerfracties mailen.
En nu niet zeggen :"die doen toch niets voor ons".
Aan Agnes Kant hebben we een hele goeie.
We moeten onze zaak actueel houden, hier maar ook in Den haag.
We moeten voorkomen dat men daar gaat denken dat het probleem zicht door de tijd (en de onvoldoende aex-stijging) vanzelf heeft opgelost.
Want bedenk wel, ze doen wel is waar niets voor ons persoonlijk maar komen wel in aktie als het een maatschappelijk probleem wordt (blijft).
gr. O.D.

Ropo

Ongelezen bericht door Ropo »

wie kan mij helpen aan kopieen van foldermateriaal uit deze periode?

Ropo

Ongelezen bericht door Ropo »

Wie kan mij met spoed helpen aan foldermateriaal die in de periode oktober/december 2000 is uitgegeven door Legiolease m.b.t. WinstVerdrieDubbelaar?

bij voorbaat dank.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

http://www.freewebs.com/gedupeerd

Ga hier maar eens lekker rondsnuffelen

groetjes Ton

yyyy

Ongelezen bericht door yyyy »

Bedankt voor de reacties.
Ik heb een advocaat gebeld en die adviseert mij om af te wachten tot de