LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dit is de email

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Smokey227
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mar 2011 16:53

dit is de email

Ongelezen bericht door Smokey227 »

het komt van deze email af


[email protected] ik ging op die site kijken gaf aan dat het onveilig was ik gebruik ook encryptie op mijn pc dus ga er niet op

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: dit is de email

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Duidelijk geval van phishing dus...

Maar plaats dit liever in het topic waar het bij hoort ipv een nieuw topic aan te maken.

Smokey227
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mar 2011 16:53

Re: dit is de email

Ongelezen bericht door Smokey227 »

Emmy75 schreef:Duidelijk geval van phishing dus...

Maar plaats dit liever in het topic waar het bij hoort ipv een nieuw topic aan te maken.
ja sorry wou reageren op mijn andere thread en had een nieuwe topic geopend ben nieuw hier op deze site kwam die tegen via google.

Smokey227
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mar 2011 16:53

Re: dit is de email

Ongelezen bericht door Smokey227 »

Emmy75 schreef:Duidelijk geval van phishing dus...

Maar plaats dit liever in het topic waar het bij hoort ipv een nieuw topic aan te maken.
ja weet alles af van phishing en mijn pc blockt dat gelijk heb goeie beveiliging

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: dit is de email

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Smokey227 schreef:
Emmy75 schreef:Duidelijk geval van phishing dus...

Maar plaats dit liever in het topic waar het bij hoort ipv een nieuw topic aan te maken.
ja weet alles af van phishing en mijn pc blockt dat gelijk heb goeie beveiliging
Daar heb je geen beveiliging voor nodig: gezond verstand en niet zomaar overal op klikken is voldoende.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: dit is de email

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Smokey227 schreef:het komt van deze email af


[email protected] ik ging op die site kijken gaf aan dat het onveilig was ik gebruik ook encryptie op mijn pc dus ga er niet op
xmr3.com:
http://www.networksolutions.com/whois-search/xmr3.com
Eigendom van een US bedrijf - kan dus nooit een Nederlands incassoburo zijn.

Je zou eventueel deze mail kunnen doorsturen naar IJ - met het vriendelijke verzoek om voortaan hun eis te onderbouwen en per (aangetekende) post te sturen - en niet te proberen PC`s te hacken - anders volgt aangifte.

Mischien alsnog doen - dan zal IJ aangifte tegen de daadwerkelijke afzender moeten doen wegens inbreuk op handelsmerk etc - als zij kunnen bewijzen hier niet achter te zitten.

Gesloten