LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
ruudverabouma

Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting

Ongelezen bericht door ruudverabouma »

Ik bedoelde dus Roko 72

roko72

Ongelezen bericht door roko72 »

Dus jij mag je mening verkondigen, en ik niet??

Of vind je dat er misschien toch een kern van waarheid inzit, en je niet met de neus op de feiten gedrukt wilt worden?

Maar jammer...........je hebt me door.
Ik ben ingehuurd door de loterij om jullie te zieken, en ques what...................Ik krijg een I-pad ter compensatie :lol:

Stel je niet zo aan man, ik zeg alleen hoe ik er over denk.
Dat jij dat niet zo leuk vind, zegt meer over jou dan over mij.

Nogmaals heel veel succes.....................ik zal het "proces" op mijn I-pad volgen :twisted:

ruudverabouma

JE HEBT NOG EEN DAG OM JE TE MELDEN.

Wie volgt? Meld je aan via [email protected]

DOE HET NU MENSEN !!!!!!!!!!!!!!!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tip - voor mensen die lid zijn van euroclix, moneymiljonair etc. en die hun mail niet weggooien:

De 'vriendenloterij' heeft ook via deze programma`s geadverteerd - en hierin stond ook dat 'iedere studiogast (dus iedereen die uitgenodigd werd tot bijwonen opname) een iPad zou krijgen.

Helaas heb ik deze zelf niet meer - maar mischien iemand anders nog wel.
Munitie - en ondersteunend bewijs...

ruudverabouma

Beste mensen, het is wel angstig stil op het forum van Tros Radar.

Dit is waar ze bij de vriendenloterij op hadden gehoopt, (doodbloeden)
het is ze gelukt.
De laatste twee dagen geen berichten meer, hoera !!!!!!!!!!!!!!

Dit is het dan, bedankt voor alle berichten, we hebben het geprobeerd, maar jammer genoeg er is niets uitgekomen.

Maar ik blijf erbij, dat ze 600 deelnemers hun beloofde gratis Ipad niet heben gegeven. (bestolen zijn we).

Waarom heeft de media er geen aandacht aan besteedt?
Waren ze bang voor hun inkomen, omdat er voor veel geld in hun medium wordt geadverteerd?

iPaddo

Ongelezen bericht door iPaddo »

De 1e ronde van de inventarisatie van de mensen die met de advocaat meedoen is afgerond. Alle deelnemers hebben een mailtje gekregen om dit te bevestigen.

Zij mogen reageren tot 24 maart 12.00u voordat we van start gaan.

Heb je, ben je of ken je nog iemand die mee wil doen? Laat het weten aan vriendenloterij @klantmacht.nl

DOEN!!

elsj23

Ongelezen bericht door elsj23 »

hallo

wij waren ook in de uitzending van 14 februari en dachten ook de i pad te krijgen, maar nee dus
Nu mogen we as zaterdag naar de finale opname en dachten oke dan krijgen we alsnog de i pad, maar nu hebben we begrepen dat dat afgelopen zaterdag al is uitgedeeld.
Ik heb een vraag heeft er nog iemand de brief die we kregen naar aanleiding van de ophef in de studio met de uitleg omtrent de i pad.
Wij willen die dan meenemen zodat we kunnen aantonen dat we hem zouden krijgen tijdens de finale opname, voor het geval we hem niet krijgen, want wie weet krijgen we hem wel gewoon en is er niets aan de hand.

groetjes els

Danielle70

Ongelezen bericht door Danielle70 »

Hallo allemaal,

Wij hebben ons met z'n zessen aangemeld bij [email protected]

Ik hoop dat er meer volgen!!!!

Tijd voor actie!

okky_nl

Ongelezen bericht door okky_nl »

roko72 schreef:Ik wil niemand afvallen of iets dergelijks.

Maar zoals ik het lees, komt het er wel op neer.
Artikel 3 refereert aan artikel 2..................en daar ga je mee de mist in.

Dat je er snel overheen leest geloof ik ook, en als je dat als misleiding op wilt vatten, kan ik ook begrijpen.
Maar of je er iets mee bereikt????

Meestal lees je het leuke, en lees je snel over de rest heen.
lees even de alle eerste voorwaarden op pagina 1 daar staat het namelijke anders....
haalt dit verhaal weer onderuit.......
maar dat is al 4x gezegd op dit forum even terug lezen svp....!

okky_nl

ook aangemeld,

maar ik heb mijn rechtbijstand gebeld, die zagen er niet echt brood in
en zeiden dat ik moest wachten op antwoord van de vriendenloterij na aanleiding van mijn officiële klacht...
ik wacht nog steeds

ik bel vandaag wel weer ff naar ze

Bo van Scheyen

Ongelezen bericht door Bo van Scheyen »

@okky. we hebben allemaal een excuusbrief gekregen en daar zal het bij blijven vermoed ik. Samen kunnen we wel nog een vuist maken. Dat gaan we proberen. Risico is op dit moment vijftig euro verliezen. Voor de een makkelijk te dragen voor de ander niet. Dat is de afweging. natuurlijk wil ook ik duidelijkheid van de advocaat over het eea.

okky_nl

ja maar die excuusbrief is geen officele reactie op mijn klacht, aldus mijn rechtsbijstand

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

sorry ik ben niet stil maar ik heb geen brief gehad,heb alleen een bericht geschreven dat jullie wat moesten ondernemen ,dus ik kan niet veel?sorry?
mvg
wens jullie wel veel succes,ga ervoor!

roko72

Ongelezen bericht door roko72 »

okky_nl schreef:
roko72 schreef:Ik wil niemand afvallen of iets dergelijks.

Maar zoals ik het lees, komt het er wel op neer.
Artikel 3 refereert aan artikel 2..................en daar ga je mee de mist in.

Dat je er snel overheen leest geloof ik ook, en als je dat als misleiding op wilt vatten, kan ik ook begrijpen.
Maar of je er iets mee bereikt????

Meestal lees je het leuke, en lees je snel over de rest heen.
lees even de alle eerste voorwaarden op pagina 1 daar staat het namelijke anders....
haalt dit verhaal weer onderuit.......
maar dat is al 4x gezegd op dit forum even terug lezen svp....!
Daar hebben jullie wel een punt mee.
Ik heb geantwoord n.a.v. voorwaarden die recent gepost zijn.

daan11

Ongelezen bericht door daan11 »

nog steeds geen brief ontvangen na 5 weken. heb gebeld met VL maar kunnen niet begrijpen dat ik in de uitzending zat zonder lid te zijn van VL.

Heb verteld dat het triest is dat Talpa kandidaten moest zoeken voor hun, ik zei hebben jullie zo weinig vrienden om een zaal te vullen.

ze gaan het uitzoeken...alweeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr...
dikke L... en drie bier voor de VL.....

mvg
Daan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bo van Scheyen

Ongelezen bericht door Bo van Scheyen »

Ik merk dat velen het toch niet aandurven om werk te maken van de misleiding door de VriendenLoterij.

Ik heb besloten het dus wel te doen.

Wil je alsnog aansluiten kijk dan op [Link verwijderd door de moderator] > daar zijn alle gegevens te vinden die je nodig hebt.
Op dit moment zijn we met een klein collectief. Onze advocaat schat de kansen hoog in maar het blijft natuurlijk altijd afwachten.

ruudverabouma

NOG EEN KEER DE VOORWAARDEN VAN DE VRIENDENLOTERIJ.
DEZE VOORWAARDEN HEB IK VAN INTERNET GEHAALD.

TOEN ZE 14 FEBRUARI TIJDENS DE OPNAME, DE BELOOFDE GRATIS IPAD NIET HADDEN UITGEKEERD, HEBBEN ZE DE VOORWAARDEN ERAF GEHAALD.
DIT ZEGT TOCH WEL GENOEG DACHT IK.

Voorwaarden,

De VriendenLoterij is sinds 1 januari 2011 de nieuwe naam van de Sponsor Bingo loterij.
Door tussen 9 februari en 25 februari 2011 uw Studio-Kanscode op [Link verwijderd door de moderator] te activeren speelt u met (een) (extra) lot(en) mee in de VriendenLoterij. U maakt direct kans op een studioplaats in de nieuwe TV-show VriendenLoterij Holland's Next Millionaire met kans op € 1.000.000,- voor uzelf en € 1.000.000,- voor vijf van uw vrienden.
Alle aanwezige kandidaten en vrienden krijgen als studiocadeau gegarandeerd een iPad mee naar huis. Alle gewonnen prijzen worden automatisch aan de winnaars uitgekeerd.
Door mee te spelen machtigt u de VriendenLoterij om de inleg van € 2,20 per lot per week tot wederopzegging van uw rekening af te schrijven. Er zijn 12 trekkingen per jaar plus 2 extra trekkingen (à € 8,80). U maakt hiermee maandelijks kans op tienduizenden (vrienden)prijzen.
Bent u al deelnemer van de VriendenLoterij dan gaat u door het activeren van de Studio-Kanscode met een extra lot meespelen in de VriendenLoterij.
Na het activeren van uw Studio-Kanscode ontvangt u van de VriendenLoterij per e-mail een bevestiging van uw (extra) aanmelding bij de VriendenLoterij. Op uw bankafschrift vindt u de lotnummers waarmee u meespeelt aan de loterij. Uw bankafschrift is tevens uw bewijs van deelname.
U bepaalt zelf hoelang u meespeelt. Opzeggen van de Loterij kan op elk gewenst moment door een brief te sturen naar: VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
De loterij is goedgekeurd door de Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie onder nummer 5664428/10/DSP d.d. 17 december 2010.
Deelname aan de VriendenLoterij betekent aanvaarding van het reglement. Het reglement is op aanvraag verkrijgbaar via afdeling Ledenservice op 0900 – 300 1400 (20 cpm) en via de website [Link verwijderd door de moderator]
De VriendenLoterij verwerkt uw gegevens volgens de Wet bescherming persoonsgegevens. Als u geen prijs stelt op onze informatie dan kunt u dit schriftelijk melden aan de VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam.
De deelnemer dient 18 jaar of ouder te zijn.
Studioplaatsen
Algemeen

De verloting van de studioplaatsen is ter promotie van VriendenLoterij Holland's Next Millionaire.
De deelnemer gaat door deelname akkoord met de actievoorwaarden.
De actie loopt van 9 februari tot en met 25 februari 2011.
De actie

Bij aanschaf van een of meerdere loten, maakt u kans op een studioplaats.
Per huishouden is aan deze verloting één deelname mogelijk.
Vanaf 3 maart worden de winnaars persoonlijk geïnformeerd.
De trekking vindt door een notaris plaats.

ruudverabouma

Hierbij nog de advertentie van de vriendenloterij.
Invoegen advertentie lukt niet sorry.

iPaddo

Ongelezen bericht door iPaddo »

Het wordt nog leuker.

Wat denk jullie wat de finale is? Qua quiz bedoel ik.

Het programma waarin de € 1.000.000,- wordt gewonnen? Nope.

Volgens Talpa is dit de show waar de laatste van de 8 kandidaten bepaald wordt. Dus gisteren werden de studiogasten afgescheept met een Ritualspakket. Maar liefst 1 per koppel.

En de introducees / reservevrienden werden in 1e instantie zelfs zonder dat cadeau de deur uit geveegd

Hmmmm. Het begint nu we heel hard te stinken. Vanmiddag meer op [Link verwijderd door de moderator]

MR Mayistic

Ongelezen bericht door MR Mayistic »

Was gister bij de opname als intro, en inderdaad niemand kreeg een Ipad, ook ik ging met lege handen weg en mijn vriend kreeg een schamelijk kado in de vorm van zoals de vriendenloterij zegt " Bovendien ontvangt u sowieso één heerlijk Rituals pakket." !

Niet te geloven waar je mee afgescheept word!!

Gesloten